coinex
راهنمای خرید تکراتو

چگونه از وضعیت جاده‌های کشور باخبر شویم ؛ بررسی ترافیک جاده‌ها به صورت آنلاین [+ویدیو آموزشی]

در این مطلب راه‌های اطلاعات از وضعیت جاده‌های کشور را با شما به اشتراک گذاشته‌ایم تا بتوانید قبل از سفر از وضعیت مسیرهایی ارتباطی به مقصد خود باخبر شوید.

برای اینکه بتوانید سفری بدون دردسر را تجربه کنید، اول باید از وضعیت جاده‌های کشور باخبر شوید. یکی از راه‌هایی که می‌توانید از وضعیت مسیرهای ارتباطی به مقصد سفرتان با خبر شوید، دوربین‌های جاده‌ای راهداری است. برای استفاده از این روش فقط کافی‌ست به سایت راهداری به نشانی www.141.ir مراجعه کنید و در همان صفحه اول سایت، با جست‌وجو در مقصد خود و تپ یا کلیک کردن بر روی عکس دوربین، عکس‌هایی از مقصد را در تایم‌های 10 دقیقه‌ای مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: سامانه استعلام آنلاین رانندگان راه‌اندازی شد

چگونه از وضعیت جاده‌های کشور باخبر شویم؟

به گزارش تکراتو و به نقل از رکنا، برای شروع یک سفر اولین موردی که باید به آن توجه کنیم و بر اساس آن سفرمان را مدیریت کنیم وضعیت ترافیکی جاده‌ها است که با استفاده از دوربین‌های راهداری می‌توانیم وضعیت ترافیکی جاده‌ها را مشاهده کنیم.

بر همین اساس برای سفرهایی مانند جاده‌های پر ترافیک شهرهای شمالی، بد نیست اگر قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع شویم و بدانیم که کدام مسیرها شلوغ‌تر است تا شاید بتوانیم قبل از وارد شدن به آن مسیرها، راه خود را عوض کرده تا به ترافیک‌های طولانی برنخوریم. همچنین با توجه به شرایط فصلی بهتر است قبل از حرکت و وارد شدن به هر جاده‌ای از وضعیت باز یا بسته بودن جاده مطلع شویم.

در کنار راه‌های موجود برای تعیین مسیر و اطلاع از وضعیت جاده‌ها فراموش نکنید که همواره از هرکجای کشور می‌توانید با تماس با شماره ۱۴۱ از به‌روزترین اطلاعات درباره وضعیت راه‌های کشور مطلع شوید. ابتدا وارد گوگل شوید و سایت راهداری را انتخاب کنید و پس از آن شهر مورد را انتخاب و بر روی دوربین‌های مشخص شده در نقشه کلیک کرده و مسیر راهتان را کامل مشاهده کنید .

این امکان موجود در سامانه راهداری هر ده دقیقه یک بار اطلاعاتش را به روز کرده و شما می‌توانید در لحظه و وضعیت جاده‌های کشور با خبر شویم.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص روش استعلام وضعیت جاده‌های کشور چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر