;
coinex

زمان رونمایی نینتندو سوییچ 2 مشخص شد

زمان رونمایی نینتندو سوییچ 2 اعلام شد. نسل دوم کنسول بازی محبوب نینتندو قرار است زمستان امسال عرضه شود تا رقابتی جدید با مایکروسافت و سونی را آغاز کند.

زمان رونمایی نینتندو سوییچ 2 مشخص شد. کنسول دستی نینتندو سوئیچ که قدرتمندترین کنسول قابل حمل جهان است که از سال 2017 وارد بازار شده و تاکنون در همان نسخه به فروش رسیده است. حال شرکت نینتندو قصد دارد نسل دوم کنسول دستی خود را وارد بازار کند تا بتواند با رقبای اصلی خود وارد رقابتی جدی‌تر شود. گفتنی‌ست که اگر آگهی استخدام فاش شده در در شبکه‌های اجتماعی حقیقت داشته باشد این کنسول زمستان سال جاری راهی بازار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: لغو عرضه کنسول نینتندو سوییچ پرو گیمرها را بهت‌زده کرده است!

زمان رونمایی نینتندو سوییچ 2 مشخص شد

در ویدئوی جدیدی که در یوتیوب منتشر شده، کاربری به نام Doctre81 یک آگهی شغلی جدید شرکت نینتندو را به اشتراک گذاشته و جزئیات آن را مورد بررسی قرار داده است.

به گزارش Wccftech، این آگهی مربوط به استخدام یک کارآموز بازاریابی خرده‌فروشی و استراتژی بوده و آخرین مهلت ارسال درخواست برای آن نیز تاریخ ۱ دسامبر (۱۰ آذر ۱۴۰۲) ذکر شده است.

نکته جالب و قابل تأمل در مورد این آگهی استخدام پنجره زمانی ژوئن تا آگوست آن و همچنین اشاره به افزایش تجربه کاری به لطف راهنمایی‌ها، فرصت‌های شبکه و قرار گرفتن در کنار رهبران صنعت است. به عبارت دیگر، کارآموز استخدام شده این فرصت را خواهد داشت که در یک کمپین بازاریابی بسیار بزرگ در این چهارچوب زمانی حضور به عمل آورد.

همان‌طور که در این ویدئو اشاره شده، این مسئله لزوماً به معنی معرفی کنسول گیمینگ Nintendo Switch 2 هم‌زمان با این کمپین تبلیغاتی نیست، چرا که چهارچوب زمانی مورد بحث در این آگهی می‌تواند نشان‌دهنده بازی زمانی باشد که در آن تبلیغ برای کنسول بعدی نینتندو افزایش می‌یابد.

زمان رونمایی نینتندو سوییچ 2 مشخص شد

با توجه به اینکه مدل Lite در پایان ماه معرفی شد و نسخه OLED نیز در اوایل اکتبر به بازار آمد، می‌توان پیش‌بینی کرد که اولین اطلاعات رسمی از نینتندو سوییچ ۲ نیز در ماه سپتامبر منتشر خواهند شد.

بنابراین، اگر اولین اطلاعات در رابطه با نینتندو سوئیچ ۲ در نیمه دوم سال منتشر شوند، باید در ماه مارس ۲۰۲۴ (اواسط اسفند ۱۴۰۲) منتظر رونمایی از این کنسول دستی قدرتمند باشیم.

در صورتی که این حدس و گمانه‌زنی‌ها درست باشند، نیمه دوم سال ۲۰۲۴ و احتمالاً تابستان ۱۴۰۳ کنسول دستی جدید نینتندو برای بازتعریف دنیای کنسول‌های گیمینگ قابل حمل در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره زمان رونمایی نینتندو سوییچ 2 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: شهر سخت‌افزار

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر