coinex
راهنمای خرید تکراتو

پخش زنده مبارزه ایلان ماسک و مارک زاکربرگ را از شبکه اجتماعی X ببینید!

آنطور که کارآفرین موفق آمریکایی فاش کرده است، کاربران می‌توانند پخش زنده مبارزه ایلان ماسک و مارک زاکربرگ را به صورت زنده از شبکه اجتماعی X تماشا کنند.

ظاهراً پخش زنده مبارزه ایلان ماسک و مارک زاکربرگ را می‌توانید به صورت اختصاصی از شبکه اجتماعی X دنبال کنید. ایلان ماسک به‌عنوان مالک X و مارک زاکربرگ به‌عنوان مالک متا قرار است یک مبارزه جانانه با یکدیگر در ژوئن 2023 داشته باشند که علی‌رغم نشان دادن قدرت زور و بازوی یکدیگر، این مبارزه جنبه‌های مثبتی نیز دارد. ماسک اعلام کرده است که بزرگترین مبارزه تاریخ از شبکه اجتماعی X به صورت زنده پخش خواهد شد و قرار است تمامی درآمد آن مستقیماً به خیریه جانبازان تقدیم شود. پس بدین‌ترتیب می‌توان نبرد این دو چهره مشهور تکنولوژی را یک نبرد دوستانه تصور کرد.

بیشتر بخوانید: مبارزه ایلان ماسک و مارک زاکربرگ در قفس ؛ پیروز این نبرد کیست؟ [+مقایسه وضعیت جسمانی دو طرف]

پخش زنده مبارزه ایلان ماسک و مارک زاکربرگ از شبکه اجتماعی X

به گزارش تکراتو به نقل از رویترز، دو میلیاردر آمریکایی در ماه ژوئن برای یک مبارزه هنرهای رزمی ترکیبی در لاس‌وگاس به توافق رسیدند.

ماسک طی پستی در X بدون اشاره به جزئیات بیشتر در مورد این مبارزه گفت:

مبارزه زاکربرگ و ماسک در X پخش زنده می‌شود. تمام درآمد به خیریه‌ای برای جانبازان اهدا می‌شود.

پخش زنده مبارزه ایلان ماسک و مارک زاکربرگ از شبکه اجتماعی X

مالک X پیش از این هم در پست دیگری گفته بود در طول روز وزنه می‌زند تا برای مبارزه آماده شود. او می‌گوید زمانی برای تمرین ندارد و در نتیجه وزنه‌ها را به محل کار آورده است.

ماسک در پاسخ به کاربری که درباره هدف این مبارزه پرسیده بود گفت: «این شکل متمدن جنگ است. مرد‌ها عاشق جنگ هستند.»

او به درخواست اظهارنظر رویترز در این باره پاسخی نداده است.

ماجرای مبارزه دو میلیاردر و رقیب زمانی شروع شد که ماسک ۲۰ ژوئن طی پستی گفت «آماده مبارزه در قفس» با زاکربرگ، بنیان‌گذار و مدیرعامل متا، است.

روز بعد زاکربرگ ۳۹ساله با انتشار تصویری در اینستاگرام، از یک مبارزه جوجیتسو که پیروز آن شده، از ماسک ۵۱ ساله خواست مکانی را مشخص کند. ماسک در پاسخ «آکتگان وگاس» را برای این کار پیشنهاد کرد. این مرکز مبارزه معمولاً برای مبارزات هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) به کار می‌رود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پخش زنده مبارزه ایلان ماسک و مارک زاکربرگ از شبکه اجتماعی X چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر