coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

نحوه ثبت نام اینترنتی وام 30 میلیون تومانی بازنشستگان اعلام شد

ثبت نام اینترنتی وام 30 میلیون تومانی بازنشستگان شروع شد. طبق این خبر بازنشستگان واجد شرایط از روز گذشته امکان ثبت‌نام در سامانه اختصاصی صندوق بازنشستگان را پیدا کرده‌اند.

ثبت نام اینترنتی وام 30 میلیون تومانی بازنشستگان از شنبه 6 خردادماه 1402 آغاز شده است. براساس این خبر تمامی بازنشستگان واجد شرایط می‌توانند تا پایان سال جاری جهت ثبت‌نام تسهیلات بازنشستگی به سامانه صندوق بازنشستگی کشوری مراجعه کنند. اما دریافت وام 30 میلیوم تومانی بازنشستگی شرایطی دارد که فرد متقاضی باید دارا باشد.

بیشتر بخوانید: وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن ویژه بازنشستگان [+شرایط و نحوه دریافت]

ثبت نام اینترنتی وام 30 میلیون تومانی بازنشستگان آغاز شد

سامانه ثبت‌نام اینترنتی «وام ضروری بازنشستگان کشوری» توسط صندوق بازنشستگی کشوری از روز گذشته (ششم خرداد) فعال شده و بازنشستگان کشوری که واجد شرایط برای دریافت این وام هستند می‌توانند تا پایان سال جاری برای ثبت‌نام در این سامانه برای دریافت وام اقدام کنند.

مبلغ این وام ۳۰ میلیون تومان است و به بازنشستگانی که شرایط تعیین‌شده را داشته باشند، تعلق می‌گیرد. طبق اعلام صندوق بازنشستگی کشور دوره بازپرداخت این وام ۳۶ ماهه بوده و با کارمزد سالانه 4 درصد به حساب متقاضیان واجد شرایط واریز می‌شود.

ایسنا به نقل از مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری نوشته است که نخستین مرحله پرداخت وام ۳۰ میلیون تومانی، با توجه به اولویت‌بندی متقاضیانی که ثبت‌نام کرده بودند، برای ۳۲ هزار نفر از واجدان شرایط واریز شده است.

ثبت نام اینترنتی وام 30 میلیون تومانی بازنشستگان آغاز شد

متقاضیان درخواست این وام می‌توانند با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.sabasrm.ir/sb-urgent-loan اقدام به ثبت‌نام کنند. البته پیش از اقدام لازم است شرایط تخصیص وام را بدانید و در صورتی که از این شرایط برخوردار بودید برای ثبت‌نام و درخواست وام اقدام کنید.

بنا بر اعلام صندوق بازنشستگی کشوری، دریافت وام ضروری شرایط ذیل را دارد:

  • بازنشستگان و موظفین مشترک صندوق بازنشستگی کشوری می‌توانند با توجه به شرایط و ضوابط، اقدام به ثبت درخواست وام ضروری خود کنند. پس از اعلام اسامی متقاضیان واجد شرایط، مبلغ وام بر اساس اولویت تعیین‌شده به شماره حساب متقاضی نزد بانک صادرات واریز می‌شود.
  • مبلغ وام ۳۰۰ میلیون ریال است و فقط به حساب متقاضی در بانک صادرات که در سیستم احکام درج شده و از این حساب حقوق بازنشستگی/ وظیفه دریافت می‌کند، واریز خواهد شد.
  • هرگونه تسویه حساب مربوط به وام‌های ادوار گذشته تأثیری در اولویت‌بندی و یا احراز شرایط دریافت وام ایجاد نخواهد کرد.
  • متقاضیانی که از تاریخ صدور حکم بازنشستگی آن‌ها کمتر از یک سال گذشته، مجاز به ثبت‌نام نیستند.
  • وراث ذکوری که تا سه سال آینده از لیست وظیفه‌بگیری حذف می‌شوند، مجاز به ثبت‌نام نیستند.
  • متقاضیانی که حکم ترمیم سال جاری برای آنان صادر نشده است، مجاز به ثبت‌نام نیستند.
  • فقط یکی از وراث وظیفه‌بگیر با رضایت سایر وراث وظیفه‌بگیر می‌تواند از وام استفاده کند. لذا سایر وراث باید پس از ورود به لینک «سامانه تعهد وراث» و تکمیل آن، رضایت خود را از دریافت وام توسط متقاضی اعلام کنند.
  • لازم به ذکر است تکمیل مشخصات در سامانه تعهد وراث برای وظیفه‌بگیران برای بیش از یک نفر الزامی است.
  • تنها در صورت تکمیل و تأیید مشخصات در سامانه تعهد وراث درخواست ثبت‌نام‌کننده در لیست متقاضیان وام ضروری قرار خواهد گرفت.
  • در خصوص تعهد وراث صغیر و محجور، تنها از طریق سامانه مدیریت‌های استانی و با ارائه مستندات (قیم‌نامه، حکم سرپرستی صادره توسط دادگستری جمهوری اسلامی ایران) قابل تأیید است.
  • «بازنشسته» متقاضی که علاوه بر حقوق بازنشستگی خود به همراه سایر وراث از حقوق وظیفه استفاده می‌کند، به منظور امکان بهره‌مندی یک نفر از وراث وظیفه‌بگیر از تسهیلات وام ضروری، توصیه می‌شود «بازنشسته» متقاضی، از دفتر کل بازنشستگی خود اقدام به ثبت‌‌نام کند.
  • «وظیفه بگیر» متقاضی که علاوه‌بر این که به تنهایی از دفتر کل اول حقوق وظیفه دریافت می‌کند، به اتفاق وراث دیگر از دفتر کل دوم نیز حقوق وظیفه دریافت می‌کند، توصیه می‌شود «وظیفه‌بگیر» متقاضی، از «دفتر کل اول» اقدام به ثبت‌نام کند تا امکان ثبت‌نام یک نفر از مابقی وراث وظیفه‌بگیر از «دفتر کل دوم» فراهم شود.
  • ذکر شماره دفتر کل بازنشستگی، شماره ملی، شماره حساب بانک صادرات ایران و شماره تلفن همراه الزامی است.
  • ثبت‌نام در سامانه، حقی را برای پرداخت وام به متقاضی ایجاد نخواهد کرد.
  • پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، سوابق متقاضیان از جمله مجموع وام‌های دریافتی، بهره‌مندی از سایر تسهیلات، میزان حقوق و غیره مورد بررسی و اولویت‌بندی قرار گرفته و بر اساس میزان اعتبار تخصیصی توسط بانک عامل، «واجدین شرایط» تعیین و اسامی در سامانه اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص آغاز ثبت نام اینترنتی وام 30 میلیون تومانی بازنشستگان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (59 نظر)

    سلام برودزدی بکن اماحق بازنشستگان نیروهای مسلح که درجنگ شرکت داشتند پایمال مکن من دارای ۸۵ ماه ایثارگری هستم امسال شده ۸میلون حقوق میگیرم که باکثری وام زیرشش میلیون تومان تنها عزیزم ازدست دادم حدود۲۵سال بدون گرفتن ریالی خدمت کردم چنانچه یک نکته خلاف واقعیت بوداعدام برایم درنظرگرفته شود ۰۹۱۸۸۳۳۸۲۱۱یوسف صادقی کرمانشاه و درحکم بازنشستگی قیدگردیده حق طلب گذشته ندارید شصت سال گذشت چقدربه عمرباقی مانده درفقرزندگی کنم نه طلب پاداش این چندروزمیدانی چقدراسترس به من وارده شده تا پای مرگ مکان رسیدگی کننده ای برای این عزیزان باشد که ادعای حق خودبکنند من باساتاتهران مراجعه میکنم میگویند یگان مربوطه ویگان مربوطه هم دستورات تهران ملاک میداند ازپاس دادن خسته شدم وازصداوسیمادرخواست مصاحبه زنده دارم

    پاسخ

    همه سرکاریم خودمون هم میدانیم ولی باز از ناچاری دلمون رو خوش میکنیم و مراحل وام گرفتن رو پیگیری میکنیم ولی آخرشم بی نتیجه میمونه.بخدا مستاجریم پدرم هم ۱۴ ساله فوت شده مادرم هم سرطان داره زندگی سختی رو میگذرونیم ولی باز خداروشکر میکنیم.ترخدا وامهارو زودتر بدید که یکم از مشکلامون کم شه

    پاسخ

    باسلام واحترام جناب ترکی مدیر عامل محترم صندوق بازنشستگی کشور بنده بازنشسته دادگستری و جانباز ۴۰درصد از کار افتاده هستم برای وام ضروری ۳۰میلیون ثبت نام کردم خبری نشد و ۲تا از فرزندانم هم درسالهای ۱۴۰۰و ۱۴۰۱ ازدواج کردند وام ازدواج صندوق هم ثبت نام کردم براشون حداقل یکی را می‌دانند تا من جانباز ۴۰درصد بیشتر از این دچار مشکلات مالی وفشار روحی نشوم و فرزندانم هر۳بیکار ودارای مدرک کارشناسی ارشد هستند و لااقل یکی از از آنها که متاهل و بچه خردسال دارد استخدام کنید ممنونم

    پاسخ

    چرا ما بازنشستگان مستمری بگیر ازکارافتاده کلی و دائم تامین اجتماعی را از گرفتن وام محروم و حذف کردید

    پاسخ

    واقعاً جای تعجب دارد این بودجه چگونه تقسیم میشود وام فوری روستاییان پانصد میلیون تومان وام خودرو و اشتغال ایثارگران کمیته امداد وبهزیستی همین‌طور متأسفانه بازنشستگان دولتی مبلغ سی میلیون درسال تعیین کردند شش ماه است ثبت نام کردیم هنوز خبری از پرداخت نیست

    پاسخ

    شش ماه است به این وام ثبت نام کردم هنوز از پرداخت خبری نیست درحالی که وام دیگر ارگان‌ها حتی بیشتر ازاین مبلغ فوری درعرض بیست وچهارساعت پرداخت میشود

    پاسخ

    من قبلا ثبت نام کرده ام هیچ خبری از آن نیست واقعا سرکاری هستیم

    پاسخ

    سلام خدمت شما. اینجانب با ۳۱ سال سابقه بازنشسته شده ام. ولی یک فکری اعصاب مرا خرد کرده و چون ادم کمالگرایی هستم میخواهم که ۳۵ سال سابقه را بدست بیاورم و طبق قانون بیمه حداکثر سابقه ۳۵ روز حقوق در ماه است و شخصیکه بیمه خویش فرما میدهد تقریبا ماهی ۱ میلیون تومان میدهد ولی من برای اینکه حداکثر سابقه بیمه یعنی ۳۵روز حقوق را بدست بیاورم حاضرم ۱۲ برابر کسی که بیمه در ماه میپردازد بدهم انهم بصورت نقدی تا ۳۵ روز حقوق در ماه را بدست بیاورم یعنی ماهی ۱۲ میلیون تومان و در سال میشود ۱۴۴ میلیون تومان و چون ۳۱ سال سابقه دارم برای رسیدن به سابقه ۳۵ سال ۱۴۴ میلیون تومان ضربدر ۴ شود مساوی ۵۷۶ میلیون تومان میشود و حاضرم از زمان پرداخت این مبلغ ۴ سال هم انتظار بکشم و بعد از ۴ سال سابقه ام ۳۵ سال شود و برای هر شخص بازنشسته این امکان بوجود بیاید که حداکثر ۵ سال سابقه را بعد از بازنشستگی به مبلغی که عرض کردم بصورت نقدی یا ماهیانه و بعد از طی شدن مدت خریداری شده و برای فقط یک مرتبه برای هر فرد بازنشسته بصورت اختیاری فراهم شود چون خیلی از بازنشسته ها مثل اینجانب میباشند و شخصیت کمالگرا دارند همچنین وقتی شخص بازنشسته میشود دیگر واقعا امکان کار مجدد که بتواند بیمه رد کند وجود ندارد چون اگر شخص بخواهد در جایی کار کند توانایی و روحیه قبل را ندارد ایا شما میتوانید این پیشنهاد را به تامین اجتماعی بدهید

    پاسخ

    چرا وامها بدون قرعه کشی و زود به زود نمیدید مشکل مردم حل بشه

    پاسخ

    همش الکیه فقط میخان بازنشسته بدبخت رو سر کار بزارن من الان چندین ماهه ثبت نام کردم و خبری نشده

    پاسخ

    سلام من بازنشسته کشوری هستم دقیق ۶ برج ۱۲ سال ۱۴۰۱ وام ثبت نام کردم هر ماه چشم انتظارم اسمم در بیادهمش دروغه

    پاسخ

    سلام من بازنشسته کشوری هستم دقیق ۶ برج ۱۲ سال ۱۴۰۱ وام ثبت نام کردم هر ماه چشم انتظارم اسمم در بیاد ولی ناومید میشم معلوم نیس این وامها به اسم بازنشستگان تو جیب کی میره فقط منتش واسه ما میمونه همین و بس

    پاسخ

    پیش خود وخدای احد و واحد خوتان قضاوت کنید.آیا وقتی دم ازاسلام وانقلاب وخدمتگزاری وعدالت وشفافیت می زنید .آیا این صفات دروجود طیبه و وجدان خود به واقعیت عدم عمل واجرای به امور محوله که بارش بردوش شمانهاده شده هستید. پس اگرحقیقت امر قابل اجرا است پس این سوز دل نوشته ها چیست اگر هم این مطالب ازدل برخواسته این قشر برحق است پس چرا از خود شجاعت نشان نمی دهید واقرار به حقایق نمی کنید.این مخفی کاری ها و سردرگم نمودن ها برای‌ چیست . خدمتگزارملت و جامعه اسلامی ویا خدمتگزار خانوادگی . شما از کدامین هستید.

    پاسخ

    سلام جناب ترکی اینقدر تبلیغات نکنید ما ها که ‌6خرداد ثبت نام کردند همه ناراضی هستند بنده از هرهمکارمشهدی نواحی ومناطق که می پرسم میگن آقا به مان می دهند فقط تبلیغ می کنند تو را خدا این وام ضروری است تاکی برای ما مشهدی ها هم می رسد کم کم داریم بزنیم به سیم آخر آخه چرا رتبه بندی کم بود این هم سربار بیمه اختیاری مثل بانک ملی وام 10میلیونی که دونیم میلیون بلوکه کردند برای اربعین کربلا صدای مردم درآمد رئیس جمهور دستور داد پول های بلوکه شده را آزاد کنید دیگه چه بگم

    پاسخ

    به نظرمن اگربازنشستگان همه باهم قیام کنندبهتره.اماازبی عرضگی خودشونه که هربلایی دوس دارن سرشون میارن.۷_۸_۱۰ساله دارن همسان سازی میکنن کووالاماکه همسان سازی نمیبینیم.دولت هرتکی مردمونشم ازاون هرتکی تر.اینکه نمیدونم واگذارمیکنیمواین حرفاهمشون چرتن به کی واگذارمیکنید.ای مردم بدبخت چشماتون روبازکنیدکه واگذارکردن هیچ حقی رونمیگیره.خودتون پاشیدوکمرهمت ببندیدد.والامن بابام ساله۸۳به رحمت خدارفته.ازساله۸۳تاالان۱۸_۲۰ساله داره میگذره وحقوقش تازه شده ۸ملیون.منه بدبخت خدازده بایه بردارفلج ومادرزمین گیرچه خاکی به سرم بریزم بااین۸ملیون.خداوندازتون نگذره.که بدبختمون کردیدد.چه ایرانه شد.که ماتوش بدنیااومدیم.والابخداحرومه توایران زندگی کنی وازدواج کنی وبچه بدنیابیاری وبزرگش کنی.

    پاسخ

    باسلام واحترام جناب ترکی عزیز بنده نه وامی دارم ونمی دانم برای چه مورد پذیرش قرار نمی گیرم قره کشی می کنید برچه مبنایی باید پذیرش شویم از هرهمکاری که می پرسم میگن ماهم پذیرش نشدیم از مشهد مقدس کسی هنوز وام ضروری نگرفته است فقط تبلیغات دنیا را برداشته معلمان فقط حرف حدیت تبلیغات خالی است پد ر ما را در آوردند اینقدر که تبلیق می کنند هیچ خبری نیست باید شفاف باشد که نیست خدا عاقبت ما را ختم به خیر کند کسی حق ما ضایع می کند روز قیامت جوابگو باشد ما سپردیم به خدا والسلام

    پاسخ

    نحوه قرعه کشی ماهیانه بکل اشتباه است. به این روش بارها اعتراض شده. چون شفافیتیدر این روش وجود نداره. بلکه مثل روش سابق یک بار لین متقاضیان قرعه کشی بعمل بیاد تا همه بدونن چه تاریخی نوبت وامش می باشد.اما در روش فعلی معلوم نیست چند نفر وام میگیره و‌به چه افرادی داده میشه. لذا امکان پارتی بازی زیاده..د ثانی تعداد زیادی متقاضی را نگه میدارن و اخرش میگن اعتبار تمام شده و کلی ناراحتی پیش میاد. پس چه بهتر همه چی شفاف و برای یه بار قرعه کشی بشه تا همه تکلیف خودشانرا بدانن..

    پاسخ

    سلام جناب ترکی عزیز بنده از هیچ بانکی وام ندارم چطور مورد پذیرش قرارنمی گیرم خواهشمند است اگر ام ضروری است پرداخت کنید ویا اینکه قطع امید کنید صبر مان سر رسید

    پاسخ

    بابا آخه مردم ایران را چی فرض میکن اگر بخوان حق این مردم ادا کنن ۴۳ ساله اگر سالی یک بشگه
    نفت برای هر کس درنظر میگرفتن چقدر میشد الان باسود این پول همه بیمه عمر میشدن و الان همه حسابی پول دار بودن و احتیاج به وام نداستن حساب کنید چقدر خوشبخت میشدیم
    دراین مدت دلار از هفت هزا تومن رسیده به ۵۰ هزار تومن میخوان شش تا ۱۰۰ دلاری به مرم بدن و باید ضامن و وهزار منت گردن ملت بیچاره میزارن میخوان وام بدن

    پاسخ

    خودتان .اون دوات احمق و دزد و دروغگویان از،شرم بمیرید . هر روز یک خبر ‌ و همه اش،دروغ. به هیچ اصول اخلاقی،و انسانی پایبند نیستید. خودتان و دولت و مملستان از شرم بمیرید

    پاسخ

    سلام، جونم عدالت از کجا، این کلمه در کشور ما غریب واقع شده من الا ن دوسال ثبت نام کردم، میگن هرماه35 هزار نفر، از هرکدوم تو گروههامون می پرسم میگن برامون نیومد اصلا نطفه این مسئولان با دروغ بسته شد دروغ نگن بیمار میشن، میلیارد میلیارد غارت میکنند به معلم که میرسن اعتبار نیست

    پاسخ

    دوستان چقدر خوش باورید که فکر میکنید وام به شما تعلق میگیره . این وام ها به صورت پنهانی البته با رقمهای بالاتر به افراد خودشون یعنی همانهایی که اول شکمشان از در وارد میشه بعد خودشان به صورت رشوه و رانت و حتی خوش خدمتی تعلق میگیره و هر روز ثروتمند تر از قبل میشن و خون ملت رو تو شیشه میکنن و ملت مستضعف هم باید بشینن سرجاشون چون اگه بخوان حرفی بزنن گوله میخورن شکنجه میشن و برای همیشه خفه خون میگیرن. نمردیم معنی دولت مستضعف هم فهمیدیم

    پاسخ

    دوستان چقدر خوش باورید که فکر میکنید وام به شما تعلق میگیره . این وام ها به صورت پنهانی البته با رقمهای بالاتر به افراد خودشون یعنی همانهایی که اول شکمشان از در وارد میشه بعد خودشان به صورت رشوه و رانت و حتی خوش خدمتی تعلق میگیره و هر روز ثروتمند تر از قبل میشن و خون ملت رو تو شیشه میکنن و ملت مستضعف هم باید بشینن سرجاشون چون اگه بخوان حرفی بزنن گوله میخورن شکنجه میشن و برای همیشه خفه خون میگیرن. نمردیم معنی دولت مستضعف هم فهمیدیم

    پاسخ

    گرفتن وام آسان

    پاسخ

    ولی تابحال هیچ وامی نگرفتم همسر م هم ۲۰ سال بیشتر بازنشسته شده ولی هنوز هیچ خدماتی نه از سازمان نه از دانشگاه شهید بهشتی آیا درست است ممنون از زحمات شما

    پاسخ

    سلام.بنده ازپارسال ثبت نام کردم ولی متاسفانه هنوزبهم تعلق نگرفته .چون پارتی ندارم.پس بزاروجدان داشته باشیدتبلیق نکنید

    پاسخ

    پارسال ثبت نام کردم اجاره نشین هستم و برای پول پیش خونه نیاز دارم ولی نمی‌دونم چرا بمن وام پرداخت نکردند تو رو خدا پارتی بازی رو بزارین کنار و به بیماران و اجاره نشین ها وام پرداخت کنید

    پاسخ

    دروغ میگن بخدا .همه سر کارند قبلا اسامی رو اعلام میکردند الان بخاطر دزدی خودشان اسامی رو مخفی میکنند و حتی مراحل وام را هم اعلام نمیکنند که کسی سر در نیاره .خدایا این دزدان را از ما بگیر

    پاسخ

    من هرچه ثبت نام می کنم هیچ فایده ای نداره چون بیمارشیمی درمانی هستم ولی اصلا اسمم درنمیاد ولی بعضی ها هنوز وام اولشون تموم نشده نامشون درمیاد این چه عدالتی هست

    پاسخ

    باسلام.
    من که فکرنمیکنم طبق شواهدصحت داشته باشه

    پاسخ

    وام چی کشک چی .برا دو قرش وام پدر ادنو درمیارن .شما هم دلتون خوشه

    پاسخ

    پارسال ثبت نام کردم اجاره نشین هستم و برای پول پیش خونه نیاز دارم ولی نمی‌دونم چرا بمن وام پرداخت نکردند تو رو خدا پارتی بازی رو بزارین کنار و به بیماران و اجاره نشین ها وام پرداخت کنید

    پاسخ

    عزیزان من حق گرفتنیست نه دادنی.

    پاسخ

    سلام منه بازنشسته ۱۴۰۰هستم بایک فرزند معلول که تحت پوشش بهزیستی نیزمباشم باخدا حقوق بنده کفاف پول داروهارا نمیده به خداتحت فشار خانواده خودم هستم وشرمنده خانواده ام خواهشا”وام را زودتر واریزکنید واولین سری ثبت نام کردم با تشکر

    پاسخ

    سلام بنده قبلاً همان سری اول ثبت نام کردم اما تاکنون پرداخت نشده نیاز به ثبت نام مجدد دارم ؟

    پاسخ

    دو ماه اعلام نمودن واسه وام قرض الحسنه ۳۰ تومن ، هنوزم سایت بسته ! بعد به ۳۰ هزار نفر هم پرداخت شده! از هر کس میپرسیم میگن ما که نگرفتیم!! واسه امر خیر نیاز شدید به وام داشتیم اخر پرداخت نشد.!

    پاسخ

    دروغ میگن بخدا .همه سر کارند قبلا اسامی رو اعلام میکردند الان بخاطر دزدی خودشان اسامی رو مخفی میکنند و حتی مراحل وام را هم اعلام نمیکنند که کسی سر در نیاره .خدایا این دزدان را از ما بگیر

    پاسخ

    من مریض بدبخت همه حسابم چک شود حقوق همین ماه هم تمام شد وسلان و نیاز فوری این یعنی عدالت اولویت ما وسلام دعای خیر

    پاسخ

    سلام خدمت مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری بنده بازنشسته کشوری در استان کردستان هستم وبا شماره ملی ۳۷۸۰۱۰۸۸۵۲ در تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۸ جهت دریافت وام سی میلیون تومانی ثبت نام ولی تاکنون پذیرش نشده ام علت چی است من هم مثل بقیه بازنشستگان احتیاج دارم خدا خیرتان دهد.

    پاسخ

    سلام چرا وام دیر پرداخت می کنند.

    پاسخ

    باسلام واحترام جناب ترکی عزیز بنده نه وامی دارم ونمی دانم برای چه مورد پذیرش قرار نمی گیرم قره کشی می کنید برچه مبنایی باید پذیرش شویم از هرهمکاری که می پرسم میگن ماهم پذیرش نشدیم از مشهد مقدس کسی هنوز وام ضروری نگرفته است فقط تبلیغات دنیا را برداشته معلمان فقط حرف حدیت تبلیغات خالی است پد ر ما را در آوردند اینقدر که تبلیق می کنند هیچ خبری نیست باید شفاف باشد که نیست خدا عاقبت ما را ختم به خیر کند کسی حق ما ضایع می کند روز قیامت جوابگو باشد ما سپردیم به خدا والسلام

    پاسخ

    سلام مابازنشستگان بی نوا چقدر ردی این وام سی تومنی آقایون حساب کرده بودیم اما سال داره تموم میشه وهیچ‌ خبری از ادامه پرداختش نیست.خدایش هر مدیر جدیدی میاد اوضاع کار سازمان بازشستگان ازوضع قبلی بدتر وناامیددانه تر می‌شود.

    پاسخ

    لطفاً اسامی کسانی که وام به نامشان هست را در سامانه قرار بدهید که متوجه بشه در چه ماهی وام به نامش هست

    پاسخ