;
coinex

آپدیت رایگان ویندوز 7 و 8 به ویندوز 11 غیرممکن شد

مطابق با بیانیه مایکروسافت، از این پس آپدیت رایگان ویندوز 7 و 8 به ویندوز 11 برای کاربران فراهم نخواهد بود و جهت دسترسی به نسخه جدید باید آن را خریداری کنند.

ویندوز 7 و ویندوز 8 دیگر هیچ به‌روزرسانی دیگری دریافت نخواهند کرد و درحال‌حاضر دیگر تحت پشتیبانی قرار ندارند. حتی مایکروسافت به‌روزرسانی امنیتی هم برای این سیستم‌های عامل منتشر نخواهد کرد. لذا غول ردموندی به کلیه کاربران توصیه کرده که جهت استفاده از پچ‌های امنیتی و جدیدترین قابلیت‌ها، ویندوز 11 را نصب کنند.

بیشتر بخوانید: آپدیت بزرگ Moment 4 ویندوز 11 برای عموم کاربران منتشر شد

عدم امکان آپدیت رایگان ویندوز 7 و 8 به ویندوز 11

درحال‌حاضر زمان بسیار زیادی از انتشار ویندوز 7 گذشته و مایکروسافت نیز سخت مشغول پشتیبانی گسترده از ویندوز 11 است. تازه‌ترین به‌روزرسانی ویندوز 11 که طی هفته‌ گذشته منتشر شد، سرویس‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی را هم به این سیستم‌عامل افزوده است.

هم‌اکنون مطابق با بیانیه‌ مایکروسافت، دیگر آپدیت رایگان ویندوز 7 و 8 به ویندوز 11 برای کاربران امکان‌پذیر نخواهد بود. مایکروسافت از هنگام انتشار ویندوز 11، همواره امکان ارتقای رایگان را در دسترس قرار داده بود تا تعداد کاربران سیستم‌عامل جدیدش را افزایش دهد.

آپدیت رایگان ویندوز 7 و 8 به ویندوز 11

گفتنی است که در سال 2016 مایکروسافت ارتقای رایگان از ویندوز 7 و ویندوز 8 به ویندوز 10 را غیرممکن ساخت، بااین‌حال بعد از مدتی تعدادی از رسانه‌ها خبر دادند که امکان ارتقای نسخه ویندوز تا مدت‌ها پس از ضرب‌الأجل مایکروسافت فراهم بوده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص عدم امکان آپدیت رایگان ویندوز 7 و 8 به ویندوز 11 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر