coinex
راهنمای خرید تکراتو

امضا و اثرانگشت رونالدو با قیمت 10 میلیارد تومان آگهی شد [+عکس]

بازار جدید سودجویان با کمک آقای رونالدو؛ امضا و اثرانگشت رونالدو با قیمت 10 میلیارد تومان در پلتفرم‌های آگهی آنلاین به فروش گذاشته شد.

کریستیانو رونالدو ستاره بی چون و چرای فوتبال جهان و بهترین بازیکن تیم النصر عربستان، روز گذشته برای بازی با تیم پرسپولیس در حاشیه برگزاری لیگ قهرمانان آسیا، همراه با دیگر اعضای این باشگاه، وارد تهران شد. این سلبریتی‌ پرحاشیه که یکی از ثروتمندترین ورزشکاران جهان نیز به حساب می‌آید، از بدو ورود به ایران مورد استقبال وحشتناک شهروندان ایرانی قرار گرفت؛ بطوریکه خودش هم نمی‌توانست باور کند که در کشور ما چقدر محبوب است.

اما جدای از حواشی ورود این فوق ستاره به ایران، افرادی سودجود با قرار دادن آگهی‌های فروش عجیب و باورنکردنی در ارتباط با رونالدو در حال ماهیگیری از آب گل‌آلود هستند. یکی از این موارد که در اپلیکیشین‌های آگهی آنلاین وجود دارد، امضا و اثرانگشت رونالدو است که با قیمت عجیب 10 میلیارد تومان به فروش گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: حواشی حضور رونالدو در ایران ؛ کاربران در شبکه‌های اجتماعی چه می‌گویند

امضا و اثرانگشت رونالدو به قیمت 10 میلیارد تومان آگهی شد

شاید باورتان نشود که افرادی در ایران وجود دارند که می‌خواهند از آب گل‌آلود ماهی صید کنند و از روز گذشته و با حضور کریستیانو رونالدو در ایران بیشترین سود را به جیب بزنند. این افراد با ادعاهای دروغین سعی دارند مبالغ هنگفتی به جیب زده و یک شبه ره صدساله را بروند. از روز گذشته تاکنون شمار بسیار زیاد آگهی‌های فروش در اپلیکیشن‌های دیوار و شیپور در ارتباط با رونالدو آپلود شده که بسیار عجیب و غیرقابل اتکا به نطر می‌رسند.

از فروش جای پای رونالدو گرفته تا نفس رونالدو و حالا امضا و اثر انگشت این فوق ستاره پرتغالی، همه در این پلتفرم‌ها با قیمت‌های فضایی به فروش گذاشته شده‌اند. در ادامه تصویر آگهی فروش اثر انگشت و امضا رونالدو را مشاهده می‌کنید:

امضا و اثرانگشت رونالدو دروغین به قیمت 10 میلیارد تومان آگهی شد

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص فروش امضا و اثرانگشت رونالدو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر