coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

جزئیات وام نوسازی تاکسی‌های فرسوده اعلام شد [+شرایط]

مدیر نوسازی ناوگان سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران طی توضیحاتی به تشریح جزئیات ارائه وام نوسازی تاکسی‌های فرسوده در کشور پرداخت.

«امین رهبر»، مدیر نوسازی ناوگان سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، در خصوص ارائه وام نوسازی تاکسی‌های فرسوده بیان داشت: «نوسازی ناوگان تاکسی‌های فرسوده از 28 خردادماه ابلاغ شده که در این طرح خودروی «سمندسورن پلاس» با قیمت 362 میلیون تومان عرضه می‌شود.»

بیشتر بخوانید: افزایش مبلغ وام مسکن ملی به 550 میلیون تومان تایید شد

جزئیات وام نوسازی تاکسی‌های فرسوده

رهبر ضمن اشاره به ارائه این طرح، با همکاری صندوق کارآفرینی امید و شهرداری تهران از طریق منابع داخلی این ارگان جهت نوسازی تاکسی‌های فرسوده، اعلام داشت: «بر همین اساس وام 150 میلیون‌تومانی با نرخ 8 درصد 60 ماهه با سه ماه تنفس برای نوسازی تاکسی‌ها در نظر گرفته شده است.»

وام نوسازی تاکسی‌های فرسوده

او در پایان ضمن بیان اینکه تاکسی‌های مدل سال 91 و ماقبل امکان بهره‌مندی از این تسهیلات را دارند، خاطرنشان کرد: «نوسازی تاکسی‌ها با توجه به آیین‌نامه ماده 8 قانون هوای پاک مبتنی بر سن تاکسی نیست و تاکسی‌هایی که نتوانند معاینه فنی دریافت کنند، مشمول نوسازی هستند.»

رهبر با بیان اینکه قرارداد شهرداری تهران با صندوق کارآفرینی امید برای نوسازی تاکسی های فرسوده مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد تومان است، گفت: این قرارداد از اول شهریورماه عملیاتی شده و  با این مبلغ می بایست ۱۰ هزار دستگاه تاکسی را در یک سال نوسازی کرد.

مدیر نوسازی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا خودروساز توان تولید ۱۰ هزار تاکسی در یکسال را دارند؟ افزود: پاشنه آشیل موضوع همین مسئله است؛ چرا که خودرو ساز باید بتواند با توجه به نیاز ناوگان حمل و نقل عمومی، تاکسی‌ها را تامین کند و ما تقاضا داریم از آنجایی که قرارداد خودروساز از طریق نماینده سازمان شهرداری‌ها و اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری منعقد می شود، خودروساز باید متعهد باشد بر اساس ثبت‌نام های صورت گرفته و تعهدی که ایجاد می شود؛ پیش فاکتور را صادر کند و در زمان بندی مشخص، خودرو را تحویل دهد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون  ۱۰۰۰ دستگاه تاکسی از نوع خودروی جایگزین “سمند سورن” تماما به صورت نقدی نوسازی شده است، ادامه داد: براساس برنامه ریزی های انجام شده می بایست ماهانه حداقل یکهزار پرونده بانکی در صندوق کارآفرینی امید تشکیل دهیم تا متقاضیان بتوانند وام را دریافت کنند.

رهبر در پاسخ به این سوال که نوع خودرو تاکسی نوسازی شده چه خواهد بود؟ گفت: فعلا تنها خودرویی که توانسته مجوز شماره گذاری تاکسی را اخذ کند، “سمند سورن” بوده است.

پرداخت وام نوسازی تاکسی‌های فرسوده آغاز شد [بروزسانی 3 شهریور 1402]

پرداخت وام ۱۵۰ میلیون تومانی نوسازی تاکسی‌های فرسوده آغاز شد. این خبر کوتاه و خوبی بود که مهدی وحدت‌کار، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران به متقاضیان در انتظار داد.

این وام ۱۵۰ میلیون تومانی با کارمزد ۸ درصد و بازپرداخت ۶۰ ماهه از شهریور ماه امسال در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد. علاوه بر این، بازپرداخت اقساط آن نیز با تنفس سه ماهه قابل پرداخت خواهد بود.

آنطور که وحدت‌کار می‌گوید، ظاهرا شهرداری تهران برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده در سطح این شهر، با مشارکت صندوق کارآفرینی امید و با استفاده از منابع داخلی خودش بودجه مورد نیاز این طرح را فراهم کرده است.

متقاضیان محترمی که مشمول این طرح می‌شوند، می‌بایست با مراجعه به اداره نوسازی سازمان تاکسیرانی تهران، ثبت نام اولیه را انجام دهند. سپس با توجه به مهلت زمانی اعلامی، به صندوق کارآفرینی امید معرفی شده و سپس برای دریافت وام خود اقدام خواهند کرد.

شهرداری تهران، زمانبندی مشخصی را برای اجرای این طرح در نظر گرفته است. ولی برای اجرای دقیق آن، لازم است که خودروسازان نیز نسبت به قرارداد منعقد شده خود متعهد باشند و پیش‌فاکتور اتومبیل متقاضیان را در زمان مناسبی صادر کنند.

طبق برنامه اعلامی، قیمت خودرو سمند سورن پلاس برای متقاضیان این طرح ۳۶۲ میلیون تومان خواهد بود. سه ماه پس از تکمیل وجه، خودرو به متقاضی تحویل داده خواهد شد و مبلغ ارزش اسقاطی خودرو فرسوده آن نیز از طریق مراکز مربوطه به تاکسیرانان پرداخت می‌شود.

بسیاری از رانندگان تاکسی نسبت به وضعیت تخصیص این وام، مبلغ، سود و اقساط آن معترض هستند. دیدگاه شما در خصوص جزئیات وام نوسازی تاکسی‌های فرسوده چیست؟ نظرات و تجربیات خود از فرایند دریافت این وام را حتما در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (146 نظر)

    سلام
    من راننده تاکسی شهر خرم آباد لرستان هستم با ۱۵ سال سابقه کار در تاکسیرانی متاسفانه تا الان ۳بار تاکسی رو عوض کردم بخاطر اینکه مسئول تاکسیرانی خرم آباد تا بحال نتونسته حتی قدمی برای ما برداره و تا الان حتی وامی برای این استان در نیومده که تاکسی ها رو عوض کنیم ماشالله تمام جوان ها به علت بی کاری در استان اومدن دارن مسافر کشی میکنن فقط حقوق ومزایای خودشون سرجاش باشه ما رو بیخیال شدن حتی نمیان تا داخل شهر ببینن آیا اصلا خرم آباد راننده داره یا نداره مشکلی دارن یا ندارن آیا میشه با این همه مشکل با تاکسی میشه خانواده ام رو سیر کنم

    پاسخ

    بجای موشک که اونم روس چین میده شماها حال میکنید ما ابر قدرت شدیم تاکسی نمتونید عوض کنید تو پایتخت مملکت این وضعیت اتو بوس تاکسی ترکیه نه گاز داره نه نفت داره بر ببین چه تاکس دارن پبر تو خالی که میگن مسعولین ایران هستند

    پاسخ

    سلام آقای ریس تاکسیرانی بیعرزه نشوم دادید خودتون زدو بندتونو با برادران ایران خودرویی .یعنی هیچ خودرو قیمت اقتصادی‌تر وجود نداره کیفیت نداره ولی سورن داره اگه ماشینای سایپا ساینا .تیبا کیفیت نداره استاندارد نداره چرا اجازه فروش در بازار دارد جواب مشخصه برادران ایران‌خودرو سیبیل چرب میکنند

    پاسخ

    فقط امکان نقدی خریدن هست، سایت بسته است و وامی به کسی نمیدن، اگه میشد من از همه محتاج ترم، خدا نگذره از این آقای امین رهبر که منو با چشمای گریون از دفترش بیرون کرد.

    پاسخ

    سلام آقا سهراب ، داداش کی رفتید کی مطلع شدید ممنونم ازتون .

    پاسخ

    سلام آقا سهراب ، داداش کی رفتید کی مطلع شدید ممنونم ازتون .

    پاسخ

    تاکسی یه وسیله عمومی هستش ودر راه خدمت رسانی به شهروندان هستش ، پس ما رانندگان زحمت کش تاکسی نباید التماس کنیم بلکه خود تاکسیرانی و دولت موظفند که تاکسی فرسوده رو نوسازی کنند بدون اینکه ریالی به راننده‌ تاکسی تحمیل بشه ، این چه سازمانی هست که نه راننده‌هاشو بیمه می‌کنه نه حمایت ، تازه منت هم سرمون میزارند.
    قابل توجه سازمان تاکسیرانی ، هئیت محترم دولت ، مجلس شورای اسلامی و نهاد ریاست جمهوری
    خواهان رسیدگی و توجه ویژه به قشر زحمتکش تاکسیران

    پاسخ

    سلام علیکم ، اینجانب راننده تاکسی فرسوده و موتور سوخته هستم مستاجرم و متاهل هستم چند سال است که به امید نوسازی و دادن تسهیلات نوسازی گذشت و در این پرید زمانی زندگی ام از بین رفت و فقط بخاطر اینکه وسیله امرار معاش ام فرسوده شده و دیگر کارایی ندارد
    مضحکه عام و خاص شده ایم و توان پرداخت ۳۶۲ میلیون تومان را ندارم فقط یه خواهش دارم التماس اتان میکنم اگر این وام حقیقت داره و پرداخت خواهدشد فقط یه تاریخ مشخص کنید به همین محرم و به همین سیدالشهداء علیه السلام و به همین عزای حسین ع قسم اتان میدهم اگر وامی در کار نیست و خیلی زمان می‌بره حداقل بگویید تا تاکسی فرسوده و‌اوراقی را تعمیر کنم و لقمه نانی برای خانواده تهیه کنم هم اکنون روزگارم در تعمیرگاه ها میگذرد تورا به قرآن محمد ص قسم اتان میدهم کمک کنید تا این کابوس نوسازی تمام بشود تورا به آیه های قرآن قسم تان میدهم به حضرت سیدالشهداء علیه السلام قسم اتان میدهم راننده های تاکسی های فرسوده ناتوان را دریابید یاباب الحوائج باب الحوائج یاباب الحوائج یاباب الحوائج .جناب آقای رئیسی رئیس جمهور محترم تقاضای مساعدت و کمک دارم ‌

    پاسخ

    سلام
    فکری به حال نوسازی تاکسی بین شهری استان هرمزگان بکنید.
    بنده تاکسی پژو 405بین شهری مدل83 دارم.تمام پوسیده تمام فرسوده .تاکسی هایی که در مناطق گرمسیری فعالیت دارن زودتر فرسوده می شن.بیشتر ماه های سال هوا گرم است و کولر خودرو برای مسافر باید روشن باشد.وفشار مضاعفی به موتور و سر سیلندر و سیستم سرمایشی وارد می شود و استهلاک خودرو و سیستم برقی چند برابر است.حداقل وام نوسازی به استان گرمسیری بیشتر تعلق بگیرد.
    تشکر

    پاسخ

    با سلام. واقعا باید تاسف خورد به این سیستم نوسازی، اونم برای تاکسی که در راه خدمت به مردم از بین میره. یه راننده تاکسی چقد مگه درمیاره که ۲۱۵ میلیون باید پول نقد داشته باشه تا بتونه تاکسیشو عوض کنه، باید سویچ به سویچ تعویض بشه و تمام قسط، الان باور کنید بیش از ۸۰ درصد راننده تاکسی ها نمیتونن با این وضعیت حتی به تعویض فکر کنن. بعدشم سازمان تاکسی رانی و ودش باید پیش قدم بشه ن اینکه راننده با التماس و صد تا بدبختی بتونه تازه ثبت نام کنه. واقعا باید تاسف خورد

    پاسخ

    با سلام چرا تاکسی های فرسوده استان مرکزی اراک بلاکتلیف مونده اند؟و تاکسی قادر به تعمیر و استفاده نیستید لطفا به فکر باشید با تشکر پراید مدل۸۸ تاکسی

    پاسخ

    سلام
    خداوکیلی این همه زحمت میکشید برا تاکسیرانان خسته نمیشید
    ماشین صد میلیون گرون میکنید بعد صدوپنجاه میلیون وام میدین اگر مردش بودین رو قیمت قبلی وام میدادین این همه اختلاص میکنید حداقل یکم به فکر این راننده تاکسی‌های بیچاره باشید که با این همه خرج و مخارج و گرونی و اجاره خانه های سنگین چه بلایی داره به سرمون میاد البته شما مسئولین متوجه هیچ یک از این مسائل نیستین چون تو خانه مفت زندگی میکنید و ماهی خداد میلیون حقوق و مزایا میگیرید درکی از اجاره نشینی و شرمندگی زن و بچه ندارید ان شاالله به حق امام حسین علیه السلام هرکسی داره خیانت میکنه خدا ریشه کنش کنه

    پاسخ

    خجالت هم خوب چیزی. راننده تاکسی اگر پول داشت نمیآمد راننده بشه.راننده اگر این پول را داشت می‌رفت سیب زمینی می‌فروخت بهتره از رانندگی….خجالت خوب چیزیه…
    .

    پاسخ

    سلام .چرا فقط تهرات یعنی شهرستان ها تاکسی فرسوده نداره؟تاکسی من مدل ۸۸ هست بیش از درآمدش هزینه تعمیر و قطعات می دهم فکری به حال شهرستانی ها هم بکنید.حسین از کاشان

    پاسخ

    سلام خسته نباشید. من تاکسی خودم رو تقریبا ی سال هستش فروختم. میتوانم دوباره بگیرم .ی راهنمایی یا کمکم میکنید منو. تهران. هستم ۰۹۳۳۸۱۲۸۹۳۴

    پاسخ

    اگه من ۲۲۰ میلیون پول داشتم که دیگه راننده تاکسی نبودم که بخوان منو مسخره بکنن و بازیم بدن.
    همشون دارن به ریش مون می‌خندن.
    اولا قبل از اعلان وام ۱۵۰ تومنی سریع اومدن صد میلیون گذاشتن رو قیمتش که دیگه ضرر نکنن.
    دوما همه ماشین‌ها قیمتش ریخته الا سورن پلاس(البته اسما پلاسه)رسما سمند معمولیه.
    سوما اونقدر تو پول غلت میخورن تازه سیر شدن یاد ماها افتادن.
    من شمالی .شمای جنوبی.براشون ارزشی نداریم.
    فقط تهرانی‌ها سلامت باشن.

    پاسخ

    سلام ما کا هم خودمان هم ماشینمان توی گرمای جنوب فسیل شدیم هر چی هم کار می کنیم باید بدهیم به لوازم یدکی فروش دست آخر هم با جیب خالی بریم خونه تاکسی رانی بندر عباس هم کلا بی خیال حمل ونقل درون شهری هست
    ویک کلام میگه فروش فقط بصورت نقدی هست همین
    خدایا خودت به ما رحم کن…

    پاسخ

    سلام ما کا هم خودمان هم ماشینمان توی گرمای جنوب فسیل شدیم هر چی هم کار می کنیم باید بدهیم به لوازم یدکی فروش دست آخر هم با جیب خالی بریم خونه تاکسی رانی بندر عباس هم کلا بی خیال حمل ونقل درون شهری هست
    ویک کلام میگه فروش فقط بصورت نقدی هست همین
    خدایا خودت به ما رحم کن…

    پاسخ

    سلام ما کا هم خودمان هم ماشینمان توی گرمای جنوب فسیل شدیم هر چی هم کار می کنیم باید بدهیم به لوازم یدکی فروش دست آخر هم با جیب خالی بریم خونه تاکسی رانی بندر عباس هم کلا بی خیال حمل ونقل درون شهری هست
    ویک کلام میگه فروش فقط بصورت نقدی هست همین
    خدایا خودت به ما رحم کن…

    پاسخ

    سلام عرض میشه به تمام همکارهای با غیرت و گلم در همه ی ایران عزیزمون
    خسته نباشید

    دوستان عزیز: کسی که اون بالا نشسته تو تاکسیرانی به هیچ عنوان از جنس ما نیست و درد مارو نخواهد فهمید
    همه ی ما میدونیم که این لگن های ایران خودرو و حتی سایپا هم بدرد تاکسی نمیخوره
    پس حالا که اونا بفکر ما نیستن بهتر نیست خودمون بفکر خودمون باشیم
    خیلی واضح هستش که تاکسیران به هیچ عنوان مبلغ نقدی که اعلام کردن رو نداره
    و حتی همین وام صدوپنجاه میلیون تومنی که به دروغ گفتن هم اگر بِدن، الباقیش رو راننده ی تاکسی نداره بده چه برسه به نقدش
    تازه اگر هم توانش رو داشته باشی و این مبلغ رو فراهم کنی و بدی روزی چقدر مگه میخوای کار کنی که پنج تومن پنج تومن بزاری رو هم تا بتونی وامش و سودش رو به گردن کلفتان بدی
    فکر نکن که سود کردی
    داری کار میکنی واسه مسئولین

    پس عقل میگه همین ماشینی که داری رو یه خرج خوب کن و راحت واستا کارت رو بکن
    بخدا قسم شما با همین ماشینی که کار میکنی به همون اندازه ای کار میکنی که بخوای ماشین صفر بگیری
    هیچ کدوم از مسافران هم بهت هزار تومن بیشتر بهت نمیدن واسه اینکه ماشینت صفر شده و اصطحلاکت رفته بالاتر از ماشین قبلیت

    پس اونقدر نخرید تا بالاخره یه فکر اساسی بکنن واسه این قشر زحمتکش تا یه ماشین درست و حسابی وارد کنن تا ما هم بتونیم خدمات بدیم
    این این آشغالهای ایران خودرو و سایپا رو…
    ان شاالله همیشه موفق و شاداب بمونین همکارهای باغیرتم که تو این هوای گرم داری زحمت میکشی

    پاسخ

    بستر مستقل جمع‌آوری امضا

    #ون_جدید_کلید_به_کلید

    درخواست تعویض ون‌های نهفرسوده‌ی تهران
    وزیر محترم کشور

    شهردار محترم تهران

    رئیس محترم سازمان تاکسیرانی تهران

    سلام

    با توجه به فرسودگی، عدم بازدهی، نبود قطعات اصلی و قیمت مناسب و اتمام عمر مفید ون‌های پایتخت، از مسئولانی که وعده ورود و نوسازی و تعویض ون‌های فرسوده پایتخت را به مردم و خانواده بزرگ تاکسیران‌ها وعده داده بودید، گوشزد می‌کنیم که در صورت عدم همکاری و تدبیر اندیشی برای این اقدام فرهنگی و بزرگ، ما رانندگان تاکسی‌های ون، دیگر توانایی جسمی و مالی برای ادامه کار با این ارابه‌های پوسیده و خطر آفرین را نداشته و نداریم. چه بسا که در گوشه و کنار و اخبار، هر از چند گاهی خبر تصادف، خرابی، خسارت به جان و اموال راننده و یا تجمع مسافران در پایانه‌های اصلی به دلیل حاضر نبودن این وسیله مفید حمل و نقل عمومی، به دلیل نداشتن ایمنی و کاراآیی مفید قطعات اصلی، از قبیل موتور، تعلیق و مهم‌تر از همه سیستم ایمنی این خودروها به گوشتان می‌رسد.

    لذا بنا به مستند اخبار دیده و شنیده شده از شما مسئولان مبنی بر واردات یا تولید داخلی ون‌های جدید، رانندهای جان بر کف تاکسی و خانواده زجر کشیده و چشم انتظار ایشان، منتظر خبرهای خوش و اقدامی که در توان و شأن خانواده تاکسیران باشد، هستند

    پاسخ

    باز خودروهای بنجل و کسی نخرید یاد تاکسی های فرسوده افتادن و میخوان به هر قیمتی دلشون خواست بندازن به ما

    نمیتونیم بخریم اگر هم بتونیم نمیخریم

    پاسخ

    با سلام خدمت همه همکاران گرامی
    من فقط سوالم اینه که چرا فقط سمند سورن
    مثلاً تیبا یا ساینا چه اشکالی داره واسه تاکسی
    هم ارزونتره هم بصرفه
    اگر معیار ایمنی بالای ماشین هست بنظرم هیچ کدوم از خودروهای ایرانی این اپشنو ندارن
    پس بنظرم من تیبا بصرفه تر هست

    پاسخ

    مسئله اول:مابقی این مبلغ رو راننده تاکسی از حساب عمه مسیولین مملکت باید بیاره و پرداخت کنه؟دوم: این سه ماه استراحت یک دروغ بزرگه چون تحویل تاکسی جدید به صورت فوری نیست و ۱۲۰ روز کاری بعد از پرداخت کل مبلغ تاکسی تحویل راننده میشه و عملا راننده بیچاره باید یک ماه قسط رو از حساب مادر مسیولین نظام پرداخت کنه،

    پاسخ

    همه چیز بستگی به نماینده های تاکسیرانی داره. الان توی شیراز صد میلیون وام بدون بهره هم شهرداری تصویب کرده که راننده نیاز به آورده نقدی نداشته باشه. نماینده های تاکسی شیراز خیلی پیگیری کردند تا این وام به وام اصلی اضافه شد

    پاسخ

    آخه برادران منه راننده تاکسی ازکجا دویست وپنجاه میلیون بیارم با۱۵۰ میلیون وام بشه چهارصد میلیون با پول بیمه شماره گذاری و غیره بعد با ماهی چقدر قسط کو مسافر بعد برم تواسنپ کار کنم سود کارکردم بره توجیب آقایون بالا نشین تازه اون هم برم سمند سورن بگیرم داداش رهبر معلوم نیست با چقدر سواد وچه پارتی اومدی توی سازمان شدی رئیس چون درد راننده تاکسی نکشیدی از روی باد شکم حرفی میزنی ببین اون صدوپنجاه میلیون چقدر باز پرداخت داره

    پاسخ

    خوبه خودتان تیتر کردید نوسازی تاکسی با سمند سورن به قیمت ۳۶۲ میلیون تومان تمام آنوقت ۱۵۰ میلیون وام میدین….
    بزرگواری کنید بگید مابقی پول را راننده تاکسی از کجا بیاره ؟؟؟
    دزدی کنه ؟؟؟
    کلاه مردم را برداره ؟؟؟
    این کارها اگر بلد بود راننده تاکسی نمیشد
    میشد نماینده مجلس یا وزیر یه جایی

    پاسخ

    چرا فکر کردی یه راننده تاکسی میتونه این همه پول برای یه ماشین بده ۳۶۰ میلیون برای یه تاکسی بری تو خیابون ۴ تومن ۴ تومن پول جمع کنی خودتی داداش

    پاسخ

    سلام ‌عرض ادب خدمت همکاران عزیز وسلام ویژه به مدیر عامل تاکسی رانی جناب امین خان که این همه زحمت می کشن که ماشینهایی که نه استاندارد داره نه کیفیت درست حسابی داره یه جورابی اوراقیهای ایران خودرو محسوب میشه تازه با هزا تا منت می خواد بده به بد بخت‌هایی مثل ما تاکسی دارها که آخر خطیم واقعا هنرمندین بابا یکم انصاف هم خوب چیزیه داداشهای گلم نرید ثبت نام کنید به خدا درست نیست بیایید یه کم همدل باشیم نگیریم

    پاسخ

    سلام ‌عرض ادب خدمت همکاران عزیز وسلام ویژه به مدیر عامل تاکسی رانی جناب امین خان که این همه زحمت می کشن که ماشینهایی که نه استاندارد داره نه کیفیت درست حسابی داره یه جورابی اوراقیهای ایران خودرو محسوب میشه تازه با هزا تا منت می خواد بده به بد بخت‌هایی مثل ما تاکسی دارها که آخر خطیم واقعا هنرمندین بابا یکم انصاف هم خوب چیزیه داداشهای گلم نرید ثبت نام کنید به خدا درست نیست بیایید یه کم همدل باشیم نگیریم

    پاسخ

    به نظر من مثل خیلی از فدراسیونها که رییس از بدنه ورزشکار انتخاب میشه ومشکل رو درک میکنه تاکسیرانی هم باید از بدنه خود تاکسیران رییس تاکسیرانی انتخاب بشه تا مشکل تاکسیران رو درک کنه که خودرو با گیربکس انومات برای راننده تاکسی تولید کنن که این به فکر یه ادم اتو کشیده وکسی که پشت فرمون ننشسته نمیرسه ومشکلات عدیده ای که این اقایون اصلا رسیدگی نمیکنن

    پاسخ

    باعرض سلام خدمت همکاران محترم وحضور محترم دست اندرکاران خواستم بگویم نصف این آقایان رانندگان تاکسی نیستند این آقایان همان دوشغله هستند.یا پدریاوالدین آنها فوت کرده به آنها پول یا موفق رسیده بنده هفت سال سرپرست یه خط بودم بیست میلیون خرج ماشینت بکن منت کسی را نکش بس دورغ نگو راننده تاکسی به روزکار نکرده که الان پول داشته باشه درمورد شهرستان بگم داداش شما تشریف بیارطهرون نه تهران کرایه خانه دست مزد تعمیر ماشین بده بعد با همدیگربشینم قضاوت کنیم ماشینی که این آقایان می دهن به لعنت خدا هم نمی ارزه ناگفته نماند بنده یه ایثار گرهم هستم

    پاسخ