;
coinex

تماشا کنید: نسل جدید ماوس با طراحی خلاقانه و عجیب معرفی شد

یک استارتاپ تولید گجت هوشمند، نسل جدید ماوس را با طراحی خلاقانه و جدید و بسیار عجیب معرفی کرد. نام این موس “Clip Mouse” بوده و به شکلی جالب عمل می‌کند. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

نسل جدید ماوس توسط یک استارتاپ آلمانی فعال در تولید گجت‌های هوشمند با طراحی جذاب و خلاقانه که شبیه هیچ‌کدام از موس‌های بازار نیست، معرفی شد. طراحی این موس به شکلی است که در نگاه اول متوجه نمی‌شوید که با یک موس کامپیوتر مواجه هستید، اما بعد از استفاده از آن متوجه هوشمندی و دقت بالای آن خواهید شد. در ادامه به معرفی شیوه کار و مشخصات این موس عجیب می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: بهترین موس گیمینگ 2023 ؛ راهنمای خرید موس مخصوص بازی

نسل جدید ماوس با طراحی کاملاً جدید معرفی شد

به تازگی یک استارتاپ آلمانی از یک ماوس با طراحی جدید رونمایی کرده که با تمام موس‌های معمولی تفاوت دارد. این گجت پوشیدنی که Clip Mouse نام دارد به‌جای حرکت روی پد صاف و هموار، میان انگشتان کاربر قرار می‌گیرد و فاقد هرگونه تجهیزات اپتیکی بوده و بنابراین نیازی به استفاده ماوس پد ندارد.

به‌نظر می‌آید طراحی موس‌ها با توجه به عملکرد و شکل ساده‌شان به تکامل رسیده است اما باز هم می‌توان عملکرد این ابزار جانبی کوچک را ارتقا داد. در همین رابطه یک استارتاپ آلمانی با رونمایی از Clip Mouse مفهوم جدیدی از ماوس کامپیوتر را معرفی کرده است.

نسل جدید ماوس با طراحی خلاقانه و عجیب معرفی شد

در وب‌سایت kickstarter هدف از ساخت این موس جایگزین شدن آن با مجیک ماوس اپل عنوان شده است. فیزیک Clip Mouse شبیه حرف U بوده و روی انگشتان وسط و اشاره کاربر قرار می‌گیرد. این ماوس به حسگر سرعت سنج حرکات افقی مجهز بوده و هنگامی که کاربر دستش را تکان می‌دهد، حرکات آنها توسط این سنسور ردیابی شده و از طریق بلوتوث به کامپیوتر منتقل می‌شود.

نسل جدید ماوس با طراحی خلاقانه و عجیب معرفی شد

در طراحی این موس از لیزر یا تجهیزات اپتیکی استفاده نشده و بنابراین نیازی نیست که از Clip Mouse روی سطوح صاف و هموار مانند ماوس پد استفاده شود. کلیک کردن توسط این موس آسان بوده و کاربر باید انگشت اشاره خود را تکان دهد. همچنین برای کلیک راست هم از انگشت اشاره استفاده می‌شود.

در هنگام تایپ کردن، وقتی کاربر نمی‌خواهد حرکات تایپش با حرکات ماوس اشتباه گرفته شود، می‌تواند به طور موقت با فشردن دکمه‌ای کنار شست این موس را غیرفعال کند. البته از این دکمه برای آوردن مکان‌نما به وسط نمایشگر هم استفاده می‌شود.

نسل جدید ماوس با طراحی خلاقانه و عجیب معرفی شد

ماوس Clip Mouse به یک باتری لیتیوم یونی مجهز شده است و و توسط کابل USB شارژ می‌شود. همچنین با یک بار شارژ این موس بندانگشتی می‌توان از آن برای ۵۰ ساعت دیگر استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره نسل جدید ماوس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: شهر سخت افزار

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر