coinex
راهنمای خرید تکراتو

گوشی‌های گوگل پیکسل به گوشی سازمانی باشگاه‌های آرسنال و لیورپول بدل شدند!

گوگل طی یک قرارداد تجاری با آرسنال و لیورپول، گوشی‌های گوگل پیکسل را به موبایل رسمی و سازمانی این دو باشگاه انگلیسی پرطرفدار تبدیل کرد.

این روزها گوگل در بخش‌های گوناگون فعالیت داشته و طی سال‌های گذشته تبدیل به تولیدکننده گوشی هوشمند هم شده است. گوشی‌های گوگل پیکسل هم‌اکنون از جمله مهم‌ترین محصولات این شرکت بوده و هرساله هم تغییرات مطلوبی در آن ایجاد می‌کنند، با این وجود این محصولات سهم بزرگی از بازار ندارند. پس گوگل ناگزیر به اقدامات تبلیغاتی بزرگی برای جذب مشتری است.

درهمین راستا و اخیرا، گوگل طی بیانیه‌ای مطبوعاتی از تبدیل گوشی‌های گوگل پیکسل به موبایل رسمی باشگاه‌های فوتبال آرسنال و لیورپول در لیگ برتر انگلیس خبر داد. براساس اعلام گوگل قراردادی که با این دو تیم منعقد شده، چندساله خواهد بود. این شرکت قبلاً قرارداد تجاری با اتحادیه‌ فوتبال انگلستان امضا کرده بود.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های گیمینگ تا 15 میلیون تومان [مرداد 1402]

موبایل رسمی آرسنال و لیورپول؛ گوشی‌های گوگل پیکسل

قرارداد تجاری گوگل با آرسنال و لیورپول، علاوه‌بر تیم مردان، تیم زنان را هم شامل خواهد شد. براساس اعلام گوگل، حالا این شرکت با تیم بزرگسالان این دو باشگاه هم همکاری خواهد کرد. به گفته گوگل، پیکسل ازطریق دوربین مبتنی‌بر هوش مصنوعی و قابلیت‌های متنوع، به ثبت لحظات فوتبالی جذابیت بیشتری خواهد بخشید.

گوشی‌های گوگل پیکسل

در این راستا، گوگل با همکاری لیورپول، نخستین برنامه‌ اختصاصی تیم زنان این باشگاه را در یوتیوب ایجاد خواهد کرد؛ در این زمینه در تعدادی از برنامه‌ها، با بازیکنان مصاحبه خواهد داشت.

گوگل همچنین اعلام کرده که مطابق همکاری با آرسنال، از کنار زمین در تمام بازی‌هایی که به میزبانی این باشگاه برگزار خواهد شد، ویدیوی اختصاصی تهیه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تبدیل گوشی‌های گوگل پیکسل به گوشی‌های سازمانی آرسنال و لیورپول چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر