coinex
راهنمای خرید تکراتو

سرویس مدرسه تپسی راه‌اندازی شد

سرویس مدرسه تپسی به منظور تسهیل رفت و آمد دانش‌آموزان به مدارس در سال تحصیلی 1402-1403 برای دانش‌آموزان شهر تهران راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش تکراتو و به نقل از روابط عمومی تپسی، رزرو سرویس مدرسه درواقع دغدغه هر ساله والدین در زمان نزدیک شدن به شروع مدارس است. در این راستا وجود مشکلات بسیاری همچون اخذ مبالغی بیش از نرخ مصوب سرویس مدارس، عدم بازگشت هزینه بابت روزهای تعطیل، کمبود راننده، نگرانی بابت امنیت سفرها و نبود نهاد مسئول و پاسخگو در صورت بروز مشکلات احتمالی، از مهم‌ترین نگرانی‌های والدین خواهد بود.

طبق اعلام روابط عمومی تپسی، این شرکت در ماه‌های گذشته و با هماهنگی سازمان تاکسیرانی تهران، اقدام به توسعه سرویس مدرسه تپسی کرده تا با بهره‌گیری از امکانات موجود، دغدغه‌های والدین را رفع کند.

بیشتر بخوانید: گزارش عملکرد 1401 اسنپ ؛ سوپراپ اسنپ حالا 62 میلیون کاربر دارد!

راه‌اندازی سرویس مدرسه تپسی

فرایند ثبت نام این سرویس، توسط اپلیکیشن تپسی و به طور آنلاین صورت خواهد گرفت. همچنین والدین قادر خواهند بود که از روز جاری جهت رزرو سرویس مدرسه، از طریق اپلیکیشن تپسی اقدام کنند.

تعرفه قیمت در سرویس مدرسه تپسی مطابق با نرخ مصوب شورای شهر و تاکسیرانی تعیین شده و تا میزان 30% ارزان‌تر از سرویس‌های سنتی خواهد بود. همچنین تپسی در این سرویس، در مسیر رفع یکی دیگر از نارضایتی‌های اولیا از سرویس‌های سنتی در ارتباط با عدم بازگشت وجه در روزهای تعطیل هم گام برداشته و اعلام کرده که به ازاء روزهای تعطیل غیرتقویمی (مانند آلودگی هوا و شرایط جوی)، هزینه به والدین عودت داده می‌شود.

سرویس مدرسه تپسی

در سرویس مدرسه این شرکت، یک راننده ثابت اختصاصی برای دانش‌آموزان در نظر گرفته می‌شود و مشخصات و اطلاعات تماس آن هم به والدین ارائه خواهد شد.

همچنین، برخلاف سرویس‌های سنتی که امکانی جهت نظارت بر سفر وجود ندارند، تپسی این امکان را هم برای والدین در نظر گرفته تا به‌منظور اطمینان بیشتر، در طول زمان حضور فرزندشان در سرویس، سفر را به صورت آنلاین بررسی کنند. از طرف دیگر، رانندگان فعال در این سرویس تپسی، رانندگانی هستند که با بررسی سوابق سفرهایشان برگزیده شده‌اند و ضمن داشتن تائیدیه صلاحیت از سوی پلیس و امتیاز بالا، سایر مدارک مورد نیاز همچون گواهی سلامت را هم دارند. همچنین طبق اعلام این شرکت با دارا بودن تیم پشتیبانی و امنیت سفر 24 ساعته، به صورت مستمر سفرهای سرویس مدارس را رصد کرده و پاسخگوی والدین خواهد بود.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص راه‌اندازی سرویس مدرسه تپسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر