coinex
راهنمای خرید تکراتو

نصب تراشه ردیاب برای گربه‌ها در انگلیس الزامی شد

بریتانیا نصب تراشه ردیاب برای گربه‌ها را برای صاحبان آنها الزامی کرد. طبق گفته سازمان‌های ذی‌ربط، در صورت عدم نصب تراشه، صاحبان گربه‌ها جریمه خواهند شد.

به گزارش تکراتو و به نقل از اعتمادآنلاین، رسانه‌های انگلیسی اعلام کردند، سازمان‌های ذی‌ربط در بریتانیا به صاحبان گربه‌ها در این کشور هشدار دادند در صورت عدم نصب تراشه مکان‌یاب در زیر پوست گربه‌هایشان 500 پوند جریمه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: رویای صحبت با حیوانات به لطف هوش مصنوعی محقق می شود

نصب تراشه ردیاب برای گربه‌ها در انگلیس

بر اساس این دستورالعمل، از 10 ژوئن 2024، تمامی گربه‌های خانگی در بریتانیا باید مجهز به این تراشه باشند، اما به گفته جمعیت نگهداری از حیوانات بیمار، در حال حاضر دست‌کم 25 درصد از گربه‌های خانگی در بریتانیا یعنی حدود سه میلیون گربه هنوز به این تراشه مجهز نشده‌اند.

نصب تراشه ردیاب برای گربه‌ها در انگلیس الزامی شد

به گفته مسئولان این تراشه‌ها در زیر پوست گربه و در پشت کتف این حیوان ظرف چند ثانیه تعبیه می‌شود و برای تمام عمر کارایی دارد.

این تراشه‌ها می‌توانند به صاحبان گربه‌ها در یافتن حیوانات گم‌شده یا به‌سرقت‌رفته خود کمک کنند و به جمعیت‌های دفاع از حقوق حیوانات نیز این امکان را خواهد داد تا به سرعت گربه‌های پیداشده را به صاحبان‌شان بازگردانند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره نصب تراشه ردیاب برای گربه‌ها چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر