coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

طلاق سام اصغری مدل و بازیگر ایرانی از بریتنی اسپیرز خواننده آمریکایی به خاطر خیانت

ماجرای طلاق سام اصغری از بریتنی اسپیرز و خیانت بریتنی به سام مدل و بازیگر ایرانی تبار حقیقت دارد؟ سام اصغری بریتنی را با چه چیزی تهدید کرد؟

طلاق سام اصغری از بریتنی اسپیرز

بازیگر و مربی بدنسازی ایرانی تبار چهارشنبه این هفته و چند ساعت پس از انتشار شایعه این جدایی از ستاره پاپ درخواست طلاق کرده است. «نیویورک پست» می‌نویسد:

اصغری تهدید کرده است که در صورت برآورده نشدن خواسته‌هایش «اطلاعات فوق‌العاده شرم‌آوری» درباره خواننده افشا می‌کند.

بیوگرافی سام اصغری

حسام «سام» اصغری (زادهٔ ۳ مارس ۱۹۹۴) مدل و بازیگر ایرانی آمریکایی است. او در مجموعه‌های تلویزیونی بلک ماندی و هک ظاهر شده و به‌عنوان مدل بر روی جلد شماری از مجلات مدلینگ قرار گرفته شده‌است. عمدهٔ شهرت او برای ازدواج با خواننده آمریکایی بریتنی اسپیرز است.

بیوگرافی بریتنی اسپیرز

بریتنی جین اسپیرز در ۲ دسامبر ۱۹۸۱ در مک‌کام، میسیسیپی متولد شد. او فرزند دوم لین آیرین بریجز و جیمز پارنل اسپیرز است. مادربزرگ مادری او، لیلیان پورتل، انگلستانی بود (در لندن متولد شد) و یکی از پدربزرگ مادری او اهل مالت بود. خواهر و برادرش برایان جیمز و جیمی لین اسپیرز هستند.

آشنایی و ازدواج بریتنی اسپیرز و سام اصغری

اسپیرز و اصغری در صحنه فیلمبرداری یکی از موزیک ویدیوهای خواننده در سال ۲۰۱۶ با یکدیگر آشنا شدند و قرار گذاشتند. آن‌ها سپتامبر سال ۲۰۲۱ نامزد کردند و ژوئن سال ۲۰۲۲ در کالیفرنیا به ازدواج یکدیگر درآمدند. ستارگانی چون «سلنا گومز»، «مدونا» و «درو بریمور» در مراسم عروسی آن‌ها حضور داشتند.

اسپیرز در اولین پست اینستاگرام خود پس از انتشار گزارش جدایی او از اصغری نوشت:

به زودی یک اسب می‌خرم! سخت است که انتخاب‌های زیادی داشته باشی! اسبی که اسمش سوفی است و دیگری غرش؟ نمی‌توانم تصمیم بگیرم.

سام اصغری بریتنی اسپیرز را تهدید کرد
خیانت بریتنی اسپیرز به سام اصغری

خیانت بریتنی اسپیرز به سام اصغری حقیقت دارد؟‌ پشت پرده طلاق بریتنی اسپیرز و سام اصغری و تهدید سام اصغری را در لینک ذیل به طور کامل بخوانید:

پشت پرده طلاق بریتنی اسپیرز و سام اصغری

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر