;
coinex

چمدان جدید الجی یک تلویزیون سیار است! [+ویدیو]

چمدان جدید الجی که در اصل یک تلویزیون با وضوح فول اچ دی است، رونمایی شد. الجی این روزها مشغول توسعه محصولاتی انقلابی و منحربه‌فرد است.

الجی 6 روز پیش از اولین تلویزیون تماما بی‌سیم جهان به همراه یک جعبه جادویی به‌نام “Zero-Connect” رونمایی کرد که یک محصول انقلابی و بی‌نظیر به حساب می‌آید. حال غول تکنولوژی کره‌ای به این تلویزیون جدید بسنده نکرده و محصول جذابی دیگر به‌نام “StanbyME Go” را نیز معرفی کرده است. به StanbyME Go، چمدان جدید الجی نیز گفته می‌شود که درون آن یک تلویزیون 27 اینچ با وضوح 1080p قرار دارد. در ادامه با معرفی مشخصات محصول جدید الجی همراه ما باشید.

بیشتر بخوانبد: نخستین تلویزیون‌های بی‌سیم الجی معرفی شدند

چمدان جدید الجی به‌نام StanbyME Go معرفی شد

ال جی ماه آینده محصول عجیب‌ و منحصر‌به‌فردی به نام StanbyME Go را با قیمت 999.99 دلار وارد بازار خواهد کرد که اساساً یک تلویزیون ال‌سی‌دی 27 اینچی با وضوح 1080p است که داخل یک چمدان بزرگ قرار دارد و از باتری داخلی و اسپیکرهای 20 وات بهره می‌برد.

LG با این دستگاه قصد دارد یک تلویزیون کاملاً قابل‌حمل را به مشتریان خود ارائه کند که در پیک‌نیک یا تعطیلات خانوادگی خود بتوانند از آن استفاده کنند. براساس بیانیه مطبوعاتی غول کره‌ای، نمایشگر لمسی StanbyME Go «در حالت افقی، عمودی و رومیزی قابل چرخش و کج‌شدن است». همچنین ظاهراً بازی‌هایی برای آن بهینه‌سازی شده‌اند که در حالت رومیزی می‌توان آن‌ها را تجربه کرد.

از آنجایی که به‌طور فنی با یک تلویزیون مواجه هستیم، این دستگاه از سیستم‌عامل webOS ال‌جی پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین به مجموعه کاملی از برنامه‌های استریم مانند نتفلیکس نیز دسترسی خواهید داشت. همچنین علاوه بر صفحه لمسی، می‌توانید با یک کنترل از راه دور یا از طریق کنترل‌های صوتی با آن تعامل داشته باشید.

باتری داخلی آن نیز با یک بار شارژ کامل تا سه ساعت دوام می‌آورد و با وجود پورت HDMI می‌توانید کنسول خود را به آن متصل کنید.

چمدان جدید الجی به‌نام StanbyME Go معرفی شد

ال جی توضیح می‌دهد که تلویزیون StanbyME Go همچنین از قابلیت‌های AirPlay، بلوتوث و Wi-Fi پشتیبانی می‌کند و می‌توانید صفحه دستگاه‌های iOS و اندروید را روی آن منعکس کنید. علاوه‌براین، ادعا شده است که این تلویزیون قابل‌حمل 27 اینچی از فناوری‌های Dolby Vision و Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند.

برخی مشخصات StanbyME Go مانند حداکثر روشنایی نمایشگر آن اعلام نشده است. ال جی هم‌اکنون درحال دریافت پیش‌سفارش‌های تلویزیون StanbyME Go است و عرضه آن از تاریخ 28 آگوست (6 شهریورماه) آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره چمدان جدید الجی به‌نام StanbyME Go چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: دیجیاتو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام من یک کارگرم کچندوقته سرگذرکاربهم نمیخوره به امام حسین دوتابچه دارم مستعجرم اجارم عقب افتاده به فاطمه زهراع خیلی مهتاجم زنم زانوش آب برداشته ندارم ببرمش دکتراگه مسلمونی میتونه کمکم کنه انسانیت کنید خدا عزیزانتو نگه داره واقعا کسی میتونه کمکم کنه
    6104337446580449

    پاسخ