;
coinex

مارک زاکربرگ: بیخیال مبارزه شوید، ایلان جدی نیست!

بنابر اعلام مارک زاکربرگ، احتمالاً مبارزه میان او و ایلان ماسک به علت بهانه‌جویی‌های مدیرعامل تسلا هیچگاه رنگ واقعیت به خود نگیرد.

ایلان ماسک و مارک زاکربرگ حدوداً دو ماه پیش پذیرفتند که با یکدیگر در قفس به یک نبرد تن به تن بپردازند. ایده‌ کلی این مبارزه، سرگرم‌کننده به‌نظر می‌رسید، بااین‌حال کم‌کم شکل و بوی یک کل‌کل بچگانه را به خود گرفت. در این میان ایلان ماسک بارها ادعاهای عجیبی مطرح کرده که حتی به تأیید زاکربرگ نرسیده‌اند.

بیشتر بخوانید: مبارزه ایلان ماسک و زاکربرگ در کولوسئوم رم ؛ مقامات ایتالیایی مشتاق مبارزه هستند!

احتمال لغو مبارزه ایلان ماسک و زاکربرگ

درحال‌حاضر مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، ضمن انتشار پست جدیدی در شبکه‌ اجتماعی تردز اعلام کرده که دیگر باید آماده فراموشی مبارزه‌ او و ایلان ماسک باشیم. زاکربرگ در این زمینه نوشت: «همه‌ی ما موافقیم که ایلان جدی نیست.» پست جدید زاکربرگ در حالی انتشار یافته که اسکرین‌شات چت‌های او و ایلان ماسک طی روزهای گذشته بارها دست‌به‌دست شده است.

مبارزه

در طی این چت‌ها ایلان ماسک از زاکربرگ درخواست داشته که هفته‌ آینده در خانه‌ مدیرعامل متا «مبارزه‌ای تمرینی» برگزار کنند؛ بااین‌حال زاکربرگ در واکنش به ایلان ماسک اعلام کرده که چنانچه قصد یک نبرد MMA واقعی را دارد، باید به تنهایی تمرین کند. ماسک و زاکربرگ صحت آن چت‌ها را تأیید کرده‌اند.

زاکربرگ همچنین در ادامه اظهار داشته که خودداری ایلان ماسک از تأیید تاریخی دقیق جهت مبارزه و پیشنهاد مبارزه‌ای تمرینی در حیاط پشتی خانه‌ زاکربرگ به‌وضوح حاکی عدم وجود قصدی جدی در ذهن مدیرعامل ایکس است. زاکربرگ در پست جدید خود بیان کرده که همچنان کاملاً آماده‌ نبرد با ایلان ماسک بوده، بااین‌حال ظاهراً ماسک با بهانه‌هایی همچون نیاز به عمل جراحی و پیشنهاد مبارزه‌ تمرینی، قصد انجام چنین کاری را ندارد.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص لغو احتمالی مبارزه ایلان ماسک و مارک زاکربرگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر