;
coinex

اعلام آمادگی بورس انرژی برای تامین برق ماینرهای رمزارز

مدیرعامل بورس انرژی، از امکان تامین برق ماینرهای رمزارز و به‌طور کلی صنعت استخراج ارز دیجیتال از طریق ظرفیت‌های بورس انرژی خبر داد.

به گزارش تکراتو و به نقل از خبرگزاری صداوسیما، «علی نقوی»، مدیرعامل بورس انرژی، در خصوص ظرفیت‌های بازار برق سبز و بورس انرژی بیان داشت: «بازار برق سبز می‌تواند تامین کننده انرژی مورد نیاز صنایع در فصل‌هایی باشد که قطعی برق وجود دارد. همچنین سهامداران حقیقی با خرید این برق از طریق سبد گردان‌ها، می‌توانند در بازار برق سبز سرمایه‌گذاری کنند.»

بیشتر بخوانید: با راه‌اندازی دلار دیجیتالی ، بیت کوین بی‌ارزش می‌شود!

تامین برق ماینرهای رمزارز از بورس انرژی

در همین راستا بحث تامین برق ماینرهای رمزارز با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بورس انرژی مدتی است که به عنوان یک راه‌کار جهت کنترل و کاهش خاموشی‌ها و مشکلات انرژی این صنعت به‌میان آمده است. با این وجود به نظر این طرح مورد استقبال فعالان قرار نگرفته است.

نقوی در همین مورد صنعت ماینینگ نیز اعلام داشت: «یکی دیگر از ظرفیت‌هایی که تالار برق سبز برای مصرف‌کنندگان دارد، تامین انرژی استخراج کنندگان رمزارز است. بنابراین استخراج کنندگان رمزارزی که دارای مجوز هستند، می‌توانند برق مورد نیاز خود را از طریق بورس انرژی تامین کنند.»

تامین برق ماینرهای رمزارز

در حالی مدیرعامل بورس انرژی از شرایط مناسب و مهیا برای تامین انرژی مورد نیاز ماینرها از طریق بورس انرژی صحبت می‌کند که علی بابک‌نیا، رئیس کارگروه ماینینگ انجمن بلاک‌چین طی مصاحبه‌ای در این رابطه بیان داشت: «هرچند بورس انرژی پتانسیل خوبی برای تامین انرژی مورد نیاز ماینرها را دارد، اما یکی از مهم‌ترین چالش‌های ماینینگ برای استفاده از تابلوی سبز بورس انرژی، کمبود عرضه است.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تامین برق ماینرهای رمزارز با ظرفیت‌های بورس انرژی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر