coinex
راهنمای خرید تکراتو

دستیابی به سرعت دانلود 1 گیگابیتی با اتصال اترنت در آیفون 15

با اتصال اترنت در آیفون 15 روش دیگری در زمینه وصل کردن گوشی‌های آیفون به اینترنت در کنار وای فای و Tethering این‌بار با سرعت خیره‌کننده‌ای ارائه شده است.

در یک خبر هیجان‌انگیز اعلام شده که امکان اتصال اترنت در آیفون 15 از طریق آداپتور شبکه کابلی (اترنت) با درگاه USB-C فراهم شده است. با این عملیات، آیفون 15 به صورت کابلی به مودم یا روتر خانگی متصل شده و کاربران حالا می‌توانند از اینترنت یک گیگابیتی برخوردار شوند. البته هنوز استفاده از اینترنت وای فای امکان‌پذیر است بااین‌حال این کار مزایایی مانند عدم افت سیگنال یا بروز قطعی خواهد داشت.

بیتشر بخوانید: امتیاز دوربین آیفون 15 پرو مکس توسط دگزومارک منتشر شد؛ عالی اما نه به اندازه کافی!

اتصال اترنت در آیفون 15

با وجود اینکه گوشی‌های آیفون 15 از مودم 5G پرقدرت Snapdragon X70 کوالکام بهره‌مند هستند، اما احتمالاً استفاده از سیم کارت ایران بر روی آن‌ها امکان‌پذیر نخواهد بود. جالب اینکه می‌توان یک کارت شبکه USB را به گوشی‌های آیفون 15 متصل کرد و از اینترنت پرسرعت و بدون قطعی بهره‌مند شد.

اتصال اترنت در آیفون 15

به‌منظور بهره‌مندی از اینترنت کابلی روی گوشی‌های سری آیفون 15 به یک دانگل یا آداپتور شبکه با درگاه USB-C احتیاج است که از قیمت بالایی هم برخوردار نیست. اسناد رسمی اپل حاکی از آن است که کلیه مدل‌های iPhone 15 از چنین آداپتورهایی پشتیبانی می‌کند و می‌توان بدون وای فای و 5G نیز به اینترنت متصل شد.

اتصال اترنت در آیفون 15

از طرفی یکی از خریداران آیفون 15 ضمن انتشار تصاویری مدعی شده که توسط اترنت یا اینترنت کابلی به سرعت دانلود و آپلود حدود 1 گیگابیت در ثانیه دست یافته است. گفتنی است که سرعت نهایی اینترنت به پهنای باند شبکه، سرعت قابل پشتیبانی از سوی آداپتور کاربر و همچنین روتر بستگی دارد. براساس قیمت‌های آمازون تنها با صرف حدود 12.5 دلار می‌توان یک آداپتور شبکه USB-C تهیه کرد و گوشی‌های آیفون 15 را مستقیماً به مودم یا روتر متصل کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص هشدار درباره اتصال اترنت در آیفون 15 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: شهرسخت‌افزار

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر