;
coinex

بهترین بازی های موبایلی نگهداری از حیوانات خانگی ؛ معرفی 10 عنوان برتر

تقریبا همه‌‌ ما به حیوانات خانگی علاقه داریم. اما شاید به علت مسائل و مشکلات مختلفی، مثل نداشتن وقت کافی، کوچک بودن خانه و یا هزینه‌های بالا، شرایط نگهداری از یک حیوان خانگی را نداشته باشیم. در این مقاله بهترین بازی های موبایلی نگهداری از حیوانات خانگی را معرفی کرده‌ایم، تا بتوانید بدون دردسر و در دنیای مجازی، از داشتن یک حیوان خانگی لذت ببرید.

بهترین ویژگی سبک بازی مراقبت از حیوانات این است که می‌توانید لذت‌های داشتن یک حیوان خانگی را به دور از دردسرهای آن تجربه کنید. بازی‌های این سبک، بهترین بازی‌ های موبایلی برای آن دسته از افرادی هستند که به هر دلیلی توانایی داشتن یک حیوان خانگی واقعی را ندارند.

با نگهداری حیوانات در گوشی موبایل در هر موقعیتی می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. با نصب یک بازی مراقبت از حیوانات در موبایل خود، این امکان را دارید تا در اتوبوس و یا در زمان استراحت بین کار، به حیوان خانگی‌ مجازی‌تان سر بزنید، با او بازی کنید و یا به او غذا بدهید. همچنین با توجه به اینکه هیچ خشونتی در این سبک وجود ندارد، می‌توانیم آنها را به‌عنوان بهترین بازی‌ ها برای کودکان نیز معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های اندروید 2023

بهترین بازی های استراتژیک موبایلی

بهترین بازی های موبایلی نگهداری از حیوانات خانگی

در سال‌های گذشته، به‌دلیل محبوبیت سبک بازی مراقبت از حیوانات ، بازی‌های مختلف و متنوعی در این ژانر منتشر شدند. این بازی‌ها به قدری متنوع و زیاد هستند که هر شخصی با هر سلیقه‌ای می‌تواند به نگهداری حیوانات در گوشی موبایل مشغول شود و از داشتن یک همراه با‌مزه لذت ببرد.

معمولا عناصر گیم‌پلی بازی‌های این سبک یکسان هستند. در بازی‌های سبک نگهداری حیوانات در گوشی موبایل، شما باید سعی کنید پت درون بازی را در بهترین و شادترین حالت ممکن حفظ کنید. باید با کار‌هایی مثل غذا دادن، حمام‌ کردن، بازی کردن و … به رشد کردن و سالم ماندن حیوان خانگی‌تان کمک کنید.

بهترین بازی های موبایلی مراقبت از حیوانات خانگی خیلی متنوع هستند. تعداد بسیار زیاد بازی‌های این سبک، انتخاب بازی مناسب را برای سلیقه‌های مختلف، به کار سختی تبدیل می‌کند. ما در این مقاله لیستی از بهترین بازی‌ های موبایلی نگهداری از حیوانات خانگی را جمع‌آوری کرده‌ایم تا در انتخاب بازی مناسب به شما کمک کنیم.

1- My Tamagotchi Forever

بهترین بازی های موبایلی نگهداری از حیوانات خانگی
بهترین بازی های موبایلی نگهداری از حیوانات خانگی

در رتبه اول بهترین بازی های موبایلی مراقبت از حیوانات خانگی بازی بسیار محبوب My Tamagotchi Forever قرار دارد. این بازی که یکی از محبوب‌ترین‌های این سبک است، به شما اجازه می‌دهد که به محض تولد یک حیوان خانگی، از او نگهداری کنید. پت بامزه بازی My Tamagotchi Forever می‌تواند تا مدت‌ زیادی شما را سرگرم کند.

همان‌طور که از اسم بازی پیداست، در My Tamagotchi Forever وظیفه مراقبت از Tamagotchi را بر عهده دارید. شما باید به این پت با مزه غذا بدهید، با او بازی کنید،‌ حمام کنید،‌به دستشویی ببرید، او را بخوابانید و … . همچنین می‌توانید فضای زندگی Tamagotchi را شخصی‌سازی کنید تا امکانات و  فعالیت‌های جدیدی قابل انجام باشند.

این بازی با ارائه به‌روزرسانی‌ها و ویژگی‌های مختلف، برای مدت زیادی جایگاه خود را در بین بهترین بازی‌ های مراقبت از حیوانات خانگی حفظ کرده است.

  • قیمت:‌ دانلود این بازی برای اندروید و iOS رایگان است.
  • تعداد نصب‌: بیش از ۵ میلیون نصب

2-  Bubbu-My Virtual Pet Cat

بهترین بازی های موبایلی نگهداری از حیوانات خانگی

دومین بازی از لیست بهترین بازی های موبایلی نگهداری از حیوانات خانگی وظیفه نگهداری از یک گربه بامزه را به شما واگذار می‌کند. در بازی ‌Bubbu-My Virtual Pet Cat شما به روش‌های مختلفی باید از Bubbu مراقبت کنید. می‌توانید از انواع لباس‌ها برای شخصی‌سازی این گربه دیجیتالی استفاده کنید.

همچنین ۳۰ مینی‌گیم جالب در بازی Bubbu-My Virtual Pet Cat پیاده‌سازی شده‌اند. در ازای انجام این مینی‌گیم‌ها پاداش‌هایی به شکل سکه و غذای گربه به شما داده می‌شود. با سکه‌هایی که از مینی‌گیم‌ها به‌دست آورده‌اید، می‌توانید آیتم‌های مختلفی برای Bubbu بخرید. راه دیگر برای دریافت سکه و پاداش، گردونه شانس بازی است که روزی یک‌بار می‌توانید شانس خود را در آن امتحان کنید.

علاوه بر بخش تک نفره، بخش‌هایی برای رقابت با سایر بازیکنان طراحی شده‌اند که با دریافت پاداش‌های مخصوص این بخش‌ها،‌ می‌توانید آیتم‌های متنوعی بخرید. همان‌طور که می‌بینید بازی Bubbu-My Virtual Pet Cat به دلیل وجود این بخش‌های متنوع و جذاب، به یکی از بهترین بازی های موبایلی نگهداری از حیوانات خانگی تبدیل شده است.

  • قیمت : دانلود بازی رایگان است + خرید درون برنامه‌ای
  • تعداد نصب‌: بیش از ۱۰۰ میلیون نصب

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های موبایلی 2023

بهترین بازی های اکشن موبایلی

3- My Boo

بهترین بازی های موبایلی نگهداری از حیوانات خانگی
بهترین بازی های موبایلی

سومین بازی لیست بهترین بازی های موبایلی نگهداری از حیوانات خانگی یک بازی مفرح و شاد، با یک پت متفاوت است. My Boo تقریبا هر ویژگی که یک بازی خوب در این سبک باید داشته باشد را فراهم کرده است.

حیوان خانگی که در بازی My Boo وظیفه نگهداری، بازی کردن و بزرگ کردن آن را بر عهده دارید، یک هیولای لکه‌ای! (Blob Monster) بامزه است. علاوه بر گرافیک و رابط کاربری جذاب، ویژگی که موجب محبوبیت زیاد این بازی شده، این است که بر خلاف خیلی از بازی‌های این سبک، پت شما در این بازی به شکل یک توپ کوچک عجیب و غریب طراحی شده و نه یک گربه یا سگ.

My Boo شامل 20 مینی‌گیم سرگرم کننده است که می‌توانند ساعت‌ها شما را سرگرم کنند. با برنده شدن در مینی‌گیم‌‌ها، موارد مختلفی مانند لباس، اکسسوری و آیتم‌های تزئینی آنلاک می‌شوند. با استفاده از این آیتم‌ها می‌توانید حیوان خانگی عجیب‌ و غریب‌تان را شخصی‌سازی کنید.

پت شما در My Boo نسبت به سایر بازی‌های این سبک نیاز به مراقبت کمتری دارد. همین ویژگی آن را یکی از بهترین بازی های موبایلی نگهداری از حیوانات خانگی برای افراد پر مشغله تبدیل کرده است.

  • قیمت: دانلود بازی برای اندروید و IOS رایگان است + خرید درون برنامه‌ای
  • تعداد نصب‌: بیش از ۱۰ میلیون نصب

4- Moy: Virtual Pet Game

بهترین بازی های موبایلی نگهداری از حیوانات خانگی

در بازی Moy: Virtual Pet Game حیوان خانگی که وظیفه مراقبت و نگهداری از آن را دارید، یک هشت‌پای عجیب و غریب به نام Moy است. این بازی شامل تعدادی مینی‌گیم و آیتم‌های دیگر است که می‌توانید از آن‌ها برای بازی کردن، غذا دادن و مراقبت از Moy استفاده کنید.

در ازای هر‌کاری که در بازی انجام دهید، سکه طلا دریافت می‌کنید. با داشتن سکه طلا می‌توانید آیتم‌ها و لوازم جانبی مختلفی را آنلاک کنید. در Moy: Virtual Pet Game لباس‌های زیادی وجود دارند که می‌توانید ظاهر Moy را با آن‌ها شخصی‌سازی کنید.

این بازی توسط تیم بازی ‌سازی Frodo ساخته شده که بازی‌های مشابه زیادی را در کارنامه دارد. علاوه بر Moy: Virtual Pet Game، بازی‌های My Corgi و My Chicken توسط تیم Frodo ساخته شده‌اند و از بهترین بازی های موبایلی نگهداری از حیوانات خانگی هستند.

  • قیمت: دانلود بازی برای اندروید و iOS رایگان است + خرید درون برنامه‌ای
  • تعداد نصب: بیش از ۵۰ میلیون نصب

5- Dogotchi

بهترین بازی ها برای کودکان
بهترین بازی های موبایلی مراقبت از حیوانات خانگی

Dogotchi از بهترین بازی های موبایلی نگهداری از حیوانات خانگی برای افرادی است که دوست دارند سگ خانگی داشته باشند، اما به هر دلیلی نمی‌توانند. این بازی وظیفه مراقبت و نگهداری از یک سگ دوست داشتنی را به شما می‌سپارد.

در بازی Dogotchi می‌توانید از بین ۱۲ نژاد مختلف، سگ مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید. البته در ابتدای بازی فقط از بین ۳ نژاد O.E.S، هاسکی و پاگ حق انتخاب دارید. برای باز شدن سایر نژادها، باید به‌طور مرتب به سگی که دارید سر بزنید و با کار‌های مختلف او را شاد نگه دارید.

  • قیمت: دانلود بازی رایگان است + خرید درون برنامه‌ای
  • تعداد نصب: بیش از ۱۰۰ هزار نصب

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های اندروید

بهترین بازی های زامبی PS4

6- My Talking Tom

بهترین بازی ها برای کودکان

تعداد نصب بسیار بالای My Talking Tom نشان می‌دهد که یکی از بهترین بازی های موبایلی نگهداری از حیوانات خانگی است. در ابتدای بازی یک بچه گربه به شما داده می‌شود و شما می‌توانید نام آن را انتخاب کنید. در این بازی باید با کار‌های مختلفی که انجام می‌دهید، این بچه گربه را به یک گربه بالغ تبدیل کنید.

یک ویژگی جالب My Talking Tom این است که شما می‌توانید با گربه خود حرف بزنید و ارتباط برقرار کنید. این ویژگی باعث شده My Talking Tom نسبت به اکثر بازی‌های این سبک متمایز باشد.

مینی‌گیم‌هایی در بازی طراحی شده‌اند که پاداش‌های مخصوص به خودشان را دارند و می‌توانید بازی را با آن‌ها شخصی‌سازی کنید. گربه سخنگوی بازی My Talking Tom به قدری محبوب است که در بازی ‌های مختلفی مانند ‌My Talking Tom 2 و Talking Tom Gold Rush از آن استفاده شده است. همچنین با توجه به پت بامزه و امکان برقراری ارتباط با آن، My Talking Tom از محبوب‌ترین و بهترین بازی‌ها برای کودکان نیز شناخته می‌شود.

  • قیمت: دانلود بازی برای اندروید و iOS رایگان است + خرید درون برنامه‌ای
  • تعداد نصب: بیش از ۵۰۰ میلیون نصب

7Hellopet

نگهداری حیوانات در گوشی موبایل
بازی مراقبت از حیوانات

Hellopet متفاوت‌ترین بازی از لیست بهترین بازی های موبایلی نگهداری از حیوانات خانگی است. این بازی علاوه بر کارهایی مانند غذا دادن و بازی کردن با پت، ویژگی‌های جالب دیگری هم دارد که Hellopet را از سایر بازی‌ها متمایز می‌کند.

یکی از ویژگی‌های جالب این بازی این است که پت درون بازی، حتی در زمان‌هایی که در حال انجام بازی نیستید، روی صفحه نمایش ظاهر می‌شود و با شما تعامل برقرار می‌کند. به‌طور مثال، ممکن است شما در حال پیام دادن و یا گشت‌وگذار در شبکه‌های اجتماعی باشید و این حیوان خانگی درون بازی، خیلی اتفاقی روی صفحه نمایش ظاهر شود.

شاید بازی Hellopet با سلیقه خیلی از افراد جور در نیاید. اما از این جهت که این پت در هر شرایطی به‌طور اتقاقی در صفحه نمایش ظاهر می‌شود، تا حدودی حس یک حیوان خانگی واقعی را منتقل می‌کند.

  • قیمت: دانلود بازی برای اندروید و iOS رایگان است + خرید درون برنامه‌ای
  • تعداد نصب: بیش از ۵ میلیون نصب

8- My Cat

نگهداری حیوانات در گوشی موبایل
بهترین بازی های موبایلی نگهداری از حیوانات خانگی

بازی My Cat یکی از بهترین بازی های موبایلی نگهداری از حیوانات خانگی است که نگهداری و مراقبت از یک گربه ناز را شبیه‌سازی می‌کند. باید به این گربه غذا دهید، به پیاده‌روی بروید، شکمش را قلقلک دهید و حس داشتن یک گربه واقعی را تجربه کنید. جذاب‌ترین ویژگی این بازی استفاده از واقعیت افزوده یا AR است.

ویژگی واقعیت افزوده بازی باعث می‌شود تا این گربه دیجیتالی را به فضای خانه ببرید و دقیقا مانند یک حیوان واقعی با آن تعامل داشته باشید. همچنین می‌توانید لحظات جالب خود با این گربه را ثبت کنید و در فضای مجازی به اشتراک بگذارید. در بعضی مواقع ممکن است این گربه مشغول کار دیگری باشد و نتوانید با آن بازی کنید. در این شرایط می‌توانید با مینی‌گیم‌های درون بازی خود را سرگرم کنید.

  • قیمت: این بازی رایگان نیست و برای باز شدن تمام ویژگی‌های آن باید هفته‌ای ۱۰ دلار بپردازید. البته برای ۳ روز اول، تجربه آزمایشی این بازی رایگان است.
  • تعداد نصب: بیش از ۱۰ میلیون نصب

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ میان رده و ارزان قیمت

بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی

9- Cthulhu Virtual Pet

بهترین بازی های موبایلی نگهداری از حیوانات خانگی
نگهداری حیوانات در گوشی موبایل

اگر از بازی‌های تکراری در سبک نگهداری حیوانات خانگی خسته شده‌اید، Cthulhu Virtual Pet را حتما تجربه کنید. شاید گرافیک این بازی در نگاه اول قدیمی و تاریخ مصرف گذشته به نظر بیاید، اما با یک‌بار تجربه بازی متوجه می‌شوید که همین گرافیک مونوکراماتیک و پیکسلی، باعث جذابیت بیشتر آن شده است.

مورد دیگری که باعث تفاوت Cthulhu Virtual Pet با سایر بازی‌های این سبک می‌شود، پت منحصر به فرد و متفاوت آن است. در بیشتر بازی‌های مراقبت‌ از حیوانات، شما باید از گربه یا سک مراقبت کنید؛ اما پت شما در این بازی یک خدای باستانی!! به نام Cthulu است. هدف در این بازی این است که با مراقبت منظم از Cthulhu آن را به حداکثر پتانسیلی که دارد برسانید.

مانند بقیه‌ بازی‌ های لیست بهترین بازی های موبایلی نگهداری از حیوانات خانگی ،‌در این بازی هم با به‌دست آوردن سکه و پاداش می‌توانید به فعالیت‌ها و آیتم‌های جدید دسترسی پیدا کنید. به‌علاوه با انجام مینی‌گیم‌‌های درون بازی و با کسب امتیازات بالا، تعداد زیادی سکه دریافت می‌کنید.

  • قیمت: دانلود بازی رایگان است + خرید درون برنامه‌ای
  • تعداد نصب: بیش از ۱ میلیون نصب

10- My Horse

بهترین بازی های موبایلی نگهداری از حیوانات خانگی
بهترین بازی های موبایلی نگهداری از حیوانات خانگی

هیچ‌کس نیست که از داشتن یک اسب زیبا بدش بیاید. اما نگهداری یک اسب مشکلات و هزینه‌های بسیار بالایی دارد. آخرین بازی از لیست بهترین بازی های موبایلی نگهداری از حیوانات خانگی آرزوی داشتن یک اسب را تا حدودی برآورده می‌کند.

در My Horse می‌توانید در مسابقاتی که بین بازیکنان مختلف سراسر جهان برگزار می‌شود شرکت کنید و با آن‌ها به رقابت بپردازید. ویژگی جالب دیگر این بازی، این است که می‌توانید آن را به اکانت دوستان‌تان لینک کنید و اصطبل و روند پیشرفت اسب‌ آن‌ها را ببینید.

  • قیمت: دانلود بازی رایگان است + خرید درون برنامه‌ای
  • تعداد نصب: بیش از ۱۰ میلیون نصب

جمع‌بندی

در این مقاله لیستی از بهترین بازی های موبایلی نگهداری از حیوانات خانگی را برای شما جمع آوری کردیم. بازی‌های این مقاله، سلایق مختلف را در بر می‌گیرند و هر‌کسی می‌تواند بازی مناسب خود را از لیست پیدا کند.

سوالات متداول

آیا بهترین بازی‌ های موبایلی نگهداری از حیوانات خانگی مناسب کودکان هستند؟

هیچ خشونتی در بازی‌های لیست بهترین بازی های موبایلی نگهداری از حیوانات خانگی وجود ندارند، در نتیجه بهترین بازی ها برای کودکان هستند.

حداقل اندروید مورد نیاز برای بازی My Talking Tom چند است؟

گوشی‌های با اندروید 5.0 به بالا قابلیت اجرای My Talking Tom را دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین بازی های موبایلی مراقبت از حیوانات خانگی چیست؟ آیا بازی دیگری هم باید در این لیست قرار می‌گرفت که به آن اشاره نکردیم؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر