;
coinex

بهترین بازی های موبایلی 2023 ؛ معرفی برترین عناوینی که باید همین حالا بازی کنید

علاوه بر بازی‌های کنسولی و پی سی که توسط شرکت‌های بازی‌سازی تولید می‌شوند و برای عاشقان گیم جذاب هستند، بازی های موبایلی نیز طرفداران خاص خود را دارند. اگر به‌دنبال عناوین گیمینگ جدید برای گوشی هستید، فهرست بهترین بازی های موبایلی 2023 را از دست ندهید.

در این سال‌ها که تولید گوشی‌های هوشمند با کارایی و قابلیت‌های مختلف افزایش پیدا کرده، می‌توان از آنها برای انجام انواع بازی‌های مختلف استفاده کرد. گوشی‌های هوشمند به پلتفرم‌های بسیار محبوبی برای بازی کردن تبدیل شده‌اند و با توجه به قابلیت حمل و دسترسی راحت که برای کاربران فراهم کرده‌اند، می‌توان بهترین بازی‌ها را روی آنها نصب کرد.

شرکت‌های بازی‌سازی همواره به فکر تولید بازی‌های موبایلی جدیدی هستند که بتوانند نظر کاربران را جلب کنند و البته توانسته‌اند موفق عمل کنند. شرکت‌های قدیمی به فکر تولید بازی جدید بوده و در این بین بازی‌سازهای جدید نیز وارد میدان رقابت می‌شوند. نتیجه این امر چیزی نیست جز تولید لیستی طولانی از بازی‌های جذاب برای علاقه‌مندان به گیم.

بهترین بازی های 2023 که برای گوشی‌های موبایل عرضه شده‌اند همگی از جذابیت لازم برخوردار هستند و در سبک‌های مختلف و زیبا طراحی شده‌اند. بهترین بازی های اکشن موبایلی ، استراتژی، مسابقه‌ای، رانندگی و همگی طرفداران خاص خود را دارند؛ طرفدارانی که می‌خواهند با انجام این بازی‌ها تجربه‌ای متفاوت داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های لینوکس

بهترین بازی های زامبی PS4

بهترین بازی های موبایلی 2023

پیدا کردن تعدادی بازی موبایلی جذاب و سرگرم‌کننده همیشه هم کار آسانی نیست، چون انواع مختلفی از بازی‌های مخصوص پلتفرم موبایل در بازار موجود هستند و باید از بین آنها بهترین را انتخاب کرد. حجم عظیمی از بهترین بازی های 2023 برای موبایل ارائه شده‌اند و تصمیم گرفتن در مورد اینکه کدام را انتخاب کرد دشوار است. به همین دلیل، تصمیم گرفتیم در این مقاله، بهترین بازی های موبایلی 2023 را معرفی کنیم و شما می‌توانید از بین آنها بهترین را برای خود انتخاب کنید.

Honor of Kings: World

بهترین بازی های موبایلی 2023
بهترین بازی های موبایلی 2023
  • ژانر: اکشن و ماجراجویی

بازی Honor of Kings: World محصولی از شرکت تنسنت گیمز (Tencent Games) در سبک اکشن است و قصد دارد تجربه‌ای تازه و شبیه به سری Monster Hunter vh برای گیمرها به ارمغان بیاورد. در این عنوان از نبردهای سبک سری Monster Hunter استفاده شده و گیمرها در برابر هیولاهای عظیم قرار خواهند گرفت.

همچنین، همانند سری بازی‌های Monster Hunter گیمرها باید با استفاده از مکانیک‌هایی نظیر جاخالی دادن سریع و تعویض سلاح در میانه‌ی نبرد با دشمنان خود روبرو شوند. حتی یک شریک و همکار هوش مصنوعی برای کمک به گیمرها در این عنوان وجود دارد که در میانه‌ی نبردها به کمک گیمرها خواهد رفت.

این تنها بازی چینی نیست که اخیراً گیمرها را شگفت‌زده کرده است؛ چندی پیش، نمایش بازی Black Myth: Wu Kong بار دیگر تحسین‌ بازیکنان را برانگیخت.

Alien: Isolation

  • سبک: ترسناک

بازی گرافیکی و سنگین Alien: Isolation به مانند معجزه‌ای باورنکردنی در سال گذشته برای موبایل پورت شد. این بازی ترسناک جذاب، در جهان مجموعه فیلم‌های بیگانه جریان دارد. بازی بیگانه انزوا شما را در نقش الن ریپلی قرار می‌دهد که در پی حل معمای ناپدید شدن مادر خود است.

تمام دی ال سی‌های بازی بیگانه جداسازی برای موبایل پورت شده‌اند و بازی از دسته نیز پشتیبانی می‌کند. این‌که برای تجربه یکی از بهترین بازی‌های وحشت بقای دهه‌ی گذشته، نیازی به کامپیوتر و کنسول بازی ندارید، خارق‌العاده است.

داستان بازی ما را به سال ۲۱۳۷ و ۱۵ سال بعد از اتفاقات اولین فیلم از فرنچایز سینمایی Alien می‌برد. داستان درباره دختر دانشمند روایت می‌شود. این بازی نمی‌خواهد که صرفا راوی ماجرایی ترسناک باشد، بلکه بازی به لطف هوش مصنوعی خارق‌العاده‌اش از شما می‌خواهد که در کابوس Alien: Isolation کوئست‌های مختلف را انجام دهید و خودتان را نجات دهید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ 2023

بهترین گوشی های گیمینگ تا 5 میلیون

Traffic Rider

بهترین بازی های موبایلی 2023
بهترین بازی های موبایلی
  • سبک: موتورسواری، شبیه سازی

بازی Traffic Rider یکی از بهترین بازی های موبایلی 2023 است که طرفداران بسیار زیادی دارد. این بازی جذاب و حرفه‌ای تا کنون بیش از 500 میلیون بار از گوگل‌پلی دانلود شده و توانسته امتیاز 4.3 را از عاشقان گیم به دست آورد.

بازی زیبا و جذاب Traffic Rider یک بازی شبیه سازی موتور است. نقش شما به عنوان گیمر موتور سواری کردن در مسیرهایی با موانع مختلف و بسیار است. این موانع سخت بدون شک شما را به یک موتورسوار حرفه‌ای تبدیل خواهند کرد.

از طریق این بازی جذاب شما قادر خواهید بود موتور جدید بخرید یا آن را ارتقا دهید که این یک ویژگی بسیار جذاب محسوب می‌شود. نکته مهم در این بازی این است که تنها گاز دادن و افزایش سرعت به برنده شدن شما کمک نمی‌کند؛ بلکه شما باید شرایطی را تشخیص دهید که در آنها مجبور به رهاسازی گاز و کاهش سرعت هستید. داشتن سرعت بالای ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت امتیاز محسوب می‌شود؛ اما کشنده نیز خواهد بود.

Warcraft Arclight Rumble

  • سبک: اکشن

بازی جذاب Warcraft Arclight Rumble که سبکی اکشن دارد، یک بازی رایگان است. در این بازی جذاب قهرمان‌ها و شخصیت‌های منفی جهان وارکرفت (بیش از ۶۰ کاراکتر مختلف) حضور دارند.

بازی Warcraft Arclight Rumble دارای المان‌های بازی‌های دفاع از قلعه یا همان Tower Defense است، اما نوآوری‌ها و موارد جدیدی هم دارد تا صرفا یک بازی دفاع از قلعه معمولی نباشد و محصولی فراتر از این مورد را مشاهده کنیم. کاربران می‌توانند انتظار یک حالت کمپین PvE وسیع در کنار حالت کوآپ، PvP، دانجن‌، Raid و موارد دیگری را داشته باشند.

در این بازی دو بازیکن به‌صورت آنلاین در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و هریک از آن‎‌ها باید با کارت‌هایی که در اختیار دارند بازیکن مقابل خود را شکست دهند. هریک از شخصیت‌های بازی قابلیت مبارزه‌ خاص خود را دارند که باتوجه‌ به استراتژی خود باید از آن‌ها بهره ببرند.

Genshin Impact

بهترین بازی های موبایلی 2023
بهترین بازی های اکشن موبایلی
  • سبک: اکشن

نیروی گنشین یک بازی خوش ساخت، حجیم و به شدت گرافیکی و حرفه‌ای است. این بازی به وسیله شرکت بازی سازی معتبر چینی miHoYo Limited در قالب یک بازی رایگان برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است؛ اما قابلیت پرداخت درون برنامه‌ای هم دارد.

Genshin Impact یکی از بهترین بازی های اکشن موبایلی با مکانیک gacha است. این بازی پس از انتشار، به دلیل جلوه‌های بصری چشمگیر و گیم پلی عالی خود مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. این بازی دارای سیستم پارتی است و شما شخصیت‌های جدید را از طریق سیستم گاچا شبیه به سایر گاچاها احضار می‌کنید.

این شرکت قبل از اینکه این بازی را برای سیستم عامل اندروید عرضه کند، آن را در قالب یک بازی کامپیوتری برای پلتفرم ویندوز منتشر کرده بود و به دنبال درخواست های زیاد مخاطبین، تصمیم گرفت تا نسخه پورت شده آن را برای سیستم عامل‌های موبایلی نیز منتشر کند. این بازی با حال و هوای شخصیت های مانگا و قهرمانان افسانه‌ای آسیای شرقی ساخته شده است و از نظر تم و درون مایه‌های داستانی، یک عنوان شناخته شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی

بهترین گوشی های گیمینگ تا 6 میلیون

DEAD RAIN 2: Tree Virus

بهترین بازی های موبایلی 2023

  • سبک: اکشن

بازی DEAD RAIN 2 : Tree Virus که یکی از بهترین بازی های موبایلی 2023 است، با در اختیار داشتن نبردهای اکشن بسیار توانسته میزبان گیمرهای بسیاری از سراسر جهان باشد که بی تردید در این زمینه می‌توانید با گیم پلی بسیار خوبی برای سرگرمی مواجه باشید. لازم است بدانید که در طول نبردهای بازی، شما راهی جز شکست دشمنان ندارید.

بازی DEAD RAIN 2 : Tree Virus با در اختیار داشتن یک زراد خانه عظیم می‌تواند شما را به سلاح‌های مختلفی برساند که با استفاده از آنها قادر به شکست دادن دشمنان خواهید بود. کیفیت عالی و صدای جذاب دو عنصر دیگر بازی هستند که در این زمینه می‌توانید به‌طور کامل آنها را لمس کنید و از بازی نهایت لذت را ببرید.

Football League 2023

بهترین بازی های 2023
بهترین بازی های 2023
  • سبک: ورزشی

بازی فوتبال لیگ ۲۰۲۳ یکی دیگر از بازی‌های فوتبالی است که از رقیبان خود جدیدتر است. در این بازی شما هدایت کامل تیم را برعهده دارید و پس از چیدن ترکیب و اتخاذ تاکتیک‌های مناسب، باید سعی کنید تا گل بزنید و در بازی‌ها برنده شوید. گیم‌پلی بازی بسیار هیجان‌انگیز است و به لطف سیستم کنترل خوب بازی، این مسئله بیشتر هم به چشم می‌آید.

در این بازی بیش از ۱۰۰ تیم ملی و ۳۳۰ تیم باشگاهی برای انتخاب وجود دارد که رقم قابل‌توجهی است. نکته جالب اینجاست که بر خلاف بسیاری از بازی‌های فوتبالی دیگر، در فوتبال لیگ ۲۰۲۳ نیازی به اتصال به اینترنت برای تجربه بازی وجود ندارد و شما می‌توانید به صورت آفلاین هم این بازی را تجربه کنید. این بازی یکی از بهترین بازی های موبایلی 2023 است.

Call of Duty: Warzone Mobile

بهترین بازی های موبایلی 2023

  • سبک: بتل رویال

بازی Call of Duty: Warzone Mobile جدیدترین نسخه از سری Call of Dutty است که بازیکنان را در یک بتل رویال ۱۲۰ نفره جذاب قرار می‌دهد. در این بازی می‌توانید به‌صورت تک نفره یا به همراهی دوستان خود وارد یک مسابقه شوید. در ابتدا تنها یک اسلحه در اختیار دارید که البته زیاد نمی‌تواند کاربرد خاصی داشته باشد و باید با گشت‌و‌گذار در خانه‌های مختلف به جمع‌آوری اسلحه‌های مختلف بپردازید.

همچنین در سطح نقشه پول‌هایی را می‌توانید جمع‌آوری کنید و با پرداخت آن در حین مسابقه آیتم‌های ویژه را دریافت کنید که هریک از آن‌ها ویژگی منحصربه‌فردی دارند. به‌عوان مثال می‌توانید یک ایردراپ خاص را خریداری کنید که آیتم‌ها و سلاح‌های ویژه را به بازیکنان می‌دهد. اگر به‌دنبال یک بازی بتل رویال جذاب و هیجان انگیز هستید بازی Call of Duty: Warzone Mobile را که یکی از بهترین بازی های موبایلی 2023 است، از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ تا 15 میلیون

بهترین گوشی های گیمینگ تا 7 میلیون

NBA All-World

بهترین بازی های موبایلی 2023
بهترین بازی های موبایلی 2023
  • سبک: ورزشی

اگر از علاقه‌مندان دنیای بسکتبال هستید، بازی NBA All-World برای شما بسیار جذاب خواهد بود. این بازی که از بهترین بازی های موبایلی 2023 است، به‌صورت واقعیت افزوده ساخته شده و در واقع تیم توسعه‌دهنده بازی محبوب Pokemon Go آن را توسعه داده است. در ابتدای بازی چند مرحله آموزشی را باید طی کنید و سپس موقیعت جغرافیایی شما مشخص می‌شود. در ادامه باید در موقعیت‌های جغرافیایی مختلف بازیکنانی را پیدا کنید و با آن‌ها به رقابت بپردازید.

منظور از موقعیت جغرافیایی این است که شما در دنیای واقعی جابه‌جا می‌شوید و در کوچه یا خیابان‌های اطراف بازیکنان را پیدا می‌کنید. پس از پیدا کردن بازیکن، بازی وارد یک محیط جدید می‌شود و در آن در مقابل یک تور قرار می‌گیرید. باید با تنظیم زاویه و سپس قدرت ضربه، توپ را وارد تور کنید. بازی به‌صورت نوبتی است و در آخر کسی که بیشترین امتیاز را کسب کند برنده بازی خواهد شد.

Propnight

بهترین بازی های موبایلی 2023

  • سبک: مبارزه

عنوان Propnight یک بازی در مورد بازماندگان و شکارچیانی است که در نقشه‌ها و مناطق مختلف با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. نوجوانانی در یک شهر کوچک ناپدید می‌شوند. شما باید یا دلیل این اتفاق را بیابید یا قاتل را پیدا کنید. چهار بازمانده و یک قاتل در این مبارزه‌ی خونین شرکت خواهند داشت. در این بازی بازماندگان می‌توانند به آیتم‌های مختلفی تبدیل شوند و به شیوه خودشان مخفی باشند یا به مبارزه بپردازند.

بنابراین، امکان پنهان شدن از دست قاتل در این بازی امکان‌پذیر خواهد بود. در بازی هر یک از قاتل‌ها منحصر به فرد هستند و ویژگی مخصوص به خود را دارند که این می‌تواند گیم‌پلی بازی را بسیار جالب کند. برای استفاده حداکثری از پتانسیل بازی، آن را با دوستان خود بازی کنید تا لذت کافی ببرید.

Clash Heroes

بهترین بازی های موبایلی 2023
بهترین بازی های موبایلی
  • سبک: استراتژیک

بازی Clash Heroes یکی از بهترین بازی های موبایلی 2023 بوده و یک اثر ماجراجویی مخصوص موبایل است که کاربران را به نقاط تازه‌ای می‌برد و آن‌ها را مجبور به انجام مأموریت‌های مختلفی به‌منظور پیشرفت می‌کند. شرکت سوپرسل چندین بار در مورد شخصیت‌های موجود در بازی Clash Heroes اظهارنظر کرده و گفته که تمامی قهرمانان، از دنیای کلش گرفته‌ شده‌اند و شخصیت‌های جدیدی را نخواهیم دید.

درون‌مایه بازی شکلی متفاوت نسبت به دیگر آثار مجموعه داشته و منحصربه‌فرد است تا بتواند تجربه‌ای هیجان‌انگیزتر و بهتر را به ارمغان آورد. جالب است بدانید که یکی از امتیازات شما در بازی این خواهد بود که می‌توانید ظاهر شخصیت‌ها را شخصی‌سازی کنید.

جمع‌بندی

صحبت کردن در مورد بازی و معرفی بهترین بازی های 2023 برای علاقه‌مندان به گیم همیشه لذت بخش است، زیرا همواره منتظرند تا بازی‌های جدیدی که وارد بازار می‌شوند را تجربه کنند. در این مطلب بهترین بازی های اکشن موبایلی ، استراتژیک، رانندگی و … که مربوط به سال 2023 بودند معرفی شدند. شما هم می‌توانید این بازی‌های جذاب را برای موبایل خود دانلود کرده و از آنها لذت ببرید.

سوالات متداول

بهترین بازی های اکشن موبایلی 2023 کدام‌ها هستند؟

بازی‌هایی چون DEAD RAIN 2: Tree Virus، Genshin Impact و Honor of Kings: World که در این لیست معرفی شدند از جمله بهترین بازی های اکشن موبایلی 2023 هستند.

بهترین بازی های 2023 برای پلتفرم موبایل کدام‌ها هستند؟

Genshin Impact ،Propnight و NBA All-World را می‌توان جزء بهترین بازی های 2023 معرفی کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد بهترین بازی های موبایلی 2023 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر