coinex
راهنمای خرید تکراتو

تبلت ردمی پد SE معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

تبلت ردمی پد SE با باتری 8000 میلی‌آمپرساعتی، نمایشگر بزرگ 90 هرتزی و قیمت اقتصادی به صورت رسمی به بازارهای جهانی معرفی شد.

ردمی، برند زیرمجموعه مقرون به صرفه شیائومی، از جدیدترین تبلت خود یعنی Redmi Pad SE رونمایی کرد. این دستگاه از یک صفحه نمایش بزرگ برای تجربه بصری استثنایی و لذت بخش برخوردار است و با قیمت 199 یورو وارد بازارهای بین المللی خواهد شد. برای آگاهی از مشخصات و ویژگی‌های این تبلت در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تبلت ویوو پد ایر (Vivo Pad Air) معرفی شد [+قیمت و مشخصات]

قیمت و مشخصات فنی تبلت ردمی پد SE

ردمی پد SE دارای یک صفحه نمایش 11 اینچی LCD با وضوح 1920 در 1200 پیکسل و نرخ نوسازی 90 هرتزی است. این نمایشگر طبق گفته ردمی روشنایی 400 نیت و کنتراست 1500:1 را ارائه می‌دهد و حتی در TUV Rheinland نیز به دلیل نور آبی کم تأیید شده است.

تبلت ردمی پد SE

این تبلت به چیپست اسنپدراگون 680 کوالکام (ساخته شده بر اساس فرآیند 6 نانومتری) مجهز شده و از 4/6/8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. قابل ذکر است که برای این دستگاه یک پورت برای کارت حافظه میکرواس‌دی در نظر گرفته شده که میزان فضای ذخیره سازی را تا 1 ترابایت افزایش می‌دهد.

قاب جلویی این تبلت که نسبتا باریک است دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی را در خود جای داده و در پنل پشتی نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و قابلیت فیلمبرداری 1080p قرار گرفته است.

تبلت ردمی پد SE

سیستم صوتی ردمی پد SE شامل بلندگوهای چهارگانه بزرگ با پشتیبانی از دالبی اتموس و Hi-Res به همراه جک هدفون 3.5 میلی متری می‌شود. از دیگر مشخصات این تبلت می‌توان به رابط کاربری MIUI Pad 14 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13، باتری 8000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 10 واتی، وزن 478 گرم، وای فای دو فرکانسه، بلوتوث 5.0 و پورت USB تایپ C اشاره کرد.

در حال حاضر ردمی پد SE در سه رنگ بنفش، خاکستری و سبز نعنایی با قیمت 199 یورو برای نسخه 4 گیگابایتی، 229 یورو برای نسخه 6 گیگابایتی و 249 یورو برای نسخه 8 گیگابایتی در بازار موجود شده است. برخی از خرده فروشی‌ها با دریافت مبلغی اضافه در کنار تبلت یک پوشش اختصاصی را در دو رنگ مشکی و سفید برای راحتی و محافظت بیشتر به خریداران ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تبلت ردمی پد SE چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر