;
coinex

موزیک مدنظر خود را زمزمه کنید تا یوتیوب آن را برایتان پیدا کند!

برای اینکه بتوانید موزیک مدنظر خود را پیدا کنید فقط کافی‌ست آن را زمزمه کنید. یوتیوب به تازگی قابلیتی بدین‌منظور توسعه داده است.

موزیک مدنظر خود را زمزمه کنید تا یوتیوب آن را برایتان پیدا کند. درست شنیده‌اید. یوتیوب به‌عنوان برترین سرویس پخش و استریم ویدئو و یکی از بهترین‌ها در زمینه موسیقی اخیراً در حال تست یک ویژگی جذاب است که به کاربران اجازه می‌دهد فقط با به زبان آوردن بخشی از موزیک مورد نظر خود، نسخه کامل آن را دریافت کنند. این ویژگی “Hum-to-search” نام دارد و احتمالاً در دسترس قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: نماینده مجلس: فیلترینگ یوتیوب، توییتر و گوگل پلی هیچ توجیهی ندارد!

موزیک مدنظر خود را زمزمه کنید تا یوتیوب اصل آن را به شما تحویل دهد

یوتیوب به تازگی قابلیت Hum-to-search را در کنار ویژگی دیگر به صورت آزمایشی به پلتفرم خود اضافه کرده است. در واقع گوگل اعلام کرده که قابلیت پیدا‌کردن آهنگ با زمزمه‌‌کردن آن به یوتیوب اضافه شده است. همچنین با استفاده از این قابلیت می‌توان آهنگی که در محیط اطراف خود می‌شنوید را در یوتیوب پیدا کنید.

برای استفاده از Hum-to-search، ابتدا باید در بخش جستجوی صوتی یوتیوب به قسمت جستجوی آهنگ بروید و سپس آهنگ مورد نظر را حداقل به‌مدت سه ثانیه زمزمه یا برای یوتیوب پخش کنید تا این پلتفرم محتوای مرتبط با آن را برایتان به نمایش درآورد.

موزیک مدنظر خود را زمزمه کنید تا یوتیوب اصل آن را به شما تحویل دهد

بر اساس ادعای wccftech این ویژگی در حال حاضر برای شمار محدودی از کاربران نسخه اندروید اپلیکیشن یوتیوب در سراسر جهان فعال شده است. علاوه بر این گوگل ویژگی دیگری به‌ نام Channel Shelf را نیز به بخش Subscriptions این پلتفرم اضافه کرده است. این قابلیت ویدیوهای اخیر هر کانال را قفسه‌بندی می‌کند.

پیش از این اعلام شده بود که قرار است ابزار جدیدی به یوتیوب اضافه شود که تماشای محتوای تولید شده به دیگر زبان‌ها را برای کاربران ممکن می‌کند. این سرویس اینترنتی قابلیت جدیدی را تست کرده که قادر است ویدئوها را به زبان‌های دیگر دوبله نماید. این قابلیت با کمک سرویس دوبله هوش مصنوعی Aloud به یوتیوب خواهد آمد.

یوتیوب همچنین قصد دارد صدای دوبله شده با هوش مصنوعی را تا حد امکان به صدای سازنده ویدئو نزدیک کند و با پیشرفت هوش مصنوعی Aloud، احساسات و لحن گفتار را نیز بهتر منتقل نماید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ویژگی Hum-to-search یوتیوب چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: شهر سخت‌افزار

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر