;
coinex

جزئیات مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد

اخیراً جزئیات جدیدی از تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شده است. در این مرحله نزدیک به 11 هزار آموزگار جذب شده است.

علی فرهادی معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزیر آموزش و پرورش، جزئیات جدیدی از مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام کرد. براساس اعلام وی، در این دوره نزدیک به 11 هزار آموزگار جدید جذب سازمان خواهند شد. وی همچنین افزود که علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات جدید به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و یا آموزش و پرورش مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: آموزش ورود به نسخه وب شاد ؛ روش استفاده از شاد بدون نصب برنامه چگونه است؟

جزئیات مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد

به گزارش تکراتو و به نقل از باشگاه خبرنگارن جوان، علی فرهادی با بیان اینکه دفترچه تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاری وزارت آموزش و پرورش در هفته دوم مهر ۱۴۰۲ منتشر می‌شود، اظهار کرد: «۱۰ هزار و ۷۸۰ آموزگار در مرحله تکمیل ظرفیت جذب می‌شوند و کسانی که در مرحله اول آزمون پذیرفته شده‌اند، اما در مصاحبه تخصصی امتیاز لازم را نیاورده‌اند می‌توانند شهر دیگری را در استان خود انتخاب کنند.»

وی افزود:

به‌محض اینکه دفترچه شهر‌های خالی از طریق سایت سازمان سنجش اطلاع‌رسانی شد، داوطلبان حداکثر چهار الی هفت روز فرصت انتخاب رشته دارند.

جزئیات مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: «به محض اینکه دفترچه بر روی سایت قرار گیرد، در این رابطه اطلاع‌رسانی خواهیم کرد؛ لذا داوطلبانی که کف نمره را کسب کرده‌اند، اما در شهر مد نظر اول خود قبول نشده‌اند، می‌توانند شهر‌های دیگر همان استان را انتخاب کنند.»

به گفته فرهادی:

برای ثبت‌نام داوطلبان در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاری حداقل سه روز فرصت قرار داده می‌شود تا همه داوطلبان بتوانند شهر محل خود را انتخاب کنند و در کمتر از یک هفته نتایج نهایی اعلام می‌شود.

وی در پاسخ به اینکه آیا اشتغال معلمان جدیدی که استخدام می‌شوند به آبان امسال می‌رسد؟، گفت: «ما امید داریم به مهر برسند.»

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزیر آموزش و پرورش در پایان سخنان خود افزود:

علاقه‌مندان می‌توانند از درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش و یا آموزش و پرورش اطلاع‌رسانی در این خصوص را پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    سلام آخه وزیر آموزش و پرورش گفته بود همه میتونن تو تکمیل ظرفیت شرکت کنند…
    توروخدا کاری کنید همه بتونن تو تکمیل ظرفیت ثبت نام کنند…من همه امیدم تو زندگی معلم شدنه…
    خودمم معلم مدرسه ابتدایی غیردولتی تو آزمون استخدامی هم ۱۱۰ شدم در حالی که نمره قبولی ۱۷۱ بود درحالی که اگه تو شهر دیگه ای اگه بودم قبول میشدم چون بیشتر شهرها حد نصاب ۱۰۰ یا ۱۱۰ بود

    پاسخ

    آقایونی که در آزمون استخدامی آ.پ رشته آموزگاری شرکت کردن و در اعلام نتیجه نهایی بالاتر از حد نصاب ۴۷۰ رو آوردن ولی قبول نشدن . اگر اعتراضی نسبت به سخنان دکتر علی فرهادی در برنامه پرسشگر مبنی بر حذف نوع جنسیت در تکمیل ظرفیت آزمون ۱۴۰۲ دارید هرچه سریعتر با این وزارت خانه تماس گرفته و مراتب اعتراض خود را نسبت به این تصمیم اعلام کنید .

    پاسخ

    از دواطلبانی که حد نصاب رو کسب کرده اند ولی به مصاحبه دعوت نشدند هم بپذیرید نه فقط اونهایی که به مصاحبه دعوت شدند با تشکر

    پاسخ