;
coinex

سیستم‌عامل‌های watchOS 10 و tvOS 17 رسما منتشر شدند

سیستم‌عامل‌های watchOS 10 و tvOS 17 رسماً عرضه شدند. اپل بالاخره نسخه نهایی این دو سیستم‌عامل را در اختیار کاربران قرار داد.

سیستم‌عامل‌های watchOS 10 و tvOS 17 رسماً توسط اپل منتشر شدند. watchOS 10 که در رویداد توسعه‌دهندگان اپل موسوم به 2023 WWDC معرفی شد، بزرگترین بازطراحی سیستم‌عامل ساعت‌های هوشمند این شرکت را در خود جای داده و به کلی ظاهر دستگاه را تغییر داده است. در کنار watchOS 10، بزرگترین شرکت فناوری جهان، سیستم‌عامل tvOS 17 را نیز با ویژگی‌های جدید مانند پشتیبانی از Dolby Vision 8.1، فیس تایم و غیره منتشر کرده است. لذا کاربران می‌توانند از همین حالا نسبت به آپدیت دستگاه‌های خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: تحلیلگر بلومبرگ از تغییرات جذاب در سیستم عامل watchOS 10 خبر می‌دهد

سیستم‌عامل‌های watchOS 10 و tvOS 17 رسما منتشر شدند

اپل در بیانیه‌ای مطبوعاتی می‌گوید که سیستم‌عامل watchOS 10 برای اپل واچ منتشر شده است. واچ او اس ۱۰ که در WWDC 2023 معرفی شد، بزرگ‌ترین بازطراحی تاریخ نرم‌افزار اپل واچ را رقم می‌زند. این سیستم‌عامل صفحه‌ اصلی را متحول می‌کند و میزبان ویجت‌هایی می‌شود که نمونه‌ آنها را پیش‌تر در iOS دیده بودیم.

فرمان «هی سیری» در نسل جدید watchOS با «سیری» جایگزین شده است. در اپل واچ سری ۹، تمامی پردازش‌های سیری داخل دستگاه انجام می‌گیرد و از ارسال داده‌ها به سرورهای ابری خبری نیست. این کار امنیت داده‌ شخصی کاربران را افزایش می‌دهد.

ویجت‌های جدید watchOS را می‌توان شخصی‌سازی کرد. ساعت‌های اپل به‌لطف سیستم‌عامل جدید به ویجت Smart Stack نیز دسترسی خواهند داشت. Smart Stack با استفاده از هوش مصنوعی تشخیص می‌دهد که در ساعات مختلف شبانه‌روز کدام ویجت برای شما اهمیت بیشتری دارد و بر همین اساس، ویجت مدنظر را درمعرض دید قرار می‌دهد.

در نسخه‌ جدید watchOS، یک‌ بار فشردن دکمه‌ کناری شما را به کنترل سنتر منتقل می‌کند. با دو بار فشاردادن دکمه‌ کناری نیز می‌توانید وارد اپل والت شوید.

سیستم‌عامل‌های watchOS 10 و tvOS 17 رسما منتشر شدند

برای دانلود watchos باید وارد منو تنظیمات و سپس مسیر General > Software Update شوید. درحال‌حاضر، دانلود به‌روزرسانی جدید به‌سختی انجام می‌شود؛ چون سرورهای اپل بسیار شلوغ هستند.

اپل افزون‌بر watchOS 10، سیستم‌عامل tvOS 17 را نیز منتشر و برای اولین‌بار فیس‌تایم را به tvOS اضافه کرده است. نسخه‌ جدید این سیستم‌عامل به کنترل سنتر بهبودیافته مجهز شده است و از Dolby Vision 8.1 پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره گوشی‌های تاشو W24 و W24 فلیپ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر