;
coinex

قابلیت کانال واتساپ به طور عمومی منتشر شد

قابلیت کانال واتساپ به صورت عمومی منتشر شد. واتساپ بازهم به تقلید از رقیب همیشگی خود، قابلیت کانال را به پلتفرم خود اضافه کرد.

بالاخره زمان آن فرا رسیده که قابلیت کانال واتساپ نیز در اختیار همه کاربران این پیام‌رسان محبوب و پرکاربر قرار گیرد. پیام‌رسان پرمخاطب واتس‌اپ مدت زیادی است که ویژگی‌های بسیاری را برای پیام‌‌رسان خود در دست توسعه دارد و هرازگاهی به صورت یکی یکی از آنها پرده‌برداری می‌کند. حال واتساپ به ویژگی کانال مجهز شده است که بازهم این قابلیت را از تلگرام به ارث برده است.

بیشتر بخوانید: قابلیت دسته‌بندی چت‌های واتساپ به زودی منتشر می‌شود

قابلیت کانال واتساپ به طور عمومی منتشر شد

واتساپ قابلیت جدید کانال را برای عموم کاربرانش منتشر کرد. اپلیکیشن پیام‌رسان متعلق به متا اعلام کرد که قابلیت کانال درحال‌حاضر برای کاربران بیش‌ از ۱۵۰ کشور جهان در دسترس قرار گرفته است.

درحالی‌که واتساپ ویژگی کانال را اولین‌بار در ماه ژوئن معرفی کرد، این قابلیت فقط برای برخی سازمان‌های منتخب در کلمبیا و سنگاپور ارائه شده بود. این به‌روزرسانی درست مثل کانال‌های تلگرام به شما اجازه می‌دهد محتوای مدنظرتان را برای طیف گستره‌ای از مخاطبان ارسال کنید. اینستاگرام نیز اوایل سال جاری ویژگی مشابهی را با نام Broadcast Channels ارائه داد.

واتساپ به‌روزرسانی‌های دیگری را نیز درکنار گسترش دسترسی به ویژگی کانال ارائه داده است. بخش فهرست کانال‌های این پیام‌رسان بهبود یافته است که به شما اجازه می‌دهد تا کانال‌ها را براساس کشور، فیلتر کنید. علاوه‌براین، امکان مرتب‌سازی کانال‌ها براساس تاریخ راه‌اندازی آنها و فعال‌ترین و محبوب‌ترین وجود دارد.

قابلیت کانال واتساپ به طور عمومی منتشر شد

کاربران واتساپ هم‌اکنون می‌توانند از ایموجی‌ها برای ارسال واکنش به پست‌های داخل کانال‌ها استفاده کنند. مدیران کانال‌ها نیز می‌توانند تا ۳۰ روز قبل‌ از حذف پست‌های خود، آن‌ها را ویرایش کنند.

درحال‌حاضر، هزاران کانال جدید در واتساپ شروع به‌کار کرده‌اند که‌ ازجمله می‌توان به کانال اولیویا رودریگو، MLB، نتفلیکس و مارک زاکربرگ اشاره کرد. این پیام‌رسان قول داد با دریافت بازخورد از کاربران به‌طور پیوسته ویژگی‌های بیشتری به بخش کانال‌ها اضافه خواهد کرد.

همچنین، پلتفرم مذکور خاطرنشان کرد که امکان ساخت کانال در ماه‌های آینده دردسترس همه‌ی کاربران عادی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قابلیت کانال واتساپ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر