coinex
راهنمای خرید تکراتو

زمان نصب VAR در استادیوم آزادی و نقش‌جهان اعلام شد

زمان نصب VAR در استادیوم آزادی به دلیل میزبانی پرسپولیس و نساجی و ورزشگاه نقش جهان به علت میزبانی سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.

به گزارش تکراتو و به نقل از ایسنا، از شنبه هفته آینده، مسئولان AFC به‌منظور نصب VAR در استادیوم آزادی و نقش جهان به ایران خواهند آمد. البته فعلاً مشخص نشده که بازرسان و پیمانکاران کنفدراسیون فوتبال آسیا از دستگاه‌های کدام شرکت جهت استفاده در این دو ورزشگاه بهره‌برداری خواهند کرد و تا به امروز تنها زمان آن مشخص شده است.

بیشتر بخوانید: اتفاقی عجیب در لیگ استانی فارس ؛ فوتبال ایران VAR دارد اما نه در لیگ برتر! [+ویدیو]

زمان نصب VAR در استادیوم آزادی و نقش جهان

در این راستا، تصمیم گرفته شده تا تمام داوران لیگ برتری که قرار بود جهت دریافت لایسنس VAR راهی عربستان شوند، در قالب یک گروه و در اوایل آبان راهی این کشور شوند تا در دوره‌های مخصوص VAR حضور یابند. این بازه زمانی به فیفادی بعدی باز خواهد گشت و داوران در تعطیلی مجدد لیگ برتر به عربستان سفر می‌کنند.

نصب VAR در استادیوم آزادی

همچنین به علت میزبانی پرسپولیس و نساجی در ورزشگاه آزادی و سپاهان در نقش جهان، صرفاً این دو ورزشگاه مجهز به سیستم VAR خواهند شد و فعلاً خبری از VAR در استادیوم‌های دیگر نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص زمان نصب VAR در استادیوم آزادی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر