;
coinex

نخستین تصاویر از گلکسی S24 فاش شد [+ویدیو]

نخستین تصاویر از گلکسی S24 نشان می‌دهد ظاهرا سامسونگ هم در طراحی گوشی‌های جدید خود از طراحی لبه تخت برای فریم این گوشی بهره خواهد برد.

ماه گذشته یکی از افشاگران قابل‌اطمینان فناوری، Ice Universe اعلام کرد گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس از طراحی تخت بهره خواهند برد و سپس OnLeaks نیز این ادعا را تأیید کرد و با همکاری SmartPrix رندرهایی از پرچم‌داران بعدی سامسونگ به‌اشتراک گذاشت.

بیشتر بخوانید: تاریخ احتمالی رونمایی از گلکسی S24 فاش شد

نخستین تصاویر از گلکسی S24

گلکسی S24 مثل گلکسی S23 از بدنه‌ی پشتی صاف بهره می‌برد اما فریم‌ آن دیگر منحنی نخواهد بود و از قابی تخت مثل آیفون استفاده خواهد کرد. این تغییر می‌تواند روی راحت دست گرفتن گوشی برای برخی افراد، تأثیر منفی داشته باشد.

علاوه‌بر این فلش LED دربخش پشتی گلکسی S24 بین دوربین اول و دوم قرار خواهد گرفت؛ درحالی‌که روی گلکسی S23 کنار اولین دوربین قرار داشت. محل قرارگیری دکمه‌ها در پرچم‌دار بعدی سامسونگ هیچ تغییری نسبت‌به نسل قبل نخواهد داشت؛ بنابراین کلید پاور و تنظیم‌صدا همچنان در لبه‌ی سمت‌راست قرار خواهند گرفت. در لبه‌ی پایینی دستگاه شاهد درگاه USB C هستیم و کنار آن اسلات سیم‌کارت، میکروفون و حفره‌های اسپیکر به‌چشم می‌خورد.

رندر گلکسی S24

OnLeaks ادعا می‌کند گلکسی S24 درست مثل گلکسی S23 از نمایشگر ۶٫۱ اینچی استفاده خواهد کرد اما ابعاد آن متفاوت و معادل ۱۴۷ در ۷۰٫۵ در ۷٫۶ میلی‌متر خواهد بود درحالی‌که ابعاد مدل کنونی ۱۴۶٫۳ در ۷۰٫۹ در ۷٫۶ میلی‌متر است.

هفته‌ی گذشته رندرهایی از گلکسی A15 فاش شد که نشان می‌داد این دستگاه از فریم تخت بهره خواهد برد؛ بنابراین انتظار می‌رود سال آینده علاوه‌بر پرچم‌داران سامسونگ، تعداد بیشتری از مدل‌های میان‌رده و پایین‌رده‌ی این شرکت نیز از همین سبک طراحی بهره ببرند.

طبق شایعات اخیر، گلکسی S24 زودتر از موعد مورد انتظار، در ۱۸ ژانویه‌ (۲۸ دی ۱۴۰۲) رونمایی خواهد شد. اگر این خبر واقعیت داشته باشد طی هفته‌های آینده قطعاً جزئیات و اطلاعات بیشتری درمورد پرچم‌دار بعدی کره‌ای‌ها منتشر خواهد شد. قیمت گوشی سامسونگ نیز هنوز مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد رندرها و نخستین تصاویر از گلکسی S24 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر