;
coinex

گسترس زیرساخت جهانی وب 3 توسط سونی

شرکت سونی در راستای توسعه زیرساخت جهانی وب 3 و پروژه‌های مربوطه یک سرمایه‌گذاری 3.5 میلیون دلاری در شرکت استارتیل لبز داشته است.

کسب‌و‌کار ارتباطات شبکه‌ سونی اخیراً از سرمایه‌گذاری 3.5 میلیون دلاری در شرکت استارتیل لبز (Startale Labs) خبر داده است. در حقیقت سونی با این سرمایه‌گذاری، گامی بزرگ و متعهدانه‌ را در راستای توسعه‌ زیرساخت جهانی وب 3 برداشته است. شرکت استارتیل لبز، یکی از مشارکت‌کنندگان اصلی در پروژه Astar Network بوده که قصد دارد وب 3 را در دسترس میلیاردها نفر قرار دهد. این شرکت با بهره‌گیری از بودجه جدیدش تعداد نیروهای کار را از 15 به 30 نفر افزایش داده و میخواهد به‌صورت جدی‌تری در پروژه Astar Network مشارکت کند.

بیشتر بخوانید: کنسول دستی سونی با نام پلی استیشن پورتال (PlayStation Portal) رسما رونمایی شد

سرمایه‌گذاری سونی در زیرساخت جهانی وب 3

سیاست‌های سخت‌گیرانه دولت آمریکا منجر شده که شرکت‌های حوزه بلاک‌چین به آسیا و اقیانوسیه توجه بیشتری نشان دهند. در همین زمینه سونی، یکی از شرکت‌های آسیایی بزرگی است که تعهد ویژه‌ خود به توسعه وب 3 را ثابت کرده است.

مطابق با بیانیه مطبوعاتی استارتیل، این شرکت قصد دارد با حمایت سونی و بهره‌گیری از تجربه بلندمدت غول ژاپنی در بخش ارتباطات، زیرساختی جهانی برای وب 3 طراحی کند.

زیرساخت جهانی وب 3

پیش از این نیز سونی سرمایه‌گذاری‌های دیگری هم در حوزه‌ بلاک‌چین صورت داده بود تا جایگاهش را در بازار وب 3 تثبیت کند. هم‌اکنون با قرارداد جدید، رئیس کسب‌و‌کار ارتباطات شبکه‌ سونی به‌عنوان مدیر به شرکت استارتیل لبز انتقال خواهد یافت. استارتیل هیچ حامی مالی دیگری به‌غیر از سونی نخواهد داشت و این حاکی از خوش‌بینی محض سونی به آینده حوزه‌ی وب 3 است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص برنامه سونی برای توسعه زیرساخت جهانی وب 3 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر