;
coinex

با راه‌اندازی دلار دیجیتالی ، بیت کوین بی‌ارزش می‌شود!

رابرت کیوساکی، نویسنده معروف و فعال بازارهای مالی، در پیش‌بینی اعلام کرده که با راه‌اندازی دلار دیجیتالی بانک مرکزی از فدرال رزرو، بیت‌کوین بی‌ارزش می‌شود.

به گزارش تکراتو و به نقل از ایسنا، رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب پدر پولدار پدر بی‌پول، در اظهاراتی به هشدار درباره خطرات راه‌اندازی دلار دیجیتالی بانک مرکزی (CBDC) از سوی فدرال رزرو پرداخته است. کیوساکی طی پستی در پلتفرم رسانه اجتماعی ایکس مدعی شده که عرضه ارز دیجیتال بانک مرکزی فدرال رزرو نزدیک است و زمانی که این اتفاق رقم بخورد، حریم خصوصی از میان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: سقوط توکن‌های NFT ؛ 95 درصد این دارایی‌ها بی‌ارزش هستند!

تهدید بیت‌کوین با راه‌اندازی دلار دیجیتالی

این نویسنده مشهور تنها کسی نبوده که درباره راه‌اندازی ارز دیجیتال بانک مرکزی توسط فدرال رزرو ابراز نگرانی کرده است. در همین راستا هفته پیش، کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان ایالات‌متحده قانون ایالتی ضد نظارت ارز دیجیتال بانک مرکزی را با حمایت 60 عضو کنگره به تصویب رساند.

بااین‌حال کیوساکی اعلام کرده است: «وقتی دلار دیجیتال راه‌اندازی شود، طلا، نقره، بیت‌کوین و پول نقد بی‌ارزش می‌شوند. وی در ادامه از سرمایه‌گذاران خواست تا قبل از اینکه خیلی دیر شود، پس‌انداز طلا، نقره، بیت‌کوین و پول نقد را برنامه‌ریزی کنند.»

راه‌اندازی دلار دیجیتالی

از طرفی باید اشاره داشت که فدرال رزرو تا صدور ارز دیجیتال بانک مرکزی فاصله زیادی دارد. در سپتامبر سال پیش، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو عنوان کرد که بانک مرکزی در مورد صدور دلار دیجیتال هنوز به تصمیم قطعی نرسیده است. وی خاطرنشان کرد: «ما تصمیمی برای این کار نداریم و ما این مورد را فرآیندی حداقل چند ساله در نظر می‌گیریم.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص بی‌ارزشی بیت‌کوین با راه‌اندازی دلار دیجیتالی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر