coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

قیمت خودروهای سایپا در روسیه اعلام شد

به‌تازگی قیمت خودروهای سایپا در روسیه که شامل سه مدل اقتصادی شاهین، ساینا و کوییک می‌شود، توسط شرکت خودروسازی سایپا اعلام شده است.

قیمت خودروهای سایپا در روسیه در سه مدل خودرو اقتصادی ساینا، کوییک و شاهین از سوی شرکت خودروسازی سایپا اعلام شده که در سال 2024 در بازار خودرو روسیه عرضه خواهند شد. براساس توافق شکل‌گرفته میان طرفین، در فدراسیون روسیه، سه مدل از خودروهای سایپا مورد استفاده قرار خواهند گرفت که عبارتند از کوییک (Quik)، که یک هاچ بک کراس ساب کامپکت به شمار می آید، سدان کوچک ساینا S و همچنین سدان مدرن‌تر و پرچم‌دار سایپا، یعنی شاهین. از حیث پارامترها و هزینه‌های نگهداری، خودروهای سایپا در حوزه‌ای از بازار که تحت سلطه محصولات AVTOVAZ بوده، دسته‌بندی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: نمایندگی سایپا در روسیه با شاهین، کوییک و ساینا اس افتتاح شد

اعلام قیمت خودروهای سایپا در روسیه

مطابق با گزارش یک سایت روسی، خودرو کوییک و ساینا S مطابق با پلت فرم X200 طراحی شده‌اند، که نسخه توسعه‌یافته مزدا 121 مدل 1986 است. این مدل‌ها با موتور 1.5 لیتری 8 سوپاپ بنزینی (87 اسب بخار قدرت و 128 نیوتن متر گشتاور)، گیربکس دستی یا اتوماتیک روانه بازار خواهند شد. قیمت‌گذاری ساینا S از 1.220.000 روبل (معادل 12 هزار و 800 دلار) و کوییک از 1.500.000 روبل (معادل 15 هزار و 750 دلار) آغاز خواهد شد.

در همین راستا شایان ذکر است که شاهین بر مبنای پلت‌فرم جدیدتری ساخته شده که تداعی‌کننده بسیاری از مشخصه‌های شاسی پلت فرم تویوتا B (همچون تویوتا یاریس/ ویتز 2005) بوده، همچنین موتور 1.5 لیتری توربوشارژ بنزینی با 109 اسب بخار قدرت و 178 نیوتن متر گشتاور با یک گیربکس 5 سرعته دستی یا اتوماتیک سی وی تی کوپل شده است. همچنین خودرو شاهین نیز از قیمت 2.050.000 روبل (معادل با 21 هزار و 520 دلار) شروع خواهد شد.

قیمت خودروهای سایپا در روسیه

لازم به ذکر است که فعلاً به طور مشخص میزان و نوع آپشن‌ها و امکانات رفاهی و ایمنی‌ خودروهای سایپا در روسیه اعلام نشده است و همچنین تاریخ شروع فروش آن‌ها هم اطلاع‌رسانی نشده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قیمت خودروهای سایپا در روسیه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: اسب بخار

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر