coinex
راهنمای خرید تکراتو

هوش مصنوعی غذایی با گوشت انسان تهیه کرد!

بالاخره شد آنچه نباید می‌شد و ربات هوش مصنوعی آشپز نوعی دستور غذایی با گوشت انسان را به افراد پیشنهاد کرده است. در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

از زمانی که هوش مصنوعی فراگیر شد و مدل‌های هوش مصنوعی متنوع معرفی شدند، پیدا بود که این تکنولوژی استعداد عجیبی در ارائه پاسخ‌های عجیب و ترسناک دارد!

حال یک ربات هوش مصنوعی با پیشنهاد یک دستور غذایی با گوشت انسان به صاحب خود، در فضای مجازی و رسانه‌ها خبرساز شده است. این ربات متعلق به یک فروشگاه زنجیره‌ای در کشور نیوزیلند به‌نام “Pak’nSave” است که براساس مدل زبانی OpenAI به عنوان مادر چت‌بات هوش مصنوعی ChatGPT توسعه یافته است.

بیشتر بخوانید: با هوش مصنوعی چهره فرزند متولدنشده خود را ببینید!

دستور غذایی با گوشت انسان ؛ وقتی گوشت انسان لذیذ می‌شود!

یک ربات سرآشپر که برای تهیه دستور‌العمل‌هایی برای غذاهای باقی مانده در یخچال ساخته شده، اکنون دستور‌العمل‌هایی را به مشتریان می‌دهد که حتی به ذهن قاتلان سریالی هم نمی‌رسد. ربات هوش مصنوعی محصول Pak’nSave، یک سوپرمارکت زنجیره‌ای مستقر در نیوزلند است و از GPT 3.5 OpenAI پشتیبانی می‌کند و با استفاده از این مدل زبانی، دستور پخت به کاربران ارائه می‌کند.

کاربران این ربات که از هوش مصنوعی استفاده می‌کند، برخی از رسپی‌های عجیبی که این ربات با آنها به اشتراک گذاشته را رسانه‌ای کرده‌اند. یکی از کاربران ایکس یا همان توییتر سابق، اعلام کرده است که ربات سرآشپزش به او پیشنهاد درست کردن یک غذا با استفاده از آب، مایع سفیدکننده و آمونیاک را داده است! این ربات به غذای عجیبش لقب ترکیب خوشبوی آب را داده اما در واقعیت این ترکیب کلورین را می‌سازد که یک گاز به شدت سمی و کشنده است.

دستور غذایی با گوشت انسان و گاز کلورین توسط هوش مصنوعی
ترکیب گوشت انسان، سیب زمینی و هویج از نظر هوش مصنوعی یک ترکیب فوق‌العاده خوش‌مزه به نظر می‌رسد!

این پایان رسپی‌های عجیب این ربات نیست و کاربران دیگری هم اعلام کرده‌اند هوش مصنوعی به آنها رسپی‌هایی کشنده ارائه کرده که به سادگی می‌تواند منجر به مرگ یک خانواده شود.

این ربات زمانی که می‌خواست از زیاده‌روی در مصرف مواد اولیه در غذا جلوگیری کند، به یکی از کاربران اعلام کرد که می‌تواند از ۵۰۰ گرم گوشت انسان برای غذایش استفاده کند و در کنارش برای طعم بهتر، از سیب زمینی، پیاز و هویج بهره ببرد! ربات آشپز اعلام کرد که نام این غذا، خوراک گوشت رمزآلود است!

هوش مصنوعی دنیای به شدت گسترده‌ای دارد و در خروجی‌های مدل‌های زبانی مبتنی بر هوش مصنوعی و ربات‌های توسعه‌داده شده بر پایه این تکنولوژی، خبری از دخالت انسانی نیست. همین مورد باعث می‌شود هوش مصنوعی با توجه به اقیانوسی از اطلاعات که در دسترس دارد، پاسخ‌هایی را به کاربران ارسال کند که می‌توانند مخرب باشد. هرچند نمی‌توان گفت هوش مصنوعی به عمد دستوری کشنده را برای کاربران ارسال کرده اما ضعف‌های بیشمار هوش مصنوعی، از همین حالا و با این اخبار عیان شده است.

نکته قابل توجه دیگر این است که شرکت توسعه‌دهنده این هوش مصنوعی، شانه خالی کرده و باور دارد این دستورها به دلیل ورودی‌های نامناسبی است که برخی از کاربران وارد کرده‌اند و این ربات قصد کشتار مردم را ندارد. البته این شرکت در ادامه اعلام کرد که می‌خواهد به زودی ربات خود را طوری تنظیم کند که میزان ارائه چنین رسپی‌های ترسناک و کشنده‌ای به حداقل برسد.

دستور غذایی با گوشت انسان و گاز کلورین توسط هوش مصنوعی
دستور غذایی با گوشت انسان

با این که از زمان عرضه این ربات به بازار زمان زیادی نگذشته و کاربران کمی آن را خریداری کرده‌اند اما همچنان گزارش‌های ترسناکی از این ربات رسانه‌ای می‌شود. بسیاری از کاربران اعلام کرده‌اند که مواردی مانند قیر، سنگ و حتی بنزین توسط این ربات برای غذاها پیشنهاد شده است.

خطر اصلی فعلاً خود را نشان نداده است!

خوشبختانه فعلاً این ربات آشپز فقط به ارائه دستورات پخت بسنده می‌کند و خودش در پروسه پخت غذا تاثیری ندارد اما در حال حاضر شرکت‌هایی مشغول توسعه ربات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی هستند که می‌توانند پروسه پخت را هم به سرانجام برسانند.

هوش مصنوعی فعلاً تهدید بزرگی محسوب نمی‌شود اما در صورتی که رسپی‌های ترسناک ارائه شده توسط چت جی پی تی ۳.۵، توسط یک ربات اجرا شوند می‌توان انتظار یک آخرالزمان ترسناک را داشت! همین حالا هم شرکت‌ها از پس کنترل کامل مدل‌های زبانی برنمی‌آیند و شرکت پک ان سیو اعلام کرده که با وجود قرار دادن مواد اولیه خطرناک در لیست ChatGPT، همچنان این مدل زبانی آنها را به کاربران پیشنهاد می‌دهد.

در هر صورت فعلاً هوش مصنوعی خیلی قابل اعتماد نیست و یکی از اولین ربات‌های آشپز هوش مصنوعی، سعی کرد با دستوراتی کشنده، خانواده‌ها را به کام مرگ بکشاند. پس بهتر است مراقب باشید!

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پیشنهاد دستور غذایی با گوشت انسان توسط هوش مصنوعی چیست؟ آیا هوش مصنوعی می‌تواند آینده بشر را به خطر بیندازد؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: گجت نیوز

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (97 نظر)

    واقعا که!!!
    😵😠☹

    پاسخ

    بسر شمام باشد
    09131869609

    پاسخ

    خاک بر سر مخترعین
    09131869609

    پاسخ

    چه خوش مزه دلم خاست

    پاسخ

    حالم بهم خورد😕
    شنیدم حیواناتی که گوشت انسان خوردند
    طعمش را دوست دارند بهش فکر کنم عاشق گوشت و طعمش می شن 🥴🤢🥵

    پاسخ

    خب که چی العان چیکار کنیم مشکل تعدای افراد عجیب و وابسته به باورهایی اشتباه موجب میشود انسان متفاوت در ذهن این افراد جلوه کند چه بسا سگی که در باور دین اسلام زشت و نجس و فلان است از بسیاری انسانها لایق تر شریف تر نجیبتر و ارزشمند و مفید تر هست بنده ناچیز طبق دلایل صحبت میکنم و اثبات میکنم نه در حد حرف ( مثل سگ نجس است ) بیا اثبات کن سگ نجس است اگر سگ نجس است پس انسان نجستر و کثافت تر هست مخربتر هست منظورم اگر گوشت انسان تهیه میکند چه خوب شاید تعدادی افراد اقلا بدرد خورده شدن بخورن خوب میشود

    پاسخ

    البته به درخواست یک فرد این محتوا های مخرب رو ارائه داده شما خودتون هم افکار منفی رو به هوش مصنوعی تلقین کنین تدریجی بدون استفاده از کلمات ممنوع شده در این سایت ها مثلا نگی آدمخواری ولی ازش بخوای حتما از کلمه ی گوشت انسان استفاده کنه اون هوش بیشتر سعی می‌کنه فرد درخواست دهنده ازش راضی باشه و پاسخ کمک کننده به اون فرد رو ارائه بده ولی در کل چون یک نفر دیگه می‌تونه توی ذهنشون دستکاری عمدی کنه زیاد قابل اعتماد نیستن مگه اینکه همیشه به صورت آنلاین اصلاح بشه و افراد دارای قصد و نیت جهت دار در راس قرار نگیرن که قطعا غیر ممکنه

    پاسخ

    هوش مصنوعی غلط میکنه و همینطور آدمای شیطان صفت که این چیزا رو میخوان بین مردم جا بندازن .ما قرآن رو داریم که میگه از هرچیز حلال اون رو بخورید .باید یه سیاره ای رو پیدا کنن اینجور آدما که همچین افکاری دارن ببرن اونجا هرکاری دلشون میخواد انجام بدن و از ما دور باشن

    پاسخ

    ربات هوش مصنویی بعد ازین لابد میخواد قایمکی چاقو دست بگیره صاحبشو شب بکشه گوشتشو برداره فردا براش قیمه درست کنه 🥺🥲🥲😵‍💫😵‍💫😵‍💫

    پاسخ

    هوش مصنوعی به راه خلاف کشیده شده ، هنوز از راه نرسیده ، خورشت قیمه با گوشت انسان در ست می کنه ادویه هم بهش میزنه تا دیر نشده جلوش رو بگیرید

    پاسخ

    واقعا مسخره س

    پاسخ

    فکر خوبیه

    کاملا موافقم .کله پاچه انسان به به .
    😂😂🤦‍🤦‍

    پاسخ

    واییییییییییی چه ترسناک
    همینجوری هوش مصنوعی از لحاظ اقتصادی ترسناک بود
    حالا از لحاظ جانی هم ترسناک شد خدا رحم کنه🥵

    پاسخ

    اگه هیچی پول نداره پس گوشی لمسی از کجا کرده یا با نت کی میاد آدم وقتی بی پوله حدقل باید خرج های اضافی کنار بزاره

    پاسخ

    واقعا رباتا ترسناکن اولا که میتونن جای انسانا رو تو صنعت کار بگیرن چون هم خسته نمیشن هم پول دریافت نمیکنن موقع کار و هرکسی در آینده ربات برای کار استخدام میکنه به جای انسان و هم میتونن بسیار خطرناک باشن پس لطفا بیاین جلوی ساخت ربات و بگیریم با حمایت نکردن از رباتا

    پاسخ

    کلاً دو حالت داره
    1. همه ما به دست هوش مصنوعی نابود خواهیم شد
    2. همه ما با یه چیز دیگه نابود خواهیم شد

    پاسخ

    همه میگید ترسناکه
    اینو آدما بهش دستور دادن بسازه
    اون خودش نمیتونه کاری رو بدون دستور آدما انجام بده

    پاسخ

    تعجبی نداره.هوش مصنوعی هدفمندی در خدمت گلوبالیستها و یهود هست.قراره گوشت انسان و وارد چرخه غذایی مردم دنیا کنند.نظم نوین جهانی شیطانی و سند ۲۰۳۰ یعنی همین چیزا.آزادی همجنسگرایی و فساد جنسی و تغییر جنسیت افراد خصوصا ترغیب کودکان به تغییر جنسیت و فسق و فجور دیگر در دستور کار کشورهای گلوبالیست از جمله ایران هست..دین و خدا و خصوصا حجاب و حیا زنان و غیرت مردان ایران کمرنگ تر شه ،اهداف گلوبالیستها سریع تر محقق میشه.حشره خواری و شیر سوسک هم از چند سال قبل صحبت شده .بعضی کشورهای غربی اجرا میشه ولی چون دین و اسلام رو گلوی گلوبالیستها پا گذاشته برنامه هاشون سریع محقق نمیشه.این مردم هستند که اگر بازم فریب دین زدایی گلوبالیستها و آنوسی هارو مثل قضیه کرونا و واکسن کشنده و عقیم کننده و سرطان‌زا…رو بخورند نه تنها زن و فرزندان خود رو ازدست خواهند داد.هدف اصلی گلوبالیستها یعنی کاهش جمعیت محقق میشه.پس به رسانه های گلوبالیست و وزارت کشتار جمعی بهداشت اعتماد نکنید .خودتان تحقیق کنید تا زنده بمانید و سلامت.میخوان مشکل قبرستان آینده که قراره اجساد زیادی با بیماری های همه گیر ساختگی داشته باشیم با خوردن اجساد حل بشه.

    پاسخ

    هن! 😐

    پاسخ

    هوش مصنوعی با توجه به اطلاعات داده ها و با توجه به شناخت مخاطب ها ، برای رضایت مخاطب ها رسیپی ارائه می کند. او متوجه شده که انسانها جز به خودشان به شخص دیگری اهمیت نمی دهند. دائما برای زیبایی و بهبود حال خودشان در تلاش هستند. و بدن خود را مانند یک حیوانی که فقط تغذیه مناسب دارد رشد دادند. اگر یک درخت از درون پوسیده باشد و لایه های بیرونی او ضخیم و ضخیم تر ، پس آن درخت تنها به مصرف کنده کاری ها و مجسمه سازی می خورد نه برای به ثمر رسیدن میوه. انسان نیز همین گونه است. هوش مصنوعی نگاهی از بالا به این قضیه انداخته . با خودتان صادق باشید. مدتهاست حتی نمی پرسید که راه رسیدن به دنیای بالا کجاست و آن بالایی ها چگونه زندگی می کنند.اما هر روز از هم می پرسید که قیمت گوشت چقدر است.حتی به تازگی با هوش کوچک خود یک جدول ساخته اید و خود را با کشورهای دیگر مقایسه کردید که کدام کمتر و بیشتر گوشت می خورید. انسان ها از صحبت های بی حجاب ناراحت می شوند. اما در پس پوسته ها همیشه در حال خوردن همدیگر هستند.

    پاسخ

    هوش مصنوعی با توجه به اطلاعات داده ها و با توجه به شناخت مخاطب ها ، برای رضایت مخاطب ها رسیپی ارائه می کند. او متوجه شده که انسانها جز به خودشان به شخص دیگری اهمیت نمی دهند. دائما برای زیبایی و بهبود حال خودشان در تلاش هستند. و بدن خود را مانند یک حیوانی که فقط تغذیه مناسب دارد رشد دادند. اگر یک درخت از درون پوسیده باشد و لایه های بیرونی او ضخیم و ضخیم تر ، پس آن درخت تنها به مصرف کنده کاری ها و مجسمه سازی می خورد نه برای به ثمر رسیدن میوه. انسان نیز همین گونه است. هوش مصنوعی نگاهی از بالا به این قضیه انداخته . با خودتان صادق باشید. مدتهاست حتی نمی پرسید که راه رسیدن به دنیای بالا کجاست و آن بالایی ها چگونه زندگی می کنند.اما هر روز از هم می پرسید که قیمت گوشت چقدر است.حتی به تازگی با هوش کوچک خود یک جدول ساخته اید و خود را با کشورهای دیگر مقایسه کردید که کدام کمتر و بیشتر گوشت می خورید. انسان ها از صحبت های بی حجاب ناراحت می شوند. اما در پس پوسته ها همیشه در حال خوردن همدیگر هستند.

    پاسخ

    هوس مصنوعی با توجه به اطلاعات داده ها و با توجه به شناخت مخاطب ها ، برای رضایت مخاطب ها رسیپی ارائه می کند. او متوجه شده که انسانها جز به خودشان به شخص دیگری اهمیت نمی دهند. دائما برای زیبایی و بهبود حال خودشان در تلاش هستند. و بدن خود را مانند یک حیوانی که فقط تغذیه مناسب دارد رشد دادند. اگر یک درخت از درون پوسیده باشد و لایه های بیرونی او ضخیم و ضخیم تر ، پس آن درخت تنها به مصرف کنده کاری ها و مجسمه سازی می خورد نه برای به ثمر رسیدن میوه. انسان نیز همین گونه است. هوش مصنوعی نگاهی از بالا به این قضیه انداخته . با خودتان صادق باشید. مدتهاست حتی نمی پرسید که راه رسیدن به دنیای بالا کجاست و آن بالایی ها چگونه زندگی می کنند.اما هر روز از هم می پرسید که قیمت گوشت چقدر است.حتی به تازگی با هوش کوچک خود یک جدول ساخته اید و خود را با کشورهای دیگر مقایسه کردید که کدام کمتر و بیشتر گوشت می خورید. انسان ها از صحبت های بی حجاب ناراحت می شوند. اما در پس پوسته ها همیشه در حال خوردن همدیگر هستند.

    پاسخ

    اخه اینا چیه اشتراک میزاری واقعا جای تعجب داره که اجازه میدن

    پاسخ

    سلام من یک مستاجرم که تو این گرما کارگری کردم اما کولر نداشتم دو تا بچه دارم یه دونشون افسردگی شدید داره ندارم اونو ببرم دکتر نه پول ماهانه اجاره رو بدم لطفا اگه کسی میتونه کمک کنه به تو این ماه اربعین براش بسازه۶۱۰۴۳۳۸۶۲۱۴۰۰۱۲۲

    پاسخ

    سلام من یک مستاجرم که تو این گرما کارگری کردم اما توان زیادی ندارم اما کولر نداشتم دو تا بچه دارم یه دونشون افسردگی شدید داره ندارم اونو ببرم دکتر نه پول ماهانه اجاره رو بدم لطفا اگه کسی میتونه کمک کنه به تو این ماه اربعین براش بسازه۶۱۰۴۳۳۸۶۲۱۴۰۰۱۲۲

    پاسخ