;
coinex

مشکل تشعشعات خطرناک آیفون 12 با آپدیت جدید اپل برطرف شد

به‌نظر با تایید آپدیت نرم‌افزاری جدید اپل توسط مقامات فرانسه سرانجام مشکل تشعشعات خطرناک آیفون 12 که باعث توقف فروش آن شده بود، حل شده باشد.

فرانسه تنها مدت کوتاهی پس از رونمایی آیفون 15 اعلام کرد که سطح تشعشعات آیفون 12 بیش از حد استاندارد بوده و لذا فروش این گوشی باید متوقف شود. اپل نیز طی واکنش اولیه، ضمن رد ادعاهای فرانسه سریعاً اعلام کرد که جهت حل مشکلات با دولت این کشور همکاری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: حمله دسته‌جمعی به فروشگاه‌های اپل در آمریکا ؛ سرقت محبوب‌ترین محصولات اپل!

حل مشکل تشعشعات خطرناک آیفون 12

عرضه‌ آیفون 12 مربوط به سال 2020 بوده، بااین‌حال این محصول همچنان در بازار از محبوبیت خاصی برخوردار است. قیمت گوشی آیفون 12 از قیمت گوشی های دیگر اپل کمتر بوده تا پرچم‌دار 2020 اپل تبدیل به گزینه‌ای جذاب برای کاربران شود.

با این وجود افزایش تشعشعات خطرناک آیفون 12، برخی از دارندگان این گوشی را نگران کرد. در همین بین اپل به مشتریانش اعلام کرد که تعویض آیفون 12 امکان‌پذیر نخواهد بود، زیرا زمان زیادی از فروش این گوشی می‌گذرد. یک روز بعد از فرانسه، همچنین بلژیک نیز تحقیقاتش را روی آیفون 12 آغاز کرد.

تشعشعات خطرناک آیفون 12

براساس گزارش اختصاص خبرگزاری رویترز، مقامات فرانسه به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید اپل را که جهت حل مشکل تشعشعات خطرناک آیفون 12 ارائه شده بود، به تأیید رسانده‌اند. این آپدیت البته فعلاً به‌صورت عمومی منتشر نشده است.

به‌هرحال هم‌اکنون با تأیید به‌روزرسانی جدید اپل از سوی فرانسه، احتمالاً به‌زودی ماجرای خطرناک‌بودن آیفون 12 پایان می‌پذیرد. اپل احتمالاً تا چند ساعت آینده به‌روزرسانی را به‌صورت عمومی منتشر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص حل مشکل تشعشعات خطرناک آیفون 12 با آپدیت نرم‌افزاری جدید چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر