;
coinex

تماشا کنید: نمونه عکس‌های دوربین آیفون 15 پرو مکس

نمونه عکس‌های دوربین آیفون 15 پرو مکس منتشر شد. آیا پرچمدار تازه متولد شده اپل با دوربین پریسکوپی توانسته رقبایی همچون گلکسی اس 23 اولترا را شکست دهد؟

نمونه عکس‌های دوربین آیفون 15 پرو مکس در فضای مجازی و رسانه‌های مختلف منتشر شد. اپل شب گذشته در جریان رویداد معرفی خانواده گوشی‌های آیفون 15، از 4 مدل آیفون جدید رونمایی کرد. اما گل سرسبد اسمارت‌فون‌های جدید اپل، آیفون 15 پرو مکس است که علاوه بر کیفیت ساخت و پردازنده اعجاب‌انگیز خود، از دوربین‌های جدید با فناوری پیشرفته نیز بهره می‌برد. حال در کمتر از 24 ساعت از زمان معرفی این گوشی، اولین عکس‌های ثبت شده توسط پرچمدار اپل نیز منتشر شده است که در ادامه می‌بینید.

بیشتر بخوانید: آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس با پردازنده سه نانومتری معرفی شدند؛ خبری از اولترا نبود! [+مشخصات و قیمت]

نمونه عکس‌های دوربین آیفون 15 پرو مکس منتشر شد

بالاخره انتظارها به پایان رسید و اپل خانواده آیفون ۱۵ را معرفی کرد. دور از انتظار نبود که دوربین آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس دچار تحولی جذاب شوند.

اپل دو مدل پرو و پرو مکس آیفون ۱۵ را به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با توانایی ثبت تصاویر ProRAW و HEIF با ۴ برابر وضوح بیشتر، مجهز کرده است. آیفون ۱۵ پرو از دوربین تله‌فوتو با طراحی چهار منشوری و بزرگنمایی ۳ برابری استفاده می‌کند. بزرگ‌نمایی دوربین تله‌فوتوی آیفون ۱۵ پرو مکس به ۵ برابر می‌رسد. بنابراین در مسابقه عکاسی آیفون بعدی، احتمالاً شاهد تصاویر فوق‌العاده‌تری خواهیم بود.

اطلاعات بیشتر از دوربین و سایر ویژگی‌ها را در مقاله معرفی آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس مطالعه کنید. اکنون وقت آن است که ببینیم عملکرد دوربین در عکس‌ها و شرایط نوری مختلف چگونه شده است.

اولین نمونه‌ عکس‌ها از دوربین آیفون ۱۵ پرو مکس را اینجا ببینید!

نمونه عکس‌های دوربین آیفون 15 پرو مکس منتشر شد

نمونه عکس‌های دوربین آیفون 15 پرو مکس منتشر شد

نمونه عکس‌های دوربین آیفون 15 پرو مکس منتشر شد

نمونه عکس‌های دوربین آیفون 15 پرو مکس منتشر شد

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره نمونه عکس‌های دوربین آیفون 15 پرو مکس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر