;
coinex

ضعف آیفون 15 در انتقال حرارت به دلیل پوشش تیتانیومی ؛ مراقب داغ شدن گوشی باشید!

بنابر ادعای یک تحلیلگر ضعف آیفون 15 در انتقال حرارت به دلیل تصمیم اپل جهت اصلاح ساختار داخلی و استفاده از تیتانیوم در فریم آیفون 15 پرو، بوده است.

مینگ‌چی کوئو، تحلیلگر مشهور و معتبر، طی گزارشی جدید مدعی شده که ضعف آیفون 15 در انتقال حرارت در دو مدل پرو و پرو مکس ارتباطی به لیتوگرافی سه‌نانومتری پردازنده A17 Pro ندارد و به‌نظر در پی اصلاح سیستم دفع حرارت جهت کاهش وزن گوشی‌های جدید این مشکل ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: تماشا کنید: تست باتری سری آیفون 15 منتشر شد؛ پلاس برتر از پرو مکس!

ضعف آیفون 15 در انتقال حرارت به دلیل ساختار تیتانیومی

کاربرانی که به معضل گرمای آیفون 15 پرو اشاره داشته‌اند، اعلام کرده‌اند که گوشی جهت بازگشت به دمای عادی عملکرد پردازنده را پایین می‌آورد. به‌نظر گرمای آیفون 15 پرو بیشتر در زمان شارژ با آداپتورهای قدرتمند و استفاده سنگین مشاهده خواهد شد. مشخص نیست که پرچم‌دار جدید اپل چگونه قصد کنترل اجرای بازی سنگینی همچون Resident Evil Village را در این زمینه دارد.

طبق اعلام مینگ‌چی کوئو، کاهش ابعاد ناحیه‌ پخش حرارت و استفاده از فریم تیتانیومی دارای اثرات منفی بر عملکرد آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس در مورد دفع گرما بوده است.

ضعف آیفون 15 در انتقال حرارت

به‌نظر اپل با آپدیت نرم‌افزاری جهت رفع مشکل گرما اقدام خواهد کرد؛ بااین‌حال چنانچه این شرکت قدرت تراشه را محدود نکند، احتمالاً تأثیر قابل‌توجهی در آن رقم نخواهد خورد. براساس اعلام مینگ‌چی کوئو اگر اپل به‌درستی به این مسئله رسیدگی نکند، احتمالاً فروش آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس تحت‌تأثیر قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص ضعف آیفون 15 در انتقال حرارت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر