;
coinex

کروم‌بوک پلاس اچ پی با نمایشگر 144 هرتزی معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

لپ‌تاپ کروم‌بوک پلاس اچ پی معرفی شد. این کروم‌بوک برای رقابت با دیگر هم‌ترازهای خود معرفی شده و از لحاظ سخت‌افزاری دستگاهی تمام عیار است.

کروم‌بوک پلاس اچ پی با نمایشگر 144 هرتزی و برخی ویژگی‌های بصری دیگر معرفی شد. این روزها بازار کروم‌بوک‌ها بسیار داغ شده است و شرکت‌هایی همچون ایسوس، دل، ایسر، لنوو و گوگل از لپ‌تاپ‌های جدید خود مجهز به سیستم‌عامل دسکتاپ گوگل رونمایی کرده‌اند. اما با نگاهی به مشخصات کروم‌بوک تازه نفس اچ‌پی می‌توان گفت که این دستگاه، گل سر سبد کروم‌بوک‌های جهان است.

بیشتر بخوانید: دو مدل کروم‌بوک پلاس ایسر معرفی شدند [+مشخصات و قیمت]

کروم‌بوک پلاس اچ پی با نمایشگر 144 هرتزی معرفی شد

اچ پی که به‌تازگی آمادگی خود را برای همکاری با گوگل در ساخت کروم‌بوک در هند اعلام کرده بود، اکنون دو کروم‌بوک برای بازار ایالات متحده رونمایی کرده است. سازندگان دیگر مانند ایسر و لنوو و ایسوس نیز اخیراً کروم‌بوک‌هایی جدید را وارد بازار کرده‌اند.

اولین کروم‌بوک اچ پی کروم‌بوک پلاس نام دارد که از طراحی تاشو معمولی بهره می‌برد؛ درحالی‌که مدل دوم، یعنی کروم‌بوک پلاس x360، طراحی دو‌دریکِ تبدیل‌پذیر دارد.

کروم‌بوک پلاس اچ‌پی به نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و رزولوشن FHD مجهز است که تجربه‌ بصری هیجان‌انگیزی را برای کاربر رقم می‌زند.

وب‌ کم 1080p کروم‌بوک یادشده دکمه‌ شاتر اختصاصی‌ برای حفظ حریم شخصی دارد و این محصول به دکمه‌ای برای خاموش و روشن کردن میکروفون مجهز است. کروم‌بوک پلاس اچ‌پی از سیستم صوتی تقویت‌شده‌ Bang & Olufsen نیز بهره می‌گیرد.

کروم‌بوک پلاس HP از پردازنده‌ Core i3-N305، گرافیک مجتمع UHD اینتل، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌‌سازی استفاده می‌کند. ناگفته نماند که عمر باتری Chromebook Plus با هربار شارژ به ۱۰ ساعت می‌رسد.

اولین کروم‌بوک پلاس اچ پی از جدیدترین نسخه‌ سیستم‌عامل ChromeOS بهره می‌برد و به گوگل‌پلی دسترسی دارد. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به بهره‌مندی از وای‌فای ۶ و بلوتوث ۵٫۳ اشاره کرد. کروم‌بوک پلاس از دو پورت Type-C و یک پورت Type-A و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون نیز پشتیبانی می‌کند.

دومین کروم‌بوکی که اچ پی رونمایی کرده است، کروم‌بوک پلاس x360 نام دارد. Chromebook Plus x360 از صفحه‌نمایش ۱۴ اینچی با رزولوشن WUXGA بهره می‌برد که با لولای اختصاصی ۳۶۰ درجه‌ دستگاه، در حالت‌های مختلف می‌توان از آن استفاده کرد.

کروم‌بوک پلاس اچ پی با نمایشگر 144 هرتزی معرفی شد

کروم‌بوک پلاس x360 به پردازنده‌ اینتل نسل ۱۲ سری Core i5، گرافیک Intel Iris Xe، شانزده گیگابایت رم LPDDR5 و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت SSD مجهز است. کروم‌بوک یادشده ازلحاظ عمر باتری و سیستم‌عامل و سیستم صوتی درست مانند دیگر کروم‌بوک جدید اچ‌پی است.

قیمت لپ تاپ کروم‌بوک پلاس از ۴۹۹ دلار و کروم‌بوک پلاس x360 از ۶۹۹ دلار شروع می‌شود. هر دو دستگاه از هفته‌ آینده برای علاقه‌مندان در ایالات متحده دردسترس قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره کروم‌بوک پلاس اچ پی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر