;
coinex

تریلر جدید بی‌مصرف‌ها 4 منتشر شد [+ویدیو]

تریلر جدید بی‌مصرف‌ها 4 منتشر شد. مجموعه فیلم بی‌مصرف‌ها با صحنه‌های جذاب و بازیگران جذاب‌تر یکی از پرمخاطب‌ترین فیلم‌های اکشن تاریخ است.

تریلر جدید بی‌مصرف‌ها 4 با بازی دو بازیگر سرشناس دنیای تصویر (سیلوستر استالونه و جیسون استاتهام) منتشر شد. مجموعه فیلم بی‌مصرف‌ها را می‌توان یکی از پرستاره‌ترین فیلم‌های جهان دانست که از سیل بازیگران مشهور و سرشناسی در آنها استفاده شده است. البته این مجموعه فیلم در بی‌مصرف‌های 3 موفق نبود و نتوانست نتیجه دلخواه را کسب کند. اما حالا سری چهارم این فیلم آمده است تا خطای سری 3 را جبران کند.

بیشتر بخوانید: نخستین تریلر فصل هفتم ریک و مورتی منتشر شد [+ویدیو]

تریلر جدید بی‌مصرف‌ها 4 منتشر شد

خلاقانه‌ترین چیز در مورد چهارمین قسمت از مجموعه فیلم بی‌مصرف‌ها، شاید عنوان آن باشد که به جای حرف A، از عدد ۴ انگلیسی استفاده شده است: Expend4bles؛ که حتی این شگرد هم قابل پیش‌بینی بود. شاید حضور عوامل بی‌مصرف‌ها ۳ در جشنواره فیلم کن در سال ۲۰۱۴ را به یاد داشته باشید، سیلوستر استالونه، آرنولد شوارتزنگر، دولف لاندگرن، هریسون فورد در یک تانک از کار افتاده دوران شوروی برای جمعیت دست تکان دادند.

اولین غایب بی‌مصرف‌ها ۴، هریسون فورد است. شاید او برای بازی در جدیدترین قسمت ایندیانا جونز خسته شده است. غایب بزرگ بعدی، آرنولد شوارتزنگر است. اما لاندگرن در کنار سیلوستر استالونه در فیلم جدید حضور دارد که دوباره در نقش بارنی راس، رهبر بازنشسته تعدادی مزدور با چهره‌های چین و چروک خورده بازی می‌کند که راه حلشان برای مشکلات قتل‌عام همه است.

تریلر جدید بی‌مصرف‌ها 4 منتشر شد

داستان بی‌مصرف‌های 4

در بی‌مصرف‌ها ۴، تیم به لیبی فرستاده می‌شود تا شخصیت منفی به نام اوسلات با بازی ایکو اویس که یک کلاهک هسته‌ای دزدیده است را از بین ببرند. بارنی پس از یک درگیری پر سر و صدا، با سرنگونی هواپیما کشته می‌شود.

مارش مامور سیا با بازی اندی گارسیا در مراسم یادبود او فاش می‌کند که تیم به دنبال اوسلات خواهد رفت، اما بدون لی کریسمس با بازی جیسون استاتهام، که ماموریت تلاش برای نجات بارنی را به خطر انداخت. جینا با بازی مگان فاکس، معشوق سابق لی، جایگزین او می‌شود. اما کریسمس مخفیانه موازی با تیم، به دنبال اوسلات است. در نهایت مشخص می‌شود که بارنی زنده است و مرگ خود را بازسازی کرده بود تا اوسلات خود را نشان دهد. تیم از وقوع جنگ جهانی سوم جلوگیری می‌کند و در نهایت جشن می‌گیرند.

پس از شکست بی‌مصرف‌ها ۳ در سال ۲۰۱۴ در باکس آفیس، ساخت قسمت دیگری از این مجموعه فیلم در هاله‌ای از ابهام بود. در دسامبر ۲۰۱۶، سیلوستر استالونه اعلام کرد که قسمت چهارم آخرین فیلم این مجموعه خواهد بود، در مارس ۲۰۱۷، استالونه به دلیل اختلافاتی در مورد فیلمنامه و کارگردانی این پروژه و فرنچایز را ترک کرد. در ژانویه ۲۰۱۸، پس از حمایت سایر بازیگران از جمله آرنولد شوارتزنگر، استالونه با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی خود و با توجه به تایید تحولات جدید در فیلم چهارم، بازگشت خود به این پروژه را اعلام کرد.

در ادامه باز هم مسائلی درخصوص کارگردانی به وجود آمد که به صورت زنجیر وار تولید و اکران چهارمین قسمت این فرنچایز را به تعویق انداخت. در نهایت فیلمبرداری بی‌‌مصرف‌‌ها ۴ در سپتامبر سال ۲۰۲۱ در مناطقی از یونان، لندن و بلغارستان کلید خورد. اکران این فیلم از تاریخ ۲۲ سپتامبر ۲۰۲۳، آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تریلر جدید بی‌مصرف‌ها 4 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: روزیاتو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر