coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات تارا V1 پلاس مشخص شد

مشخصات تارا V1 پلاس اعلام شد. ایران خودرو امروز مشخصات کامل خودرو تارا V1 پلاس را در وب‌سایت رسمی خود بارگزاری کرد تا  مشخص شود که چه تغییراتی داشته است.

شرکت خودروسازی ایران خودرو به عنوان اولین شرکت خودروسازی ایران امروز مشخصات تارا V1 پلاس را در کنار نسخه پرآپشن‌تر آن (تارا V3) در وب‌سایت خود منتشر کرد. پیش‌تر به مشخصات نسخه V3 تارا دنده‌ای اشاره کردیم و دیدیم که تفاوت آن با V1 پلاس تنها در برخی آپشن‌ها مانند سانروف است و در دیگر بخش‌ها، به خصوص موتوری و فنی تغییری بین این دو مشاهده نمی‌شود. حال قصد داریم مشخصات کامل تارا V1 پلاس را نیز با شما به اشتراک بگذاریم.

بیشتر بخوانید: تمسخر تارا توسط رسانه‌های روسی ؛ «یک تکه آهن چرخدار، سرهم‌بندی شده با قطعات پژو!»

مشخصات تارا V1 پلاس اعلام شد

تارا از بدو رونمایی اولیه، به‌خصوص در نسخه دنده‌ای همواره به دلیل کمبود امکانات رفاهی و برخی ایرادات شایع نظیر سفت شدن فرمان برقی و…، همواره مورد انتقاد مشتریان بوده است و به همین سبب، آبی‌پوشان جاده مخصوص، برای تیپ دنده‌ای این خودرو یک تیپ جدید و یک کد کلاس جدید تعریف کردند. تیپ جدید این خودرو V3 و کد کلاس جدید آن ۳۲۲۰۹ است، که در ادامه به بررسی این کد کلاس خواهیم پرداخت.

مشخصات تارا V1 پلاس اعلام شد

کد کلاس جدید تارا در اصل همان نسخه V1 پلاس است. این کد کلاس به همان پیشرانه TU5 پلاس با ۱۱۳ اسب‌بخار قدرت و ۱۴۶ نیوتن‌متر گشتاور مجهز است، اما جعبه دنده آن از نوع ۶ دنده دستی شده است.

در بحث امکانات ایمنی و رفاهی علاوه بر موارد قبلی، همچون سیستم کنترل پایداری و کشش، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی و دو ایربگ، اکنون این کد کلاس به مواردی همچون چراغ عقب جدید، چراغ خوش‌آمدگویی درهای جلو، دوربین عقب، سنسور نور و باران، زیرآرنجی عقب، انتقال شیشه بالابرها به رودری و جای موبایلی (موبایل باکس) تجهیز شده است.

لازم به ذکر است که تفاوت تیپ V1 پلاس نسبت به V3 در مواردی همچون سانروف، سیستم ورود و استارت بدون کلید و آینه‌های تاشو برقی خلاصه می‌شود. به این ترتیب، متقاضیان خرید تارا همچنان باید منتظر فول ترین نسخه تارا دنده‌ای موسوم به V3 بمانند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ مشخصات تارا V1 پلاس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: اسب بخار

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (5 نظر)

    خوب چه غلطی کرده که ۱۸۰ میلیون اضافه تر میخواد خوب راهی یاد گرفتن یه پلاس اضافه کرده۱۸۰ میلیون لعنت بهتون با این خودرو هاتون

    پاسخ

    ای لعنت به شما واقعا۱۸۰تومن گرونتر چه آپشنی داره همون v3مگه چهقد بود الان من چکار کنم انتخاب زدم ولی نمیدونستم سانروف نداره خیال کردم ۱۸۰تومن گرونتره لاب داره اخ چه اپشنی گذاشتید که قیمتش ۱۸۰تومن هست شورشا دراوردین

    پاسخ

    این همه پول دارن میگیرن تازه بازم آپشناش از v3کمتره
    مغز متفکر جیب زنی ایران خودرو

    پاسخ

    یعنی دکمه شیشه بالا بر امد در جای استاندارد وچراغ عقب تغییر کرده باید پول اضافه بابت آپشن داد…؟!!!

    پاسخ

    توروخدا پیگیری کنید که به همه علی الخصوص طرح یکپارچه که قول تارا v3 برای ۱۴۰۲ داده بودن رو طرح تبدیل بزارن.

    پاسخ