coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

فوت 300 نفر در حوادث رانندگی پایتخت در نیمه اول سال 1402

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ طی اظهاراتی از فوت 300 نفر در حوادث رانندگی پایتخت طی نیمه اول سال 1402 خبر داده است.

به گزارش تکراتو و به نقل از آخرین خبر، «سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور»، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در مورد آمار ناراحت‌کننده فوت 300 نفر در حوادث رانندگی پایتخت بیان داشت: «در نیمه نخست امسال، متاسفانه نزدیک به 300 نفر در حوادث رانندگی در پایتخت جان خود را از دست دادند. از طرف دیگر آمارهای ما نشان می‌دهد که حدود 60 درصد تصادفات منجر به فوت رخ داده در پایتخت، در بزرگراه‌ها رخ داده است. همچنین 55 درصد تصادفات منجر به فوت در تهران در طول شب اتفاق افتاده است.»

راهنمای خرید تکراتو

بیشتر بخوانید: مشکل جدید رانندگان: افزایش تصادفات ساختگی برای اخذ دیه!

فوت 300 نفر در حوادث رانندگی پایتخت

سرهنگ موسوی‌پور ضمن اشاره به اینکه در این آمار 39 درصد تصادفات مربوط به عابران پیاده و 54 درصد هم به موتورسیکلت سواران ارتباط دارد، عنوان کرد: «در چنین شرایطی، پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ وظیفه خود دانست که اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات حادثه‌ساز در طول شب در بزرگراه‌های پایتخت را آغاز کند و همکاران ما در این طرح برخوردی جدی با رانندگانی خواهند داشت که با تخلفات حادثه‌ساز خود، آرامش را از دیگران سلب کنند.»

فوت 300 نفر در حوادث رانندگی پایتخت

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص فوت 300 نفر در حوادث رانندگی پایتخت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر