coinex
راهنمای خرید تکراتو

پخش زنده النصر الطائی 7 مهر 1402 [+گزارش خارجی و بدون سانسور]

پخش زنده النصر الطائی 7 مهر 1402 بازی هفته هشتم لیگ عربستان را می‌توانید با ما در تکراتو تماشا کنید و لذت ببرید. با ما همراه باشید.

در حالی تیم‌های النصر و الطائی از ساعت 18:30 به وقت ایران در ورزشگاه شاهزاده عبدول عزیز به مصاف هم می‌روند که رونالدو با حضور دیگر ستارگان اروپایی در لیگ عربستان با چالشی جدی روبرو شده است. برای تماشای پخش زنده بازی النصر و الطائی 7 مهر 1402 با ما همراه باشید.

پخش زنده النصر الطائی 7 مهر 1402

لیگ عربستان با حضور ستاره‌هایی همچون رونالدو، بنزما و نیمار تبدیل به لیگی فراتر از انتظار شده است. رونالدو دیگر تنها نیست و حالا با ستارگانی در قد و قواره خود روبرو خواهد شد. این اتفاق علاوه بر اینکه تنور مسابقات را گرم کرده است، چالشی جدی برای ستارگان پا به سن گذاشته است که نشان دهند هنوز تا خداحافظی و بازنشستگی راه زیادی دارند. این موضوع شاید برای رونالدو جدی‌تر از بقیه باشد. او هنوز معتقد است که راه درازی در فوتبال دارد و همچنان بهتر از خیلی از ستارگان حاضر در لیگ‌های اروپاییست.

پخش زنده النصر الطائی 7 مهر 1402
پخش زنده بازی النصر و الطائی 7 مهر 1402 / پخش زنده فوتبال النصر و الطائی 7 مهر 1402 / پخش مستقیم بازی النصر و الطائی 7 مهر 1402 / پخش آنلاین بازی النصر و الطائی 7 مهر 1402 / ساعت پخش بازی النصر و الطائی 7 مهر 1402 / ساعت شروع بازی النصر و الطائی 7 مهر 1402 / پخش زنده النصر و الطائی 7 مهر 1402 / پخش زنده النصر الطائی 7 مهر 1402

حالا رونالدو باید با قهرمانی تیمش در پایان فصل به همه ثابت کند، هنوز توان قهرمان کردن تیمش را دارد. اتفاقی که در فصل گذشته رخ نداد و در این فصل هم با آنکه ابتدای فصل است و راه زیادی در پیش، اما هنوز تا صدر جدول کار بسیاری دارند. تیم النصر در 5 بازی آخر خود 5 پیروزی به دست آورده است، با این حال، آنها با 2 شکست ابتدای فصل، جایگاهی بهتر از پنجمی نصیبشان نشده است. در طرف مقابل، تیم الطائی تیمی کم بضاعت است و توان خرید ستاره‌های اروپایی را ندارد. آنها در 5 دیدار اخیر خود تنها 1 پیروزی به دست آورده‌اند و در 4 بازی دیگر 1 تساوی و 3 شکست را تجربه کرده‌اند.

برای تماشای پخش زنده بازی النصر و الطائی 7 مهر 1402 در ساعت شروع مسابقه می‌توانید از یکی از لینک‌های زیر استفاده نمایید:

برای تماشای پخش زنده فوتبال النصر و الطائی 7 مهر 1402 اینجا کلیک کنید

برای تماشای فوتبال النصر و الطائی 7 مهر 1402 اینجا کلیک کنید

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر