coinex
راهنمای خرید تکراتو

ساعت هوشمند بلک شارک S1 معرفی شد [+قیمت و مشخصات]

ساعت هوشمند بلک شارک S1 با نمایشگر آمولد، عمر باتری ده روزه و قابلیت تماس بلوتوثی با حذف نویز (ENC) به صورت رسمی معرفی شد.

بلک شارک، برند زیر مجموعه شیائومی، از ساعت هوشمند جدید خود در بازار جهانی رونمایی کرد. این ساعت، بلک شارک اس 1 نام دارد و با قیمتی مقرون به صرفه و مشخصات مناسب وارد مارکت خواهد شد. در ادامه با ما همراه باشید تا با مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این گجت آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: بررسی گلکسی واچ 6 ؛ از طراحی تا عمر باتری و تجربه روزمره!

قیمت و مشخصات فنی ساعت هوشمند بلک شارک S1

ساعت هوشمند Black Shark S1 صفحه نمایشی گرد دارد که در بالای آن یک دکمه چرخان قرار گرفته است. این ساعت با قاب فلزی و تنها در رنگ مشکی عرضه می‌شود و با وجود گواهی IP68 لازم نیست نگران پاشش آب روی آن باشید.

ساعت هوشمند بلک شارک S1

نمایشگر 1.43 اینچی این ساعت هوشمند از وضوح 466 در 466 پیکسل، روشنایی 600 نیت و نرخ نوسازی 60 هرتز برخوردار است و همچنین از قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن و بیش از 100 واچ فیس مختلف پشتیبانی می‌کند.

یکی از ویژگی‌های برجسته این ساعت هوشمند امکان برقراری تماس بلوتوثی است که به گفته شیائومی با وجود قابلیت حذف نویز ENC و پردازش سیگنال یک تماس واضح و روان را به کاربران ارائه می‌دهد. علاوه بر این، بلک شارک S1 قادر است بیش از 100 حالت ورزشی را ردیابی کند و ادعا می‌شود که با استفاده معمولی، عمر باتری آن به 10 روز می‌رسد.

ساعت هوشمند بلک شارک S1

اتصال این گجت از طریق برنامه Shark Wear انجام می‌شود و از آن می‌توان برای ردیابی دقیق مسیر و گزارش‌های ورزشی استفاده کرد. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این ساعت هوشمند می‌توان به ماشین حساب، کنترل دوربین، کرونومتر و اعلان پیام‌ها اشاه کرد.

همان‌طور که گفته شد بلک شارک اس 1 در رنگ مشکی و با برچسب قیمت مقرون به صرفه 50 دلار در بازار موجود خواهد شد. در حال حاضر امکان پیش سفارش این محصول در وب سایت رسمی بلک شارک برای علاقه مندان فراهم شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره ساعت هوشمند بلک شارک S1 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر