;
coinex

زمان انتشار بروزرسانی بزرگ بعدی ویندوز 11 اعلام شد

مایکروسافت تاریخ بروزرسانی بزرگ بعدی ویندوز 11 را اعلام کرد. آپدیت بعدی بهترین سیستم‌عامل دسکتاپ جهان با قابلیت‌های هوشمند و خاص به زودی منتشر می‌شود.

مایکروسافت دقایقی پیش در چریان برگزاری کنفرانس Special Event در کنار معرفی محصولات سخت‌افزاری جدید خود مانند سرفیس لپ‌تاپ استودیو 2، سرفیس گو 4، سرفیس لپ‌تاپ گو 3 و غیره، در بخش نرم‌افزاری نیز به ویندوز و ویژگی‌های جدید ویندوز 11 پرداخت. براساس اعلام غول آمریکایی ساکن ردموند، بروزرسانی بزرگ بعدی ویندوز 11 (23H2) در تاریخ ۲۶ سپتامبر ۲۰۲۳ (۴ مهر ۱۴۰۲) برای همه کاربران منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: تماشا کنید: اجرای ویندوز 11 روی سیستمی با تنها 176 مگابایت حافظه رم!

بروزرسانی بزرگ بعدی ویندوز 11 اوایل مهر ماه منتشر می‌شود

مایکروسافت لحظاتی پیش در جریان برگزاری «کنفرانس ویژه‌» خود اعلام کرد که جدیدترین به‌روزرسانی ویندوز ۱۱ در تاریخ ۲۶ سپتامبر ۲۰۲۳ (۴ مهر ۱۴۰۲) از راه می‌رسد. این به‌روزرسانی که 23H2 نام دارد، آخرین نسخه‌ جدید ویندوز ۱۱ در سال ۲۰۲۳ خواهد بود.

بروزرسانی بزرگ بعدی ویندوز 11 ،4 مهرماه منتشر می‌شود

جدیدترین به‌روزرسانی ویندوز 11 مجموعه‌ جدیدی از ابزارهای هوش مصنوعی را به این سیستم‌عامل اضافه می‌کند. مایکروسافت در مراسم امروز سرویس Copilot را رونمایی کرد و گفت کاربران ویندوز ۱۱ با یک کلیک می‌توانند این پلتفرم هوش مصنوعی را اجرا کنند.

به‌روزرسانی بعدی ویندوز ۱۱ شامل تغییراتی در نرم‌افزار Microsoft Paint خواهد بود. نسخه‌ جدید پینت، برخی از قابلیت‌های فتوشاپ را دریافت می‌کند. ویندوز ۱۱ جدید قابلیت‌هایی هیجات‌انگیز به اوت‌لوک و سایر سرویس‌ها نیز می‌آورد و اجرای فایل‌های RAR و 7zip را امکان‌پذیر می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره زمان انتشار بروزرسانی بزرگ بعدی ویندوز 11 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر