;
coinex

تاریخ پخش مستند اختصاصی لیونل مسی در اپل تی‌وی پلاس اعلام شد

تاریخ پخش مستند اختصاصی لیونل مسی در اپل تی‌وی پلاس اعلام شده که طبق آن مستند این بازیکن افسانه‌ای فوتبال، در تاریخ 11 اکتبر 2023، پخش خواهد شد.

مستند مسی که تحت عنوان Messi Meets America در همین ماه پخش خواهد شد، داستان ورود این اسطوره فوتبال به لیگ برتر ایالات‌ متحده را به‌نمایش می‌گذارد؛ گفتنی است که وی در ماه جولای به باشگاه اینتر میامی پیوست. مستند مذکور مصاحبه با دیوید بکهام و مسی و بازیکنان دیگر را نیز شامل خواهد شد. همچنین، اپل فرایند تولید دومین مستند مسی را شروع است که به‌صورت اختصاصی به حضور او در جام جهانی فوتبال می‌پردازد و درنهایت داستانی را شرح می‌دهد که به قهرمانی آژانتین در قطر در سال 2022 می‌رسد. تاریخ انتشار این مستند فعلاً اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: رشد درآمد اپل با حضور مسی در آمریکا ؛ 110 هزار مشترک جدید در یک روز!

تاریخ پخش مستند اختصاصی لیونل مسی در اپل تی‌وی پلاس

دیروز شرکت اپل، طی اطلاعیه‌ای تاریخ پخش مستند اختصاصی لیونل مسی در اپل تی‌وی پلاس را در 11 اکتبر 2023 (19 مهر 1402) اعلام کرد.

لازم به ذکر است که مسی پیش‌تر عامل رشد قابل‌توجه تعداد مشترکان سرویس MLS Season Pass اپل بوده و درواقع، از لحظه ورودش به MLS باعث شده تا تعداد مشترکان این سرویس دو برابر شود. به ‌همین ‌جهت اپل در پی تکرار موفقیت MLS Season Pass در اپل تی‌وی پلاس است. در همین راستا قصد انتشار مستند مسی در قالب مجموعه‌ای 6 قسمتی را داشته، تا بینندگان را به‌ پشت‌صحنه‌ تصمیم این بازیکن فوتبال جهت حضور در لیگ برتر آمریکا ببرد.

تاریخ پخش مستند اختصاصی لیونل مسی در اپل تی‌وی پلاس

برنامه Messi Meets America به لیست روبه‌رشد برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌های اورجینال اپل افزوده خواهد شد و همچون دیگر آثار این شرکت توسط سرویس TV Plus منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تاریخ پخش مستند اختصاصی لیونل مسی در اپل تی‌وی پلاس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر