coinex
راهنمای خرید تکراتو

نسخه‌های پرو آیفون 15 با 8 گیگابایت رم معرفی می‌شوند

ظاهراً نسخه‌های پرو آیفون 15 با 8 گیگابایت رم معرفی خواهد شد. این میزان رم در کنار پردازنده قدرتمند A17 Bionic بهترین تجربه کاربری را ارائه می‌دهد.

براساس افشای یک افشاگر با حساب کاربری URedditor در شبکه X، نسخه‌های پرو آیفون 15 با 8 گیگابایت رم معرفی خواهند شد. نسل جدید پرچمداران اپل قرار است در تاریخ 21 یا 22 شهریورماه (کمتر از 1 ماه دیگر) در اپل پارک معرفی شوند و طبق اطلاعاتی که پیش‌تر از مشخصات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خانواده آیفون 15 منتشر شده است، این خانواده بیشترین میزان تغییرات گوشی‌های آیفون در چند سال اخیر را خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: کاهش چشمگیر حاشیه نمایشگر آیفون 15 در مقایسه با آیفون 14 [+عکس]

نسخه‌های پرو آیفون 15 با 8 گیگابایت رم معرفی می‌شوند

طبق پیش‌بینی‌ها، سری مورد انتظار آیفون 15 طی ماه آینده در تاریخ 21 یا 22 شهریور وارد بازار می‌شود. براساس شایعات، تنها مدل‌های Pro شامل آیفون 15 پرو و پرو مکس به چیپست جدید A17 Bionic اپل مجهز خواهند شد. این در حالی است که مدل‌های غیر پرو همچنان از تراشه A16 استفاده خواهند کرد.

همچنین شایعات قبلی از رم ۶ گیگابایتی در سری آیفون ۱۵ پرو و پرومکس حکایت دارند که از نسل LPDDR5 و ساخت میکرون یا سامسونگ خواهند بود. از زمان عرضه آیفون 12 پرو، پرچم‌داران اپل به‌طور پیوسته از 6 گیگابایت ظرفیت رم برخوردار بوده‌اند که به‌لطف بهینه‌سازی مناسب سیستمی کافی به‌نظر می‌رسد.

نسخه‌های پرو آیفون 15 با 8 گیگابایت رم معرفی می‌شوند

اکنون طبق ادعای یکی از افشاگران شبکه X با حساب کاربری URedditor، این احتمال وجود دارد که نسل جدید آیفون برای اولین بار با رم 8 گیگابایتی عرضه شود. ظاهرا، چیپست A17 Bionic جدید با هر دو ظرفیت رم 6 و 8 گیگابایتی در مدل‌های آیفون 15 پرو و پرومکس آزمایش شده است. اگرچه این منبع هنوز از تصمیم نهایی اپل مبنی بر ارتقاء حافظه رم آیفون مطمئن نیست، اما این غول کوپرتینویی ممکن است سری پرو آیفون 15 را با 8 گیگابایت رم و عملکرد پردازشی بالاتر وارد بازار کند.

البته این ادعا صرفاً در حد گمانه‌زنی است و سابقه اپل نشان می‌دهد که مقدار رم یکسان در گوشی‌های متعلق به یک نسل، محمتل‌تر است. همان‌طور که می‌دانیم، مدت‌هاست که استفاده از حافظه و فضای ذخیره‌سازی با هم یک روش استاندارد در قلمرو اندروید بوده است، بنابراین ممکن است تصور اینکه اپل هم از این قاعده پیروی کند، چندان از واقعیت دور نباشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره معرفی نسخه‌های پرو آیفون 15 با 8 گیگابایت رم چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: گجت نیوز

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر