coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

جزئیات وام نوسازی تاکسی‌های فرسوده اعلام شد [+شرایط]

مدیر نوسازی ناوگان سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران طی توضیحاتی به تشریح جزئیات ارائه وام نوسازی تاکسی‌های فرسوده در کشور پرداخت.

«امین رهبر»، مدیر نوسازی ناوگان سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، در خصوص ارائه وام نوسازی تاکسی‌های فرسوده بیان داشت: «نوسازی ناوگان تاکسی‌های فرسوده از 28 خردادماه ابلاغ شده که در این طرح خودروی «سمندسورن پلاس» با قیمت 362 میلیون تومان عرضه می‌شود.»

بیشتر بخوانید: افزایش مبلغ وام مسکن ملی به 550 میلیون تومان تایید شد

جزئیات وام نوسازی تاکسی‌های فرسوده

رهبر ضمن اشاره به ارائه این طرح، با همکاری صندوق کارآفرینی امید و شهرداری تهران از طریق منابع داخلی این ارگان جهت نوسازی تاکسی‌های فرسوده، اعلام داشت: «بر همین اساس وام 150 میلیون‌تومانی با نرخ 8 درصد 60 ماهه با سه ماه تنفس برای نوسازی تاکسی‌ها در نظر گرفته شده است.»

وام نوسازی تاکسی‌های فرسوده

او در پایان ضمن بیان اینکه تاکسی‌های مدل سال 91 و ماقبل امکان بهره‌مندی از این تسهیلات را دارند، خاطرنشان کرد: «نوسازی تاکسی‌ها با توجه به آیین‌نامه ماده 8 قانون هوای پاک مبتنی بر سن تاکسی نیست و تاکسی‌هایی که نتوانند معاینه فنی دریافت کنند، مشمول نوسازی هستند.»

رهبر با بیان اینکه قرارداد شهرداری تهران با صندوق کارآفرینی امید برای نوسازی تاکسی های فرسوده مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد تومان است، گفت: این قرارداد از اول شهریورماه عملیاتی شده و  با این مبلغ می بایست ۱۰ هزار دستگاه تاکسی را در یک سال نوسازی کرد.

مدیر نوسازی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا خودروساز توان تولید ۱۰ هزار تاکسی در یکسال را دارند؟ افزود: پاشنه آشیل موضوع همین مسئله است؛ چرا که خودرو ساز باید بتواند با توجه به نیاز ناوگان حمل و نقل عمومی، تاکسی‌ها را تامین کند و ما تقاضا داریم از آنجایی که قرارداد خودروساز از طریق نماینده سازمان شهرداری‌ها و اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری منعقد می شود، خودروساز باید متعهد باشد بر اساس ثبت‌نام های صورت گرفته و تعهدی که ایجاد می شود؛ پیش فاکتور را صادر کند و در زمان بندی مشخص، خودرو را تحویل دهد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون  ۱۰۰۰ دستگاه تاکسی از نوع خودروی جایگزین “سمند سورن” تماما به صورت نقدی نوسازی شده است، ادامه داد: براساس برنامه ریزی های انجام شده می بایست ماهانه حداقل یکهزار پرونده بانکی در صندوق کارآفرینی امید تشکیل دهیم تا متقاضیان بتوانند وام را دریافت کنند.

رهبر در پاسخ به این سوال که نوع خودرو تاکسی نوسازی شده چه خواهد بود؟ گفت: فعلا تنها خودرویی که توانسته مجوز شماره گذاری تاکسی را اخذ کند، “سمند سورن” بوده است.

پرداخت وام نوسازی تاکسی‌های فرسوده آغاز شد [بروزسانی 3 شهریور 1402]

پرداخت وام ۱۵۰ میلیون تومانی نوسازی تاکسی‌های فرسوده آغاز شد. این خبر کوتاه و خوبی بود که مهدی وحدت‌کار، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران به متقاضیان در انتظار داد.

این وام ۱۵۰ میلیون تومانی با کارمزد ۸ درصد و بازپرداخت ۶۰ ماهه از شهریور ماه امسال در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد. علاوه بر این، بازپرداخت اقساط آن نیز با تنفس سه ماهه قابل پرداخت خواهد بود.

آنطور که وحدت‌کار می‌گوید، ظاهرا شهرداری تهران برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده در سطح این شهر، با مشارکت صندوق کارآفرینی امید و با استفاده از منابع داخلی خودش بودجه مورد نیاز این طرح را فراهم کرده است.

متقاضیان محترمی که مشمول این طرح می‌شوند، می‌بایست با مراجعه به اداره نوسازی سازمان تاکسیرانی تهران، ثبت نام اولیه را انجام دهند. سپس با توجه به مهلت زمانی اعلامی، به صندوق کارآفرینی امید معرفی شده و سپس برای دریافت وام خود اقدام خواهند کرد.

شهرداری تهران، زمانبندی مشخصی را برای اجرای این طرح در نظر گرفته است. ولی برای اجرای دقیق آن، لازم است که خودروسازان نیز نسبت به قرارداد منعقد شده خود متعهد باشند و پیش‌فاکتور اتومبیل متقاضیان را در زمان مناسبی صادر کنند.

طبق برنامه اعلامی، قیمت خودرو سمند سورن پلاس برای متقاضیان این طرح ۳۶۲ میلیون تومان خواهد بود. سه ماه پس از تکمیل وجه، خودرو به متقاضی تحویل داده خواهد شد و مبلغ ارزش اسقاطی خودرو فرسوده آن نیز از طریق مراکز مربوطه به تاکسیرانان پرداخت می‌شود.

بسیاری از رانندگان تاکسی نسبت به وضعیت تخصیص این وام، مبلغ، سود و اقساط آن معترض هستند. دیدگاه شما در خصوص جزئیات وام نوسازی تاکسی‌های فرسوده چیست؟ نظرات و تجربیات خود از فرایند دریافت این وام را حتما در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (146 نظر)

    سلام من تاکسی پژو ۴۰۵ مدل۹۰ دارم و پارسال بهمن ماه ثبت نام کردم برای نوسازی و در اسفند همان سال برام پیامک اومد که میتونی سمند سورن نقد بگیری به قیمت ۲۶۰میلیون که نداشتم و بعد از چهار ماه چطور شد و چه اتفاقی افتاد که یکدفعه ۱۰۰ میلیون درعرض چهار ماه گران شد ایا این رسم روزگاره؟واقعا شما هنرمندید که این بلاها رو سر مردم میارید و هیچکس هم صداش در نمیاد به این میگن هنر!زور گفتن به یه مشت مردم بیچاره و فقیر که هنر نیست ،هست؟

    پاسخ

    چرا وقتی قیمت سمند سورن ۲۷۰بود این ۱۵۰روندادن گفتن نقدی حالا که شده ۳۶۰ وام میدن در اصل بخوای حساب کنی ۱۰۰ رفته رو قیمت ۱۵۰ وام میدن یعنی هیچ

    پاسخ

    تاکسی های شهرتربت جام اکثرافرسوده اند ممکنه معاینه فنی بگیرندباهزاردوزوکلک ولی بدنه ماشین کاملا پوسیده است وبایک ضربه مچاله میشه پس معاینه فنی برای موتوروکمک ها ماشین است نه برای استحکام بدنه لطفاسوادتون بیشترکنین بعد نظربدین

    پاسخ

    وام نوسازی تاکسی برای شهرستان روهم پیگیری بفرمایید چون تو شهرستان مانمی تونیم تمام پول تبدیل تاکسی رو جور کنیم . تسهیلات بانکی برای تبدیل تاکسی فرسوده شهرستان خیلی ضروریه

    پاسخ

    سلام بر همکاران زحمت کش
    بابا دمشون گرم از اون ور 120ملیون گرونش کردن تا چند وقت ‌‌‌‌‌پیش قیمت 274تومن بود الان میگن 363تومن
    همه چی گرون شده به جز کرایه هزارتومن اضافه میکنم وامم فقط مال تهرانه اگه به شهرستان وام بدن اونم میشه فامیل بازی مثل لاستیک دولتی بابا دیگه بس کنین

    پاسخ

    دوست عزیز پریروز رفتم تاکسیرانی یعنی سیزدهم تیرماه ۱۴۰۲ با کلی امید و آرزو و رویای تعویض و نوسازی تاکسی فرسوده ام بعداز ۳ سال تحمل عذاب دنیا ، خلاصه. رسیدم و در رابطه با وام ۱۵۰ میلیونی سوال نمودم که در پاسخ گفتند سربرج بیایید انگار تمام دنیا روسرم خراب شد و‌سرگیجه گرفتم با صدای لرزان و گرفته و چشمانم که از اشک لبریز شده بود و چشم افتاد به کاغذی که به شیشه اتاق کارمندان زده بودن که ثبت نام نقدی انجام میگیرد ‌پس داستان وام چیه خلاصه شوکه شدم و بعد ۲روز هنوز بخودم نیومدم والله دیگه خسته شدم دیگه طاقتم تموم شده دیگه صبرم تموم شده خیلی خسته ام خیلی میترسم از یکطرف زن و بچه ام و آبروم نزد دروهمسایه و دوست و دشمن و آشنا و از طرفی وسیله کار و امرا. معاش ام را نمیتونم نوسازی کنم از طرف دیگه صاحبخانه و ۲ ماه دیگه پایان قرارداد و اجاره های وحشتناک ، خدایا خودت کمکمون کن چرا مسئولین به دادمون نمیرسن ، از ریاست محترم جمهور تقاضای مساعدت و کمک دارم چرا مسئولان محترم شورای اسلامی شهر تهران و شهرداری تهران بزرگ و ووووووو به رانندگان تاکسی فرسوده برسید خواهشمندم رسیدگی کنید الان ۳ ساله ماهی ۳ دفعه میرم تاکسیرانی به امید اینکه این ماه دیگه وام را میگیرم و نوسازی انجام میشه و مقداری از مشکلاتم حل میشه اما متأسفانه هیچ خبری نیست و ایندفعه بیشتر شبیه معجزه میمونه ایندفعه اگه بازم نوسازی و تسهیلات نوسازی نشه باید دست از این دنیا بردارم و برم دنیای فانی و ابدی .

    پاسخ

    با سلام برنامه رانندگان زحمتکش تاکسی
    من هم راننده تاکسی فرسوده پراید بودم اما با لطف و تلاش تاکسیرانی بهمن ماه سال گذشته تاکسی سمند سورن پلاس را تحویل گرفتیم با وام 4درصدی تا حالا با ماشین جدید کارکردیم ماشین بدی نیست ای کاش تو این شهر بزرگ که ترافیک هست ماشین اتومات میدادم ماهم اذیت نمی‌شدم .با تشکر تبریز حسینی

    پاسخ

    مبلغ اختلاف قیمت تاکسی و وام را چگونه پرداخت بکنیم از کجا وچطور؟؟؟؟؟!!!!!!!

    پاسخ

    رفتم تشکیل پرونده دادم
    سودش ۲۸درصد بود، منصرف شدم
    صدو پنجاه وام، طی شش سال باید صد میلیون سود برگردونی
    ماهی چهار ملیون ونیم باید قسط بدی
    توی متن بالا نوشته ۸درصد ، چرا؟

    پاسخ

    پنج‌ ساله نه شش

    پاسخ

    سلام ماشینی که ۲۷۶ میلیون بود یهو شد ۳۶۲ میلیون ۷۰ درصد وام شد ۱۵۰ میلیون سود ۴ درصد شد ۸ درصد مبارک کسایی باشه که از هول حلیم میفتن تو دیگ من که یه آردی ۸۳ دارم ۳۰ تومن میریزم توش صفر تا صد جمعش میکنم مگه عقلم کمه البته جسارت به بقیه ی همکارا که میگیرن نباشه
    انشالله مبارکشون باشه
    تبریک به ریاست محترم تاکسیرانی

    پاسخ

    آقا دروغه. وامی پرکار نیست. من ماشین خانومم و فروختم. جرینگی پول ریختم. الان یه ماه از موعد تحویل گذشته هنوز ندادن. درضمن تاکسی اینجوریه که انگار یه پولی داری و خرد خرد ازش برمی‌داری و میخوری. فقط این وسط صبح میری بیرون کار می‌کنی و شب برمی‌گردی تا بهت نگن بیکاره.
    تاکسی نون نداره
    دفعه بعد نمیدونم چی رو بفروشم و عوض کنم

    پاسخ

    سلام دوستان،
    من سال 99ثبت نام کردم برای تعویض خودرو فرسوده با وام فرسوده،و مبلغ خواسته شده را هم دادم،اما به‌جای تحویل سه ماهه ای که قول داده بودند،14ماه طول کشید و در این مدت 3بار قیمت را بالا بردند و از ما پول گرفتند،تا بالا خره سمند تحفه را به ما تحویل دادند،دقیقا همین نقشه را دوباره اجرا میکنند.تاکسی فرسوده من8ماه آخر یاتاقان زد و خوابید،هیچ کس هم ککش نگرید.

    پاسخ

    سلام دوستان،
    من سال 99ثبت نام کردم برای تعویض خودرو فرسوده با وام فرسوده،و مبلغ خواسته شده را هم دادم،اما به‌جای تحویل سه ماهه ای که قول داده بودند،14ماه طول کشید و در این مدت 3بار قیمت را بالا بردند و از ما پول گرفتند،تا بالا خره سمند تحفه را به ما تحویل دادند،دقیقا همین نقشه را دوباره اجرا میکنند.تاکسی فرسوده من8ماه آخر یاتاقان زد و خوابید،هیچ کس هم ککش نگرید.

    پاسخ

    عزیزای دلی گه ازجایی غیرتهران پیام میدین باورکنین خبری نیست ماشینی نیست یا باشه پولش نیست حرص نخورین تروخدا

    پاسخ

    عزیزای دلی گه ازجایی غیرتهران پیام میدین باورکنین خبری نیست ماشینی نیست یا باشه پولش نیست حرص نخورین

    پاسخ

    سلام و وقت بخیر یک بنده خدایی به ۱۲۴هزارپیامبر سلام وتحیت داده بخیالش میارن دم خونش میدن فقط یک سوال دارم آیا راننده تاکسی هست باداشتن خودروی فرسوده چتین مبلغی را پس انداز داشته باشه؟؟؟بخدا که نداره پس سرکارتون گذاشتن والسلام

    پاسخ

    سلام دوست گرامی این بنده خدا که ازش یاد کردید انسان بسیار شریف و باسواد و راننده تاکسی هست البته تاگسی فرسوده موتور سوخته این بنده خدا را میشناسم شهریور امسال یعنی چهارم شهریور می‌ره تو چهار سال ثبت نام‌‌ نوسازی از شهریور ۱۳۹۹ تا الان غیراز خدا هیچکسی را ندارد مستاجره و عیال وار اردیبهشت ۱۴۰۱ گفتند تولید سمند و پژو متوقف شده و پول واریزی ۱۰ ماه ماند به حساب کارآفرین یعنی تقریبا برج ۱۰ سال ۱۴۰۱ ، گفتند سمند سورن آمده اما نقدی بنده خدا تا مرز سکته رفت از فشار و غصه لذا بعلت استرس بیش از اندازه تپش قلب و درد قلب آمد و آنژیوگرافی اش کردن دکتر گفت اگر به این وضعیت ادامه بده سکته مغزی می‌کنی حالا تو این شرایط از طرفی اجاره خونه خرجی زن و بچه و تعمیر تاکسی و دارو و دکترهم اضافه شد آره داداش سید جان به همون جدتون قسم مقداری از پول پیش خونه برداشته ، تازه ما حساب ۷۰ درصد وام کرده بودیم گفته بودن ۷۰ درصد مبلغ تاکسی را تسهیلات نوسازی خواهند داد تمام تاگسیران های قدیمی همه از بچه های جبهه و جنگ و حامیان امام و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند همین بنده خدا ۶ سال خدمت در جبهه های جنگ حق علیه باطل داره ای کاش میشد و می‌تونستیم به مسئولان محترم صحبت کنیم و ازشون کمک بخواهیم ۴ماه از سال ۱۴۰۲ رفت ۲ ماه دیگه پاییز و آلودگی شدید هوا شروع میشود از طرفی دیگه نمیتونیم جواب صاحبخانه و هزاران مشگل دیگه را بدیم چند تا اجاره خونه رو خواهروبرادرت بده چند ماه خرجی زن و بچه ات را دوست و آشنا و فامیل بده والله اگه خودکشی گناه نبود ……. بازهم ضمن تشکر از ریاست محترم سازمان تاکسیرانی تهران و معاونت نوسازی جناب آقای مهندس امین رهبر با چشمان گریان طلب کمک و مساعدت دارم. راننده تاکسی فرسوده

    پاسخ

    همه چیز بستگی به نماینده های تاکسیرانی داره. الان توی شیراز صد میلیون وام بدون بهره هم شهرداری تصویب کرده که راننده نیاز به آورده نقدی نداشته باشه. نماینده های تاکسی شیراز خیلی پیگیری کردند تا این وام به وام اصلی اضافه شد

    پاسخ

    باسلام من تاکسیران اجاره نشین وسمند خودش دوتا خانواده خرج داره خیلی برای مسئولان روشنه که این ماشین که از اگزوزش دود درمیان نان درنمیاد تاکسیرانی باید ماشین روز دنیا را جایگزین این آشغالهای ایران خودرو کند

    پاسخ

    با سلام وخسته نباشید خدمت شما .این شرایط که برای نوسازی تاکسی گذاشتن خب برای تهران هست شهرستانها متاسفانه همیشه از همه چی محرومه الان من رفتم برای تعویض ماشین ماشینی که تو باز میشه مثلا ۱۵۰بفروشی رو میگن ازت ۴۵بر میدارن بعد باید ۳۰۰میلیون نقد بریزیم خدای بااین شرایط اگه من بخوام ۳۰۰ جور کنم بعد ماشینم روهم تو بازار بفروشم خب این چه کاریه تو بدترین حالت ممکن میزارمش بانک بدون دققه و خرابی و ترافیک هزار مشکلات دیگه از مسئولین محترم تقاظا داریم یه فکر بهتر برای شهرستان بکنن با تشکر

    پاسخ

    الان شیراز صد میلیون وام هم شهرداری تقبل کرده که همه بتونن نوسازی رو‌ انجام بدن.‌

    پاسخ

    باسلام لطفاً یه فکری هم به این تاکسی های فرسوده بین شهری هم بکنین که توجاده ها بدون هیچ توقعی خالصانه خدمت میکنن آقایون مسولین محترم ماشین جاده باید جمع و جور باشه لگن نباشه خطرناکه لطفاً باجون مردم بازی نکنین؟

    پاسخ

    سلام خدمت همکاران گرامی من یه راننده تاکسی من یه ماشین فرسوده داشتم ، الان ۳ میلیون تومن از من بخاطر این که منبع گاز تاریخ نداشته کم کردن ماشین فرسوده مگه منبع تاریخ دار یا ندار فرقی میکنه من الان یه راننده تاکسی چرا باید حقم صایع بشه خدارو خوش میاد کجا باید مراجع کنم راهنمایم کنید

    پاسخ

    اگه همون تاکسی قدیمیان رو باز سازی کنن از این آشغالای دو خودرو ساز امنتره با قوطی رانی خون مردم رو میکنن تو سطل آشغال

    پاسخ

    فلک زده ها همینم بگرین که اینم دروغه

    پاسخ

    با سلام برنامه رانندگان زحمتکش تاکسی
    من هم راننده تاکسی فرسوده پراید بودم اما با لطف و تلاش تاکسیرانی بهمن ماه سال گذشته تاکسی سمند سورن پلاس را تحویل گرفتیم با وام 4درصدی تا حالا با ماشین جدید کارکردیم ماشین بدی نیست ای کاش تو این شهر بزرگ که ترافیک هست ماشین اتومات میدادم ماهم اذیت نمی‌شدم .با تشکر تبریز حسینی

    پاسخ

    با صلوات بر محمد و آل محمد حتما بهت میدن منتظر باش تا بیاد حتما میاد

    پاسخ

    با سلام سالی ۱۰۰میلیون به قیمت تاکسی افزوده میشه وهر سال فقط ۵۰در صد وام پرداخت میشه یه راننده تاکسی چقدر در آمد داره که بتونه الباقی پول تاکسی رو جور کنه همینجوریشم زیر بارخرجی زندگیه گیر کردیم که دیگه؟ نکم بهتره شما اگه واقعا میخواهید تاکسیهای فرسوده داروسازی کنید تمام وکمال قسد بندی کنید اکر نه به خودتون زحمت ندید چون راننده تاکسی از این پولها که برای شما پول خورده نداره

    پاسخ

    سلام
    بجای اینکه تاکسی دنده اتوماتیک و با کارمزد پایین تحویل این بندگان خدا شود شرایط سخت و قیمت بالا را برایشان ارمغان آورده‌ایم. کار اینان رانندگی مداوم در بدترین وضعیت ترافیکی میباشد، واقعا بعد از دریافت، چه امکاناتی به ماشین و راننده آن بهش تعلق ‌میگیرد!
    همه دارای دیسک کمر و کمر درد شدید هستند، وام ۱۵۰ میلیون الباقی را راننده از کجا باید بیاورد؟ در سایر کشورها اروپایی و غربی به رانندگان تاکسی امکانات و تسهیلات عالی میدهند،، اینجا بدلیل عدم توان مالی و اینکه خودرو بالای ۱۰ سال شده، هر ۳ ماه باید معاینه فنی و هزینه پرداخت شود یعنی ۴ بار و ۴۰۰هزارتومان پول معاینه فنی دریافت می‌شود… در بدترین شرایط آب و هوایی بخاطر اینکه تامین معاش خانواده را تهیه کند باید کار کند، و اگر شرایط جوی ۱روز یا چندین روز بد باشد از کجا باید هزینه روزمره و عمومی زندگی خود را تامین کند، یعنی یک راننده تاکسی روزانه باید کار کند تا بتواند امور زندگی خود را فراهم کند…..حداقل حالا که میخواهید خدمات بدهید حداقل ماشین اتوماتیک با شرایط خوب یعنی بیشترین میزان وام بدون کارمزد ویا حداقل ۲٪ داده شود..واقعا چه فکری در خصوص این قشر آسیب پذیر جامعه اندیشه‌ شده، اینان هم انسان هستند نه برده، البته هر چند این بندگان خدا به این وضع خو گرفته اند

    پاسخ

    سلام
    بجای اینکه تاکسی دنده اتوماتیک و با کارمزد پایین تحویل این بندگان خدا شود شرایط سخت و قیمت بالا را برایشان ارمغان آورده‌ایم. کار اینان رانندگی مداوم در بدترین وضعیت ترافیکی میباشد، واقعا بعد از دریافت، چه امکاناتی به ماشین و راننده آن بهش تعلق ‌میگیرد!
    همه دارای دیسک کمر و کمر درد شدید هستند، وام ۱۵۰ میلیون الباقی را راننده از کجا باید بیاورد؟ در سایر کشورها اروپایی و غربی به رانندگان تاکسی امکانات و تسهیلات عالی میدهند،، اینجا بدلیل عدم توان مالی و اینکه خودرو بالای ۱۰ سال شده، هر ۳ ماه باید معاینه فنی و هزینه پرداخت شود یعنی ۴ بار و ۴۰۰هزارتومان پول معاینه فنی دریافت می‌شود… در بدترین شرایط آب و هوایی بخاطر اینکه تامین معاش خانواده را تهیه کند باید کار کند، و اگر شرایط جوی ۱روز یا چندین روز بد باشد از کجا باید هزینه روزمره و عمومی زندگی خود را تامین کند، یعنی یک راننده تاکسی روزانه باید کار کند تا بتواند امور زندگی خود را فراهم کند…..حداقل حالا که میخواهید خدمات بدهید حداقل ماشین اتوماتیک با شرایط خوب یعنی بیشترین میزان وام بدون کارمزد ویا حداقل ۲٪ داده شود..واقعا چه فکری در خصوص این قشر آسیب پذیر جامعه اندیشه‌ شده، اینان هم انسان هستند نه برده، البته هر چند این بندگان خدا به این وضع خو گرفته اند

    پاسخ

    همه ایران شده فقط فقط تهران از هر گوشه ایران هر قطعه‌ای بخواهی باید بری تهران
    مریض بشید برای مداوا باید برید تهران
    بهترین و بیشترین وامها برای تهرانی‌‌هاست
    رانندگان تاکسی بقیه شهرها باید برن بمیرن
    چون از هزار نفر پنج نفر هم نمیتونه چهارصد ملیون پول ماشین به اونم نقد
    لعنت بر هرچی ادم زبون نفهمه

    پاسخ

    سلام آواز دوقل از دور خوش است اینطوری نیست یعنی هست ولی برای کسانی که کس وکار دارن و پارتی و آشنا و دوست وفامیل دارن آره اگه کارمند دولت باشی کارمند بانک ها باشی الی آخر ، ۳ سال عذاب دنیا رو کشیدم ولی نتونستم ‌وام بگیرم تاگسی ام را نوسازی کنم کسی رو ندارم آشنا و ضامن ندارم ‌ا رتی ندارم اینجا اگه بیمار بشی برای کسی که ندار

    پاسخ

    الان شیراز صد میلیون وام هم شهرداری تقبل کرده که همه بتونن نوسازی رو‌ انجام بدن.‌

    پاسخ

    سلام شماکه نظرتون رومیفرمایین که اگرتاکسی نتونست معاینه فنی بگیرد فرسوده است پیکان مدل 83بیست ساله کارمیکنه زیربدنه ماشین پوسیده است وباکوچکترین تصادف مچاله میشه ولو که معاینه فنی داشته باشه بفکرشهرستانها هم باشیدخداروخوش نمیادسالانه تهران ازتاکسیرانان شهرستان پول بگیره وهیچ کاری براشون نکنه

    پاسخ

    سلام شمکه نظرتون رومیفرمایین که اگرتاکسی نتونست معاینه فنی بگیرد فرسوده است پیکان مدل 83بیست ساله کارمیکنه زیربدنه ماشین پوسیده است وباکوچکترین تصادف مچاله میشه ولو که معاینه فنی داشته باشه بفکرشهرستانها هم باشیدخداروخوش نمیادسالانه تهران ازتاکسیرانان شهرستان پول بگیره وهیچ کاری براشون نکنه

    پاسخ

    داداش تو تهران هم والله خبری نیست همه فقط میگن تهران تهران اینجا فکر کردی بنز و بی ام و میدن

    پاسخ

    با سلام و خسته نباشید حداقل همانطوریکه قبلاً گفته بودید ۷۰ درصد مبلغ ۳۶۲ میلیون تومان را وام بدهید و ۱۰ ساله بازپرداخت بشه ، برای یکبار هم که شده به رانندگان تاکسی کمک کنید جای دوری نمیره سال ۱۴۰۲ داره تموم میشه سال تموم شد ولی نوسازی شروع نشد دوباره پاییز و آلودگی هوا ، چرا اعلام آماده باش نمی‌دهید از تمام سازمانها و نهادها و اداره ها و حتی ارتش برای نوسازی کمک بگیرید به والله قسم با تاکسی فرسوده نمیشه کار کرد والله قسم هر لحظه میگم الان سیم کشی اتصالی می‌کنه و آتش میگیره خرجی خانواده ام مانده اجاره خانه ام مانده درآمد راننده تاکسی از تاگسیه ، وام ۳۰۰ میلیون بازپرداخت ۱۰ ساله تسهیلات نوسازی به رانندگان تاکسی فرسوده بدهید تورابه قرآن دل این قشر را و خانواده هایشان را شاد کنید اکثر رانندگان تاکسی کهنه سربازان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و در جبهه های جنگ حق علیه باطل بوده اند و هم اکنون نیازمند یاری دولتمردان دلسوز هستند . یاالله . راننده تاکسی فرسوده .

    پاسخ

    بحث بیمه روپیگیری بفرمایین که جزئ مشاغل سخت وزیان آوربشه بخدااعصابی برامون نمونده بااین خودروهای لگن وازرده خارج

    پاسخ

    روز به روز دارید ماشین رو گرونتر میکنید بقیشو از کجا بیاریم.کل دنیا بهترین ماشین تاکسی هست شما ماشینی که کنترل کیفیت تایید نمیکنه میکنیدش تاکسی تحویل ما میدید.تازه اسمش سورن پلاس هست وگرنه همون سمنده فقط اطاقش سورن پلاسه.آخه تا کی میخواهید ظلم کنید
    در ضمن برداشتید ما رو بردید جزو مشاغل تفریحی.یعنی چی آخه.خودتون بیاید کار کنید ببینیم رانندگی آسونه یا نه.
    واقعا دیگه شورشو در آوردید

    پاسخ

    همه چیز بستگی به نماینده های تاکسیرانی داره. الان توی شیراز صد میلیون وام بدون بهره هم شهرداری تصویب کرده که راننده نیاز به آورده نقدی نداشته باشه. نماینده های تاکسی شیراز خیلی پیگیری کردند تا این وام به وام اصلی اضافه شد

    پاسخ

    مبلغ اختلاف قیمت تاکسی و وام را چگونه پرداخت بکنیم از کجا وچطور؟؟؟؟؟!!!!!!!

    پاسخ

    سلام و عرض احترام ، فقط یه تقاضا یه خواهش دارم به همین ماه محرم به همین عزای حسین بن علی ع قسم تان میدهم اگر وام نمی‌دهید یا هی این ماه و اون ماه میکنید باتوجه براینکه مستاجر و متاهل هستم مستحضرید اجاره خانه های جدید وحشتناک شده راننده تاکسی چکار کنه یا حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها یا قمر بنی هاشم ع چکار کنم خواهش میکنم اگر برای راننده تاکسی های امثال من که پول و توان نوسازی ندارن و تسهیلاتی نمی‌دهید و کمک نمیکنید اعلام کنید تا تاکسی فرسوده را تعمیر و بازسازی و نوسازی کنیم تاکسی مدل ۱۳۸۷ را ۷۰ میلیون خرجش کنم آیا تاکسی بشه یا نشه و عمر اسقاط تاکسی را ۲۵ سال کنید و حداقل تاکسی های فرسوده را که تعمیر شده اند معاینه فنی ایشان ۶ ماهه شود از شورای اسلامی شهر تهران جناب آقای چمران و شهردار تهران بزرگ جناب آقای زاکانی همانطور که گفته بودید تسهیلات و کمک به رانندگان تاکسی های فرسوده خواهید کرد تورا بخدا و به قرآن محمد ص قسم تان میدهم تسهیلات نوسازی بدهید و امید به زندگی را بازگردانید .ومن الله التوفیق

    پاسخ

    استان ها وشهرستان های که مترونداردسازمان تاکسیرانی ونظارت برآژانس ها تحت پوشش حمل ونقل جاده قرارمیدهند⚖🚘🚛🚍

    پاسخ

    سلام خسته نباشید مگر مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تهران و بقیه مدیران توی این مملکت زندگی نمی کنند راننده تاکسی بیچاره که توخرجی روزمرش مونده از کجا بقیه پول رابیاره نه وام درست وحسابی میدید نه قیمت ماشین را درست میخرید مگر خودتان نگفتید ۷۰ درصد ارزش ماشین وام میدید پس کو چرا ازخدا نمی ترسید آه و ناله خوانواده تاکسی فرسوده ها گریبانتونو میگیره بخدا تاکسی داران هم مال این مملکت هستند یک زره رحم هم داشته باشید خوبه

    پاسخ

    اولا بقیه شهرها نقد می‌خوان بعد یه راننده تاکسی از کجا سیصد و شصت و دو تومن بیارن.اونا که واقعا راننده تاکسی هستن صد تومن هم نمیتونن بدن چه برسه سیصد و شصت تومن.ملت بیچاره ایران اسیر یه مشت دزد شدن

    پاسخ

    باسلام من تاکسیران اجاره نشین وسمند خودش دوتا خانواده خرج داره خیلی برای مسئولان روشنه که این ماشین که از اگزوزش دود درمیان نان درنمیاد تاکسیرانی باید ماشین روز دنیا را جایگزین این آشغالهای ایران خودرو کند

    پاسخ

    بنده خدا اینا اگه خدا پیغمبر و حضرت زهرا میشناختن وضع ما این بود همش شد تشکر از اینا حتما الان یه تویوتا میفرستن در خونتون بزرگوار

    پاسخ

    همینو بگو😂😂😂

    پاسخ

    سلام
    چرافقط تهران وچرافقط سمندچراازسایپانمیدید دوم میشه بگیدمنکه مستاجرم بادوتابچه الباقی پولوازکجابایدبدم لطفاراهنمایی کنید.

    پاسخ

    باتوجه به گران شدن خودرو تاکسی سمند سورن بمبلغ ۳۶۲ میلیون تومان لذا خواهشمند است حداقل وام ۲۰۰ میلیون تومان قرار دهید تا بحداقل بتوانم الباقی آن را تهیه نمایم
    باتشکر

    پاسخ

    شهرداری شیراز صد میلیون بدون بهره به وام اضافه کرده که همه بتونن نوسازی کنن. وگرنه کسی صد و خورده ای نداره که نقدی بده. نماینده تاکسی های شیراز خیلی پیگیری کردن تا صد میلیون وام اضافه از شهرداری گرفتن

    پاسخ

    سلام یه زمانی وقتی باتاکسی کارمیکردیم برای خودمان برنامه داشتیم وکارکرد روزانه را تقسیم بر۵ میشد ۱-هزینه تاکسی۲-افت قیمت تاکسی۳-پس انداز۴-خرج زندگی۵-برج زندگی یعنی مسافرتی رفتن تفریحی داشتن ولی الان بخدا تو خرج روزانه ماندیم که چگونه تامین کنیم هم خودمون فرسوده وداغون شدیم هم تاکسی که داریم هفت روزهفته رو روزی حداقل ۱۲ساعت کارمیکنیم ولی بی نتیجه سال۹۰ تاکسی گرفتم ۱۴میلیون فقط یک میلیون وصدنقددادم الان ازکجا بیارم ۳۶۲میلیون بدم برای نوسازی باوجوداسنپ وتپسی با اینکه خطی هستیم یک پنجم چندسال قبل مسافرنداریم دوسه ساعت تونوبت هستیم وقتی هم بابدبختی دو سه تا مسافرتو تاکسی میشیند باهم اسنپ میگیرند ویه حنجره جر خورده میمونه برامون خداوکیلی یه کاری بکنید هم خدا خوشش بیاد هم بنده خدا مگه کرایه تاکسی من ازسال ۱۳۹۰ چقدراضافه شده که بتونم تکسی جدیدرا ۲۹ برابرسال ۱۳۹۰ بگیرم ازکجا بیارم تو خرج روزانه زندگی ماندیم چه برسه به تعویض تاکسی سال ۱۳۹۰ تاکسی صفر۱۴م انهم با وام ۱۰ میلیونی الان ۳۶۲ میلیون واقعا درسته؟

    پاسخ

    سلام یه زمانی وقتی باتاکسی کارمیکردیم برای خودمان برنامه داشتیم وکارکرد روزانه را تقسیم بر۵ میشد ۱-هزینه تاکسی۲-افت قیمت تاکسی۳-پس انداز۴-خرج زندگی۵-برج زندگی یعنی مسافرتی رفتن تفریحی داشتن ولی الان بخدا تو خرج روزانه ماندیم که چگونه تامین کنیم هم خودمون فرسوده وداغون شدیم هم تاکسی که داریم هفت روزهفته رو روزی حداقل ۱۲ساعت کارمیکنیم ولی بی نتیجه سال۹۰ تاکسی گرفتم ۱۴میلیون فقط یک میلیون وصدنقددادم الان ازکجا بیارم ۳۶۲میلیون بدم برای نوسازی باوجوداسنپ وتپسی با اینکه خطی هستیم یک پنجم چندسال قبل مسافرنداریم دوسه ساعت تونوبت هستیم وقتی هم بابدبختی دو سه تا مسافرتو تاکسی میشیند باهم اسنپ میگیرند ویه حنجره جر خورده میمونه برامون خداوکیلی یه کاری بکنید هم خدا خوشش بیاد هم بنده خدا

    پاسخ

    سلام یه زمانی وقتی باتاکسی کارمیکردیم برای خودمان برنامه داشتیم وکارکرد روزانه را تقسیم بر۵ میشد ۱-هزینه تاکسی۲-افت قیمت تاکسی۳-پس انداز۴-خرج زندگی۵-برج زندگی یعنی مسافرتی رفتن تفریحی داشتن ولی الان بخدا تو خرج روزانه ماندیم که چگونه تامین کنیم هم خودمون فرسوده وداغون شدیم هم تاکسی که داریم هفت روزهفته رو روزی حداقل ۱۲ساعت کارمیکنیم ولی بی نتیجه سال۹۰ تاکسی گرفتم ۱۴میلیون فقط یک میلیون وصدنقددادم الان ازکجا بیارم ۳۶۲میلیون بدم برای نوسازی باوجوداسنپ وتپسی با اینکه خطی هستیم یک پنجم چندسال قبل مسافرنداریم دوسه ساعت تونوبت هستیم وقتی هم بابدبختی دو سه تا مسافرتو تاکسی میشیند باهم اسنپ میگیرند ویه حنجره جر خورده میمونه برامون

    پاسخ

    سلام یه زمانی وقتی باتاکسی کارمیکردیم برای خودمان برنامه داشتیم وکارکرد روزانه را تقسیم بر۵ میشد ۱-هزینه تاکسی۲-افت قیمت تاکسی۳-پس انداز۴-خرج زندگی۵-برج زندگی یعنی مسافرتی رفتن تفریحی داشتن ولی الان بخدا تو خرج روزانه ماندیم که چگونه تامین کنیم هم خودمون فرسوده وداغون شدیم هم تاکسی که داریم هفت روزهفته رو روزی حداقل ۱۲ساعت کارمیکنیم ولی بی نتیجه سال۹۰ تاکسی گرفتم ۱۴میلیون فقط یک میلیون وصدنقددادم الان ازکجا بیارم ۳۶۲میلیون بدم برای نوسازی باوجوداسنپ وتپسی با اینکه خطی هستیم یک پنجم چندسال قبل مسافرنداریم

    پاسخ

    باسلام و صلوات برپیامبر بزرگ و گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی ص و عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمامی مسئولان و دست اندرکاران خصوصا ریاست محترم سازمان تاکسیرانی تهران جنت آقای مهندس وحدت کار و ریاست محترم نوسازی تاکسی های فرسوده جناب آقای مهندس امین رهبر و ریاست محترم شهرداری تهران بزرگ جناب آقای مهندس زاکانی که در جهت حل مشکلات نوسازی و دادن تسهیلات نوسازی به رانندگان تاکسی های فرسوده تلاش مینمایند خدا قوت بگوییم .اینجانب راننده تاکسی فرسوده تاکسی پژو ۴۰۵ مدل ۱۳۸۷ و خطی میباشم در شهریور ماه سال ۱۳۹۹ ثبت نام نوسازی کردم و کد پیگیری دریافت نمودم و بعلت های گوناگون از جمله توقف تولید سمند و پژو و گرانی خودرو و ۱۰ ماه منتظر آمدن سمند سورن آن هم بصورت نقدی به قیمت ۲۶۰ میلیون تومان که به هر دری زدم نتوانستم این پول را فراهم کنم لذا تاکنون نتوانستم نوسازی کنم و بعلت فرسودگی تاگسی ام و عدم درآمدزایی به غیراز تاکسی ام باتوجه باینکه متاهل و مستاجرم از امرار معاش باز مانده ام و هم‌اکنون در وضعیت بدی بسر می بریم و دعا میکنم که هر چه زودتر تسهیلات نوسازی بدهند و حداقل ۲۰۰ میلیون تسهیلات بدهند تا با آورده ۱۶۲ میلیون تومان بتوانم نوسازی کنم لذا قسم اتان میدهم به آبروی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها کمک و مساعدت نمایید باتشکر از تمامی مسئولان و کارگزاران و مدیران و نمایندگان محترم در نظام جمهوری اسلامی ایران که به یاری رانندگان تاکسی فرسوده آمده اید.ومن الله التوفیق

    پاسخ

    خیلی مزخرفه با 150تفهم نمیندازن چه برسه به تاکسی بهمون بدن پوما من اگه هم داشته باشماینقدر پول مکه خرم تاکسی بخرم توی شهری که سوار پیادش 4تومنه درآمد ماهانه به زور به 6تومن میرسه 400بخوام بدم تاکسی می‌ذارم بانک بی منت 8تومن سود میده اینا مارو عبدل فرض میکنن چرا ساینا نمیدن ها

    پاسخ

    گل گفتی داداش

    پاسخ

    سلام تروخدا اگه جوابداد این ادبیاتت بگو باقی هم بافرمون شما جلوبرن

    پاسخ

    دیونه اینا اگر آدم بودن خدا و پیغمبر میشناختن اینجور به ملت رفتار نمی کردن خدایی اگر تو یه کشور لا مذهب زندگی میکردی دولت مسئولین اینجور رفتار نمیکردن

    پاسخ

    سلام اهواز گرمای بالای ۵۰ درجه تاکسی های فرسوده و بی کولر مسافران و رانندگان دربدترین شرایط لطفا رسیدگی شود ممنون

    پاسخ

    از راننده تاکسی مظلوم تر هم داریم که اینقد سازمان تاکسیرانی در حقش ظلم می‌کند تاکسی فرسوده رو مفت بر میدارن ،اگه راست میگین چرا ساینا یا ال نود وپارس نمیدین فقط سمند که راننده نه توان نقدی پرداخت کردنشو داره نه وامی که به خاطرش دوتا ضامن کارمند میخوان آخه اگه راننده اینقد پولو ضامن کارمند داشته باشه که نمیاد از شما خدانشناسها تاکسی گدایی کنه میره شخصی می‌خره که گیرو گورش کمتره شماها اگه دین و ایمان داشتین یه راننده تاکسی رو این قدراذیت نمیکردین وماشین جدید رو راس دوماه تحویل میدادین نه هفت هشت ماه طول بکشه اصلا فکر دارین که میدونم ندارین تو این چند ماه بیکاری با این اوضاع اقتصادی از کجا بیاره بخوره لعنت خدا به همتون .

    مرد حسابی مگه نامه اداری میخواستی بنویسی گفتن نظرتو بگو یعنی چی با سلام بر محمد وال محمد….🤣🤣🤣🤣خدا شفا بده

    پاسخ

    باسلام اولا بقیه رانندگان تاکسی در شهرهای دیگه مگه آدم نیستن دوما مبلغ وام‌ خیلی کمه بقیشو از کجا بیاریم سوما شغل ما خدماتی هستش باید وام قرض الحسنه بدن

    پاسخ

    از وقتی یادمونه تسهیلاتی اگر بوده فقط برای تهران بوده . من تاکسی سمند مدل ۸۴ دارم که با توجه به شدت گرما و رطوبت هوای هرمزگان بطور کامل فرسوده شده.

    لطفا یه فکری هم به حال ما بکنید که با این هزینه های بالای تعمیرات باتونیم شرمنده خانواده نشیم

    پاسخ

    خوب به سلامتی وام نوسازی پس از ۷ سال با سود ۸ در صد آغاز شد وحالا که دیگه پول ارزشی نداره وباید سمندی را که فقط اطا قش را عوض کردن به ۱۲ برابر پول بدی درعوض خودرو فرسوده را ۵۰ تا ۷۰ میلیون قیمت گذاری کردن واقعا جای تشکر داره این قشر زحمت کش همیشه مظلوم بوده ودستخوش مدیریت ضعیف وبی برنامه حداقل به خودتان احترام بزارید واینقدر دروغ نگید ۷۰ درصد قیمت خودرو وامش میشه ۱۵۰ میلیون چقدر خوبین شما …

    پاسخ

    سلام چرا پژوپارس نمیدن که ارزون تره

    پاسخ

    پس به چه کسایی سورن اشغالشون رو بفروشن

    شمایی که ادعا دارید ناوگان حمل ونقل عمومی دراختیار مردم گذاشتید و منت سر مردم می گذاریدزحمت بکشید پولش ماشین رو هم خودتون پرداخت کنید بعدش حمالی و رانندگیش رو به عهده یه عده زحمتش بندازید و بگید ما ناوگان حمل و نقل عمومی در اختیار ملت گذاشتیم لطفا از جیب یه عده آدمای ضعیف مایه نگذارید

    سلام خسته نباشید مگر مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تهران و بقیه مدیران توی این مملکت زندگی نمی کنند راننده تاکسی بیچاره که توخرجی روزمرش مونده از کجا بقیه پول رابیاره نه وام درست وحسابی میدید نه قیمت ماشین را درست میخرید مگر خودتان نگفتید ۷۰ درصد ارزش ماشین وام میدید پس کو چرا ازخدا نمی ترسید آه و ناله خوانواده تاکسی فرسوده ها گریبانتونو میگیره بخدا تاکسی داران هم مال این مملکت هستند یک زره رحم هم داشته باشید خوبه

    پاسخ

    شهرداری شیراز صد میلیون بدون بهره به وام اضافه کرده که همه بتونن نوسازی کنن. وگرنه کسی صد و خورده ای نداره که نقدی بده. نماینده تاکسی های شیراز خیلی پیگیری کردن تا صد میلیون وام اضافه از شهرداری گرفتن

    پاسخ

    سلام اهواز گرمای بالای ۵۰ درجه تاکسی های فرسوده و بی کولر مسافران و رانندگان دربدترین شرایط لطفا رسیدگی شود ممنون

    باسلام .پس تکلیف ونهای پایتخت چی شد قرار بود پارسال تعویض بشن ولی متاسفانه هیچ اتفاق خواستی نیوفتاد و
    ونهای جدید رو به شرکت‌های خصوصی تاز تاسیس شده مثل شاتل وامثال هم که زیر مجموعه شهرداری هستند تحویل دادند ویک عدد ون فرسوده از رده خارج نکردند وهر روزهزینه تعمیر ونگهداری بالا میره واز درامد این ارابه های فرسوده ۸۰الی ۹۰درصدش خرج خودش میشه جناب شهردار تهران مگر اعلام نکردید ۱۰۰درصد ونها فرسوده اند وت شنبه های امید اعلام کردند وقولهائی دادند پس چی شد فعلاشنبه های امید شما شده ناامیدی
    برای رانندگان تاکسی.یکی از رانندگان تاکسی ون تهران واقعا متاسفم

    سلام حسین چند گرفتی همش شیراز شیراز میکنی فهمیدیم پول وام ماشین شمارو شهرداری داده بسه

    سلام یه زمانی وقتی باتاکسی کارمیکردیم برای خودمان برنامه داشتیم وکارکرد روزانه را تقسیم بر۵ میشد ۱-هزینه تاکسی۲-افت قیمت تاکسی۳-پس انداز۴-خرج زندگی۵-برج زندگی یعنی مسافرتی رفتن تفریحی داشتن ولی الان بخدا تو خرج روزانه ماندیم که چگونه تامین کنیم هم خودمون فرسوده وداغون شدیم هم تاکسی که داریم هفت روزهفته رو روزی حداقل ۱۲ساعت کارمیکنیم ولی بی نتیجه سال۹۰ تاکسی گرفتم ۱۴میلیون فقط یک میلیون وصدنقددادم الان ازکجا بیارم ۳۶۲میلیون بدم برای نوسازی باوجوداسنپ وتپسی با اینکه خطی هستیم یک پنجم چندسال قبل مسافرنداریم دوسه ساعت تونوبت هستیم وقتی هم بابدبختی دو سه تا مسافرتو تاکسی میشیند باهم اسنپ میگیرند ویه حنجره جر خورده میمونه برامون خداوکیلی یه کاری بکنید هم خدا خوشش بیاد هم بنده خدا مگه کرایه تاکسی من ازسال ۱۳۹۰ چقدراضافه شده که بتونم تکسی جدیدرا ۲۹ برابرسال ۱۳۹۰ بگیرم ازکجا بیارم تو خرج روزانه زندگی ماندیم چه برسه به تعویض تاکسی سال ۱۳۹۰ تاکسی صفر۱۴م انهم با وام ۱۰ میلیونی الان ۳۶۲ میلیون واقعا درسته؟

    سلام نطر دوست خوبمان کاملا درسته بقیه شهرستانها آدم نیستن همش تهران و تاکسی‌های تهران بنده مدل تاکسی من ۸۳ پوکیده است در بوشهر که بندر تجاری هست خجالت میکشیم مسافر سوار کنیم .نا گفته نماند بین شهری هستیم اصلا هیچ کس فکر جنوب نیست شب و روز فقط نفرین و اه و ناله می‌کنیم صد تومان در بیار ۲۰۰رو ماشین بزاریم خدا خوشش میاد پوکیدیم دیگه

    پاسخ

    سلام خدمت همکاران گرامی من یه راننده تاکسی من یه ماشین فرسوده داشتم ، الان ۳ میلیون تومن از من بخاطر این که منبع گاز تاریخ نداشته کم کردن ماشین فرسوده مگه منبع تاریخ دار یا ندار فرقی میکنه من الان یه راننده تاکسی چرا باید حقم صایع بشه خدارو خوش میاد کجا باید مراجع کنم راهنمایم کنید

    پاسخ

    از کجا یک راننده ۱۶۰ میلیون نقدی بیاره دلتون خوش هستش

    پاسخ

    با سلام چرا تاکسی های فرسوده استان مرکزی اراک بلاکتلیف مونده اند؟و تاکسی قادر به تعمیر و استفاده نیستید لطفا به فکر باشید با تشکر پراید مدل۸۸ تاکسی.

    پاسخ