coinex
راهنمای خرید تکراتو

موتورولا اج 40 نئو (Motorola Edge 40 Neo) معرفی شد [+مشخصات فنی و قیمت]

گوشی هوشمند موتورولا اج 40 نئو با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، نمایشگر 144 هرتزی و تراشه دایمنسیتی 7030 مدیاتک به صورت رسمی معرفی شد.

شرکت موتورولا پس از معرفی اج 40 و اج 40 پرو اکنون از سومین عضو این سری یعنی موتورولا اج 40 نئو رونمایی کرده است. برای آگاهی از مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این گوشی در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: موتورولا موتو G84 معرفی شد [+قیمت و مشخصات]

قیمت و مشخصات فنی موتورولا اج 40 نئو

موتورولا Edge 40 نئو دارای یک صفحه نمایش خمیده 6.55 اینچی pOLED با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس، نرخ نوسازی 144 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 360 هرتزی است. این نمایشگر 10 بیتی از حداکثر روشنایی 1300 نیت و گواهی HDR10 پلاس برخوردار است و طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. برای احراز هویت بیومتریک در زیر این پنل یک اسکنر اثر انگشت تعبیه شده و در بالای آن نیز یک سوراخ پانچ مرکزی برای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی قرار گرفته است.

موتورولا اج 40 نئو

در پنل پشتی این گوشی یک جزیره دوربین وجود دارد که یک فلاش، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر OIS و دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی با میدان دید 120 درجه و قابلیت فوکوس خودکار برای تصاویر ماکرو را در خود جای داده است.

موتورولا Edge 40 نئو به تراشه دایمنسیتی 7030 مدیاتک مجهز شده و از حداکثر 12 گیگابایت رم از نوع LPDDR4X و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. در بخش نرم افزاری این دستگاه نیز از سیستم عامل اندروید 13 با پشتیبانی از Moto Connect و Ready For استفاده شده است.

موتورولا اج 40 نئو

انرژی مورد نیاز این گوشی از طریق یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 68 واتی تامین می‌شود که طبق گفته شرکت موتورولا در عرض 15 دقیقه از صفر به 50 درصد می‌رسد.

از دیگر مشخصات برجسته موتورولا اج 40 نئو می‌توان به گواهی IP68، پشتیبانی از شبکه اتصالی فایوجی، بلندگوهای استریو و دالبی اتموس اشاره کرد. علاوه بر این شرکت موتورولا مدعی شده که برای آینده‌ای پایدار و سالم در ساخت این گوشی از هیچ گونه پلاستیکی استفاده نکرده و به جای آن از 60٪ مواد بازیافتی بهره برده است.

موتورولا اج 40 نئو

همچنین این برند با همکاری شرکت agood برای Edge 40 Neo کیس‌هایی سازگار با محیط زیست در رنگ‌های مختلف تدارک دیده است که صد درصد از مواد گیاهی تولید شده‌اند. برای جلوگیری از اسراف نیز امکان تغییر کیس‌های قدیمی به کیس‌های جدید با طرح‌های متنوع برای کاربران فراهم شده است.

موتورولا Edge 40 نئو در سه رنگ مشکی، آبی روشن و آبی تیره از امروز با قیمت 399 یورو در EMEA به فروش می‌رسد. قابل ذکر است که جنس پنل پشتی نسخه مشکی رنگ این گوشی اکریلیک است، در حالی که قاب پشتی دو مدل دیگر از چرم گیاهی ساخته شده‌اند و به همین دلیل کمی ضخیم‌تر و سنگین‌تر از مدل مشکی هستند. این گوشی از تاریخ 21 سپتامبر از طریق وب سایت رسمی موتورولا، Flipkart و سایر خرده فروشی‌ها در سراسر کشور هند نیز در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی موتورولا اج 40 نئو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر