coinex
راهنمای خرید تکراتو

شکایت از یزید به جرم قتل امام حسین در عراق [+فیلم]

یک روزنامه‌نگار عراقی طی یک ویدئو مدعی شده که فعالان حقوق بشر در این کشور به‌دنبال طرح شکایت از یزید به جرم قتل امام حسین در چند دادگاه هستند.

به گزارش تکراتو و به نقل از خبرآنلاین، به‌تازگی فعالان شبکه‌های اجتماعی ویدئویی از حسام البحادلی، روزنامه نگار عراقی به‌اشتراگ گذاشته‌اند که در آن مدعی طرح شکایت از یزید به جرم قتل امام حسین از سوی فعالان حقوق بشر در دادگاه‌های عراق شده است.

بیشتر بخوانید: گم شدن فرزند وزیر ارتباطات در راهپیمایی اربعین و یافتنش با پیامرسان بومی![+کنایه فعال اصولگرا]

شکایت از یزید به جرم قتل امام حسین

در همین زمینه کاربران شبکه‌های اجتماعی ویدئویی از «حسام البحادلی»، روزنامه نگار عراقی به‌اشتراک گذاشته‌اند، که در آن اعلام می‌کند: «فعالان حقوق بشر عراق به دنبال طرح دعوی علیه یزیدبن‌معاویه برای به شهادت رساندن حسین‌بن‌علی هستند.»

این روزنامه‌نگار عراقی طی یک برنامه تلویزیونی اظهار داشته که فعالان حقوق بشر عراقی در پی طرح دعوی در تعدادی از دادگاه‌های عراق هستند تا از یزید به علت ارتکاب چند جنایت بزرگ از جمله «به شهادت رساندن امام حسین علیه السلام و مثله کردن بدن شریف آن حضرت و قتل و مثله کردن خانواده و اصحابش» شکایت خود را مطرح کنند.

البحادلی در ادامه افزود: «خواستاران محاکمه یزید بر این باورند که این دعاوی واقعی است و مبنایی اساسی دارد و مشمول گذر زمان نمی‌شود.» بنابر اعلام اتهامات ذکر شده این افراد، قتل عمد، مثله کردن، سرقت و سایر اتهامات مربوط به حقوق عمومی و شخصی است.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص شکایت از یزید به جرم قتل امام حسین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    من هم از آدم و حوا شکایت می کنم که باعث شدن با تیپا از بهشت پرتمون کنن بیرون.

    پاسخ