coinex
راهنمای خرید تکراتو

باگ جنجالی طراحی آیفون‌های جدید؛ تغییر رنگ روکش تیتانیومی!

برخی کاربران از وجود یک باگ بسیار عجیب در خانواده گوشی‌های آیفون 15 خبر داده‌اند. ظاهراً این کاربران با تغییر رنگ روکش تیتانیومی آیفون‌های جدید مواجه شده‌اند.

اپل در مراسم معرفی خانواده آیفون 15 که در اپل پارک برگزار شد، نشان داد که آیفون‌های جدید از جنس بدنه تیتانیومی پرخوردارند و این جنس بدنه در عین استحکام بالا وزن گوشی را نیز به شدت کاهش می‌دهد. اما جدای از همه این حرف‌ها، در تست مقاومت آیفون 15 پرو مکس مشخص شد که این جنس حداقل در پشت دستگاه از مقاومت بسیار پایینی برخوردار است و در برابر فشاری جزئی به راحتی شکسته می‌شود. حال کاربران از وجود یک باگ عجیب در این گوشی‌ها خبر داده‌اند که به تغییر رنگ روکش تیتانیومی شهره شده است.

بیشتر بخوانید: تست مقاومت آیفون 15 پرو مکس منتشر شد [+ویدیو]

وجود باگ تغییر رنگ روکش تیتانیومی در آیفون‌های 15

پس از عرضه سری اول از گوشی‌‌های آیفون 15، بررسی‌ها در مورد این گوشی‌های جدید همچنان ادامه دارد. مدل‌ آیفون 15 پرو دارای روکش تیتانیومی است که دوام بیشتری نسبت به فولاد ضد زنگ دارد و وزن آن نیز کمی سبک‌تر است. درحالی که استفاده از فلز جدید در iPhone 15 Pro مزایای زیادی دارد، اپل اظهار می‌کند که نگه‌داشتن دستگاه در دست، می‌تواند به‌سادگی باعث تغییر موقت رنگ روکش تیتانیومی آن شود.

باگ جنجالی طراحی آیفون‌های جدید؛ تغییر رنگ روکش تیتانیومی!

مشتریان شروع به دریافت مدل‌های آیفون 15 و آیفون 15 پرو خود کرده‌اند و جزئیات مربوط به این دستگاه‌ها همچنان ادامه دارد. اخیراً توضیح دادیم که آخرین مدل‌های پرچمدار آیفون 15 پرو اپل دارای مشکلات تغییر رنگ و کیفیت هستند. به‌نظر می‌رسد در برخی از دستگاه‌ها مشکل تغییر رنگ بدنه وجود دارد. این موضوع کیفیتی که ما از دستگاه‌های شرکت اپل انتظار داریم را منعکس نمی‌کند.

شرکت اپل به‌تازگی صفحه پشتیبانی آیفون 15 پرو خود را با جزئیات دیگری در رابطه با مواد ساخت دستگاه به‌روز کرده است. این شرکت بیان می‌کند که نگه‌داشتن آیفون 15 پرو می‌تواند به‌طور موقت رنگ بدنه آن را تغییر دهد و بهتر است کاربران یک کیس روی دستگاه جدید خود قرار دهند.

این کیس‌ها به‌عنوان یک لایه محافظ بر روی دستگاه قرار می‌گیرند و از تماس مستقیم با اثرات خارجی و ضربه‌ها جلوگیری می‌کنند و به دستگاه شما کمک کنند تا درخشش و رنگ اصلی خود را حفظ کند.

باگ جنجالی طراحی آیفون‌های جدید؛ تغییر رنگ روکش تیتانیومی!

نقد روکش تیتانیومی iPhone 15 Pro

روکش تیتانیومی جدید بسیار تمیز به‌نظر می‌رسد و به دوام و مقاومت دستگاه می‌افزاید. شرکت اپل در مقاله پشتیبانی خود اعلام کرده است که روکش تیتانیومی آیفون 15 پرو ممکن است به‌دلیل چربی موجود در پوست شما کمی تغییر رنگ دهد. به‌طور دقیق‌تر، این شرکت بیان می‌کند که “ذرات چربی موجود در پوست شما ممکن است به‌طور موقت رنگ نوار بیرونی دستگاه را تغییر دهد.” در حالی که این مشکل همچنان پابرجا خواهد بود، این شرکت به کاربران خود راه‌حلی‌هایی برای برطرف کردن این مشکل پیشنهاد داده است.

اندرو کلر (@andrewjclare) در تاریخ 15 سپتامبر در اکانت توئیتر خود در رابطه با این گوشی‌ها صحبت کرده است. از نظر او اثر انگشت‌ها نیز به‌طور شگفت‌انگیزی روی بدنه دستگاه بد به‌نظر می‌رسند. تیتانیوم آبی و تیتانیوم طبیعی دو رنگ زیبا و جذاب هستند که در رنگ‌آمیزی بدنه این دستگاه استفاده شده‌اند. اما اثر انگشت‌ها جلوه زیبای این رنگ‌ها را نابود می‌کند.

اگر شما از آن دسته افرادی نیستید که قصد دارند یک کیس روی دستگاه خود قرار دهند، این شرکت به شما پیشنهاد می‌کند که گوشی آیفون 15 پرو خود را با یک پارچه نرم و کمی مرطوب تمیز کنید. شرکت اپل درحال‌حاضر پارچه تمیز کننده خانگی خود را به‌فروش می‌رساند که می‌تواند بدنه دستگاه را به‌خوبی تمیز و اثرات به‌جامانده را از روکش تیتانیومی پاک کند اما برای شما هزینه‌ای دیگر به‌همراه خواهد داشت.

باگ جنجالی طراحی آیفون‌های جدید؛ تغییر رنگ روکش تیتانیومی!
تغییر رنگ روکش تیتانیومی

تغییر رنگ موقت در مدل‌های آیفون 15 پرو بر روی هر چهار گزینه رنگ واضح است. همانطور که در عکس بالا مشاهده می‌کنید، بدنه در ناحیه اطراف دکمه‌ها به یک سایه تیره تغییر رنگ داده است.

اگر امسال قصد دارید گوشی آیفون 15 یا آیفون 15 پلاس بخرید، شما این مشکل را در مدل‌های استاندارد نخواهید دید. احتمالاً تغییر رنگ فلز، نقطه ضعف روکش تیتانیومی جدید است. درکل، اگر قصد خرید مدل‌های “پرو” را دارید، باید به‌طور مداوم بدنه آن را تمیز کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره باگ تغییر رنگ روکش تیتانیومی آیفون‌های جدید چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: سخت‌افزار مگ

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر