;
coinex

تماشا کنید: خلق تصاویری از معماری خانه‌های هخامنشی توسط هوش مصنوعی

هوش مصنوعی تبدیل به یک ابزار پرکاربرد در حوزه معماری و طراحی ساختمان شده و حالا در جدیدترین ابتکار آن شاهد طراحی معماری خانه‌های هخامنشی هستیم.

به گزارش تکراتو و به نقل از فرادید، در سال‌های اخیر حوزه معماری و طراحی ساختمان به یکی از اصلی‌ترین بخش‌های کاربردی هوش مصنوعی تبدیل شده است. اما اگر بخواهید یک خانه با الگوهای هخامنشی داشته باشید، چه شکلی خواهد بود؟

بیشتر بخوانید: بازسازی چهره کوروش کبیر توسط هوش مصنوعی [+عکس]

طراحی معماری خانه‌های هخامنشی با هوش مصنوعی

در این راستا، تعدادی از استودیوهای بزرگ معماری همچون «معماران زاها حدید» مشغول بهره‌گیری وسیع از ابزارهای تولید تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی جهت خلق آثار چشم‌نواز و ابتکاری معماری هستند. لذا قطعاً بحث استفاده از این ابزارها جهت خلق نمونه‌هایی از معماری مدرن ایرانی بسیار هیجان‌انگیز و جالب خواهد بود.

به همین جهت در ادامه این گزارش تصاویری تولید شده از سوی هوش مصنوعی قابل مشاهده است که بیانگر فضاهای بیرونی و درونی خانه‌هایی مدرن با ویژگی‌های معماری خانه‌های هخامنشی و به‌ویژه تخت جمشید هستند.

معماری خانه‌های هخامنشی معماری خانه‌های هخامنشی معماری خانه‌های هخامنشی معماری خانه‌های هخامنشی معماری خانه‌های هخامنشی

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طراحی معماری خانه‌های هخامنشی با هوش مصنوعی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر