;
coinex

شیائومی یک ساعت هوشمند مخصوص کودکان معرفی می‌کند

شرکت شیائومی مشغول طراحی یک ساعت هوشمند مخصوص کودکان تحت عنوان Xiaomi Kids Smart Watch 7X بوده که کاملا قابلیت‌های مناسب برای کودکان را دارد.

باتوجه به رکورد ثبت شده بر روی پایگاه داده GSMA IMEI به‌نظر، شیائومی مشغول ساخت یک ساعت هوشمند مخصوص کودکان است. البته هم‌اکنون چیزی در مورد مشخصات یا طراحی Kids Smart Watch 7X شیائومی در دست نیست، هرچند که طبق عنوان آن این ساعت باید برای کودکان جذاب و کاربردی باشد. برند شیائومی همواره نه تنها به واسطه گوشی‌های هوشمندش، بلکه به خاطر تولید لوازم جانبی و پوشیدنی نیز مشهور است. این برند جهت طیف وسیع نیازهای مختلف مصرف‌کنندگان محصولاتی ارائه کرده و به نظر در سال 2023 برای کودکان هم ارمغان جدید آورده است.

بیشتر بخوانید: شیائومی واچ 2 پرو (Xiaomi Watch 2 Pro) معرفی شد [+مشخصات و قیمت]

ساعت هوشمند مخصوص کودکان شیائومی

باتوجه به تأییدیه موجود برای بهره‌گیری از شناسه IMEI به‌نظر امکان برقراری تماس در ساعت هوشمند مخصوص کودک شیائومی فراهم است. چنین قابلیتی علاوه‌بر ایجاد قابلیت برقراری تماس میان والدین و کودکان، در مواقع اضطراری هم می‌تواند کاربرد داشته باشد. همچنین احتمال دارد که ساعت هوشمند Kids Smart Watch 7X با برقراری تماس صوتی یا حتی ویدئویی، از گزارش لحظه‌ای موقعیت مکانی به والدین و چت از طریق مسنجرهای چینی نیز پشتیبانی کند.

ساعت هوشمند مخصوص کودکان

متأسفانه هم‌اکنون هیچ گونه جزئیاتی در مورد ساعت هوشمند مخصوص کودکان شیائومی در دست نیست و تنها اطلاعات از آن به قابلیت پشتیبانی از سیم‌کارت مربوط می‌شود. البته این نخستین ساعت هوشمند مخصوص کودک این برند چینی نیست و پیش از این نیز محصولاتی با قابلیت نصب سیم کارت ارائه کرده است.

ساعت هوشمند مخصوص کودکان

با توجه به  قابلیت‌هایی که در مدل فعلی وجود دارد، وجود اپلیکیشن‌های آموزشی، پرداخت بدون تماس، حالت‌های ورزشی و نظیر آن‌ها هم برای Mitu Kids Smartwatch 7X قابل تصور است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ساعت هوشمند مخصوص کودکان شیائومی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: شهرسخت‌افزار

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    باسلام ممنونم ازاطلاعاتتون
    لطفاً یک لیست از ساعت های هوشمند کودکان به همراه قیمت فعلی لطف میکنید

    پاسخ