;
coinex

نسخه باربی آیفون 15 پرو و گلکسی زد فلیپ 5 توسط کاویار رونمایی شد

کمپانی مطرح کاویار از نسخه باربی آیفون 15 پرو و گلکسی زد فلیپ 5 رونمایی کرد. این طرح‌های جذاب براساس فیلم باربی به کارگردانی گرتا گرویگ معرفی شده‌اند.

نسخه باربی آیفون 15 پرو ، گلکسی زد فلیپ 5 و ساعت‌های هوشمند Watch Series 9 توسط کمپانی مطرح جواهرسازی “کاویار” رونمایی شد. اگر اهل تکنولوژی باشید حتماً نام Caviar را شنیده‌اید؛ برندی مطرح که دستگاه‌های الکترونیکی خاص مانند گوشی‌های آیفون را با طلا، الماس و حتی شهاب‌سنگ بازطراحی کرده و به نوعی گران‌قیمت‌ترین محصولات موجود در جهان را در ویترین خود نگهداری می‌کند. این شرکت حالا در جدیدترین سفارشی‌سازی خود به سراغ گوشی‌های آیفون، سامسونگ و ساعت هوشمند رفته و از طرح باربی برگرفته از فیلم کمدی فانتزی Barbie رونمایی کرده است.

بیشتر بخوانید: لاکچری ترین نسخه آیفون 14 معرفی شد؛ خودنمایی آیفون 14 طلایی 135 هزار دلاری

نسخه باربی آیفون 15 پرو گلکسی زد فلیپ 5 رونمایی شد

در طراحی سفارشی جدید Caviar برای گوشی‌های هوشمند یک لنگه کشف پاشه بلند باربی از جنس طلا بر روی قاب پشتی صورتی گوشی قرار دارد. همراه با مدل‌های تاشو هم یک پومپوم با خز مصنوعی ارائه می‌شود. همچنین نسخه گلکسی Z Flip5 سامسونگ به 49 قطعه یاقوت سرخ مزین است.

نسخه باربی آیفون 15 پرو گلکسی زد فلیپ 5 رونمایی شد

نسخه Caviar آیفون 15 دارای 61 قطعه کریستال Swarovski دور دوربین‌ها و قاب پشتی صورتی از جنس پوست تمساح است. البته این نسخه نیز به طلای 24 عیار مجهز است که شامل فریم دور دوربین، لبه‌ها و کشف روی قاب پشتی می‌شود.

نسخه باربی آیفون 15 پرو گلکسی زد فلیپ 5 رونمایی شد

نسخه Caviar اپل واچ سری 9 هم دارای قاب ساخته شده از استیل 316L با پوشش PVD به رنگ رز گلد و قطعات تزئینی از جنس طلا است. خود بند لاستیکی این ساعت به رنگ صورتی است و چیزی درباره امکان تعویض آن نمی‌دانیم.

نسخه باربی آیفون 15 پرو گلکسی زد فلیپ 5 رونمایی شد

جالب اینکه هر سه طراحی جدید Caviar در تعداد محدود عرضه می‌شوند و تنها 99 عدد از هر یک از آنها ساخته می‌شود.

نسخه باربی آیفون 15 پرو گلکسی زد فلیپ 5 رونمایی شد

اما اگر به این محصولات لاکچری علاقه‌مند شده‌اید، بهتر است بدانید اپل واچ سری 9 حدود 1,900 دلار، Galaxy Z Flip5 سامسونگ حداقل 8,560 دلار و آیفون 15 پرو هم 7,990 دلار روی دستتان خرج می‌گذارد. البته iPhone 14 Pro هم با پرداخت 7,270 دلار قابل تهیه است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره نسخه باربی آیفون 15 پرو و گلکسی زد فلیپ 5 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: شهر سخت‌افزار

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر