;
coinex

پرورش بزرگترین پیاز جهان با وزن 9 کیلوگرمی در بریتانیا [+عکس]

یک کشاورز اهل بریتانیا موفق به پرورش بزرگترین پیاز جهان شده است. این پیاز غول‌پیکر با وزنی معاول 9 کیلوگرم توانست رکورد جهانی را بشکند.

گرت گریفین کشاورز 65 ساله اهل بریتانیا توانست با پرورش بزرگترین پیاز جهان با وزن 9 کیلوگرم، رکورد جهانی گینس را جابجا کند. گریفین پیاز پرورش‌داده خود را برای شکستن رکورد قبلی که 8.4 کیلوگرم بود به نمایشگاهی در هروگیت یورگشایر بریتانیا برد و داوران بعد وزن‌کشی متوجه شدند که این پیاز، سنگین‌وزن‌ترین پیاز جهان است. در ادامه می‌توانید تصاویر این پیازغول‌پیکر را تماشا کنید.

بیشتر بخوانید: بزرگترین گل جهان در حال انقراض است [+عکس]

پرورش بزرگترین پیاز جهان با وزن 9 کیلوگرمی در بریتانیا

‌گرت گریفین یک کشاورز اهل بریتانیا با پرورش و نمایش یک پیاز با وزن حدود ۹ کیلوگرم خیلی‌ها را شگفت‌زده کرد. به گزارش تکراتو و به نقل از یورونیوز؛ این پیاز که ۸.۹ کیلوگرم وزن دارد در نمایشگاهی در هروگیت یورگشایر بریتانیا به نمایش گذاشته شده و رکورد قبلی که در اختیار پیازی ۸.۴ کیلوگرمی بود را شکست.

پرورش بزرگترین پیاز جهان با وزن 9 کیلوگرمی در بریتانیا

گریفین ۶۵ ساله که از دوازده سال پیش برای شکستن این رکورد تلاش می‌کند، در مورد چگونگی پرورش این پیاز بزرگ گفته که این سبزی را در گلخانه با نوردهی اضافی و آبیاری خودکار پرورش داده است.

وی در مورد اندازه این پیاز گفته فکر می‌کنم کمی بزرگ‌تر از توپ فوتبال، ولی شکلش بیشتر شبیه توپ راگبی است.

پرورش بزرگترین پیاز جهان با وزن 9 کیلوگرمی در بریتانیا

او اضافه کرد که پیاز غول‌پیکر او کاملاً خوراکی است، اما طعم بسیار ملایم دارد.

گریفین گفت که کتاب رکورد‌های جهانی گینس اطلاعاتی را برای ثبت این سبزی به عنوان بزرگ‌ترین پیاز جهان دریافت کرده است و او منتظر تایید این سازمان برای اعلام این خبر است.

پرورش بزرگترین پیاز جهان با وزن 9 کیلوگرمی در بریتانیا

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص پرورش بزرگترین پیاز جهان با وزن 9 کیلوگرمی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر