;
coinex

مسترکارت ایکس باکس با امتیازهایی برای بازی‌ها عرضه می‌شود

مسترکارت ایکس باکس با امتیازهایی برای بازی‌ها عرضه می‌شود. این مستر کارت، اولین کارت اعتباری مایکروسافت برای گیمرها است. در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید.

مایکروسافت با مسترکارت جدید ایکس باکس، امتیازهایی را برای کاربران ایجاد می‌‌کند که می‌توانند از این امتیازها در بازی‌ها استفاده کنند. این کارت‌ اعتباری ظاهراً قرار است ابتدا در تاریخ 30 شهریورماه به‌صورت انحصاری در اختیار تسترهای ایکس باکس در آمریکا قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: تاریخ عرضه پلی استیشن 6 و ایکس باکس جدید در اسناد مایکروسافت فاش شد

مسترکارت ایکس باکس

مسترکارت یا همان کارت اعتباری ایکس باکس که با عنوان Xbox Mastercard قرار است عرضه شود، درواقع کارتی اعتباری بدون کارمزد سالانه است که توسط شرکت Barclays صادر می‌شود. گفتنی است خریدهای انجام‌شده با این کارت اعتباری برای کاربر امتیازهایی را ایجاد می‌کند که می‌تواند از این امتیازها در بازی‌ها و سایر خدمات ایکس باکس استفاده کند و آن‌ها را به‌کار بگیرد.

«دیو مک کارتی» مدیر بخش خدمات ایکس باکس می‌گوید کاربران با این کارت اعتباری می‌توانند با خرید‌های روزانه امتیاز‌ بگیرند و از این امتیازها در بازی‌ها یا دریافت سایر خدمات وب‌سایت ایکس باکس استفاده کنند.

هربار کاربر خرید روزانه خود را از طریق کارت اعتباری ایکس باکس انجام می‌دهد، برای وی امتیازی درنظر گرفته می‌شود. همان‌طور که گفته شد، این کارت اعتباری جدید از تاریخ 30 شهریورماه به‌صورت انحصاری برای اینسایدرهای ایکس باکس در 50 ایالت آمریکا عرضه می‌شود و آن‌ها می‌توانند از این کارت اعتباری در خریدهای خود استفاده کنند. انتظار می‌رود در سال 2024 تمامی دارندگان ایکس باکس در 50 ایالت آمریکا بتوانند از این کارت‌های اعتباری استفاده کنند.

مسترکارت ایکس باکس

گفتنی است این کارت اعتباری جدید ارتباطی با Microsoft Rewards ندارد و امتیازی جداگانه محسوب می‌شود. درواقع کاربر از طریق خرید با کارت امتیاز دریافت می‌کند. برای مثال، کاربر با خرید به میزان هر یک دلار، یک امتیاز دریافت می‌کند و با 1500 امتیاز می‌تواند کارت هدیه ۱۵ دلاری دریافت کرده و با آن از فروشگاه‌ آنلاین ایکس باکس خرید کند.

به‌ازای خرید یک دلار از محصولات واجد شرایط فروشگاه آنلاین مایکروسافت، کاربر پنج امتیاز دریافت می‌کند، به‌ازای خرید یک دلار از سرویس‌های استریم مانند نتفلیکس و دیزنی پلاس، سه امتیاز و برای هر دلار خرید سرویس‌های تحویل مانند Grubhub و DoorDash سه امتیاز کسب می‌کند.

کاربران همچنین بعد از اولین خرید خود 5000 امتیاز دریافت می‌کنند که ارزشی معادل 50 دلار به‌علاوه اشتراک سه‌ماهه Xbox Game Pass Ultimate برای اعضای جدید گیم‌پس به‌همراه خواهد داشت. اعضای قبلی گیم‌پس می‌توانند این امتیاز اشتراک سه‌ماهه را به دوستان یا خانواده خود هدیه دهند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ مسترکارت ایکس باکس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: دیجیاتو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر